Na temelju članka 11. stavka 2. Zakona o komunalnom gospodarstvu (Narodne novine 26/03 - pročišćeni tekst, 82/04, 178/04, 38/09, 79/09, 153/09, 49/11, 84/11, 90/11,144/12, 94/13,153/13 i 147/14 i članka 32. Statuta Općine Kistanje ("Službeni vjesnik Šibensko-kninske županije",br.8/09.,15/10.i 4/13), Općinsko vijeće Općine Kistanje na 11. sjednici od 05.ožujka 2015.g., donosi
ODLUKU
o prijevozu pokojnika
Članak 1.
Ovom se odlukom uređuje obavljanje komunalne djelatnosti prijevoza pokojnika na području Općine Kistanje .
Pod prijevozom pokojnika podrazumijeva se preuzimanje i prijevoz umrle osobe od mjesta smrti do mrtvačnice na groblju ili krematoriju.
Članak 2.
Prijevoz pokojnika na području Općine Kistanje obavlja ovlašteni prijevoznik.Korisnici prijevoza pokojnika obvezni su koristiti se uslugama ovlaštenog prijevoznika kada obavljanje usluge započinje i završava na području Općine Kistanje.
II. UVJETI DAVANJA KONCESIJEUvjeti davanja koncesije:
_da je pravna osoba ili fizička osoba obrtnik registrirana za obavljanje prijevoza pokojnika,
_da ima u vlasništvu ili leasingu specijalno vozilo namijenjeno prijevozu umrlih osoba (u daljnjem tekstu: pogrebno vozilo),
_da pravna osoba ili fizička osoba obrtnik ne ispunjava neki od obveznih razloga isključenja utvrđenih propisima kojima se uređuje javna nabava.
Za provedbu postupka davanja koncesije općinski načelnik imenuje Stručno povjerenstvo za koncesiju za prijevoz pokojnika (u daljnjem tekstu:Povjerenstvo).
Povjerenstvo ima predsjednika i četiri člana.
Zadaće Povjerenstva su:
1. sudjelovanje u izradi analize davanja koncesija i dokumentacije za nadmetanje;
2. pregled i ocjena pristiglih ponuda;
3. utvrđivanje prijedloga odluke o davanju koncesije ili prijedloga odluke o poništenju postupka davanja koncesije i obrazloženja tih prijedloga;
4. obavljanje ostalih poslova potrebnih za provedbu postupka davanja koncesije.
Povjerenstvo o svom radu vodi zapisnik koji potpisuju svi članovi Povjerenstva.
Stručne poslove za Povjerenstvo obavlja Jedinstveni upravni odjel.
Za koncesiju se plaća godišnja naknada Općini Kistanje.
Iznos godišnje naknade ne može biti niži od 4.000,00 kuna.
Godišnja naknada za dobivenu koncesiju uplaćuje se na slijedeći način:
-naknadu za prvu godinu ostvarivanja koncesije koncesionar je dužan uplatiti u roku od 10 dana od dana potpisivanja ugovora,
-za preostale godine trajanja koncesije, naknada se plaća najkasnije do nadnevka sklapanja ugovora u godini za koju se naknada plaća.
Rok na koji je koncesija dana računa se od dana sklapanja ugovora o koncesiji, odnosno od dana stupanja na snagu ugovora ako se taj dan razlikuje od dana sklapanja ugovora o koncesiji.
Članak 7.
Općinsko vijeće može u slučaju odustanka odabranog najpovoljnijeg ponuditelja dati koncesiju sljedećem najpovoljnijem ponuditelju koji je sudjelovao u istom postupku davanja koncesije.
Članak 8.
Koncesionar nema pravo povrata uplaćene godišnje naknade za koncesiju ako mu koncesija prestane prije isteka godine za koju je plaćena.
V. POSTUPAK DAVANJA KONCESIJEObavijest o namjeri davanja koncesije objavljuje općinski načelnik u Elektroničkom oglasniku javne nabave Republike Hrvatske i na internetskoj stranici Općine Kistanje u skladu sa zakonom.
Članak 10.
Rok za dostavu ponude je 30 dana od dana slanja na objavu obavijesti o namjeri davanja koncesije u Elektroničkom oglasniku javne nabave Republike Hrvatske.
Članak 11.
Javnom otvaranju ponuda s pravom sudjelovanja imaju pravo prisustvovati ponuditelji, njihovi ovlašteni predstavnici i druge ovlaštene osobe uz predočenje pisanog dokaza o ovlasti.
Članak 12.
Kriterij za odabir ponude je ekonomski najpovoljnija ponuda.
Kriterije za odabir ekonomski najpovoljnije ponude određuje Povjerenstvo.
Ako su dvije ili više valjanih ponuda jednako rangirane prema kriterijima za odabir najpovoljnije ponude, Povjerenstvo će odabrati ponudu koja je zaprimljena ranije.
Članak 13.
Odluku o davanju koncesije donosi Općinsko vijeće. Općinski načelnik sklapa ugovor o koncesiji s odabranim ponuditeljem na temelju odluke iz stavka 1. ovoga članka.
Ugovor o koncesiji obvezno sadrži sastojke propisane Zakonom o komunalnom gospodarstvu i Zakonom o koncesijama.
Sastavni dio ugovora o koncesiji je cjenik usluga koji ponuditelj dostavlja uz ponudu.
Koncesionar stječe pravo obavljanja prijevoza pokojnika danom sklapanja ugovora o koncesiji, odnosno danom stupanja na snagu ugovora o koncesiji ako se taj dan razlikuje od dana sklapanja ugovora o koncesiji.
_ako koncesionar ne plati godišnju naknadu za koncesiju u roku iz članka 6. stavaka 3. ove odluke,
_ako je koncesionar dao netočne podatke odlučujuće za ocjenu njegove sposobnosti prilikom odabira
najpovoljnijeg ponuditelja za davanje koncesije,
--ako koncesionar svojom krivnjom ne započne s izvršavanjem ugovora o koncesiji u ugovorenom roku,
_ako koncesionar propusti ili odbije obaviti dužne radnje utvrđene ugovorom o koncesiji ili obavlja druge
radnje u suprotnosti s ugovorom o koncesiji;
_u drugim slučajevima propisanim Zakonom o koncesiji.
Prije jednostranog raskida ugovora o koncesiji, koncesionara će se prethodno pisanim putem upozoriti o namjeri raskida ugovora te mu dati primjereni rok za otklanjanje razloga za raskid ugovora o koncesiji i izjašnjavanje o razlozima.
Ako koncesionar ne otkloni razloge za raskid ugovora o koncesiji u danom roku, općinski načelnik će raskinuti ugovor o koncesiji.
Koncesionar može jednostrano raskinuti ugovor o koncesiji u skladu s općim odredbama obveznog prava.
VII. NAČIN OBAVLJANJA PRIJEVOZA POKOJNIKA
Članak 15.
Ovlašteni prijevoznik obavlja prijevoz pokojnika na poziv korisnika usluge i dužan je u najkraćem vremenu, doći na mjesto s kojeg treba prevesti, odnosno otpremiti, umrlu osobu. Ovlašteni prijevoznik je dužan na primjeren način obavijestiti građane o pružanju svoje usluge.
Ovlašteni prijevoznik je dužan prijevoz pokojnika obavljati u skladu s propisima o zaštiti pučanstva od zaraznih bolesti.
Ovlašteni prijevoznik, odnosno njegov zaposlenik, dužan je prijevoz pokojnika obavljati s poštovanjem prema umrlima.
Članak 16.
Ovlašteni prijevoznik je dužan dostaviti adresu svog sjedišta i telefonski broj policiji, ovlaštenom mrtvozorniku.Ako ovlašteni prijevoznik ne obavlja prijevoz pokojnika u skladu s ovom odlukom i važećim propisima odgovara Općini Kistanje za svu štetu koja bi mu time bila nanesena.
VIII. POGREBNO VOZILOPrijevoz umrlih osoba može se obavljati samo pogrebnim vozilom.
Pogrebno vozilo mora ispunjavati sanitarno-tehničke i higijenske uvjete određene propisima o zaštiti pučanstva od zaraznih bolesti i biti atestirano od ovlaštenog tijela da zadovoljava uvjete za prijevoz pokojnika.
Pogrebno vozilo mora ispunjavati i druge uvjete određene propisima o prijevozu u cestovnom prometu.
Članak 19.
Pogrebno vozilo mora biti uredno obojano te prije upućivanja u promet očišćeno, dezinficirano i prozračeno, a tijekom obavljanja usluge u dijelu pogrebnog vozila u kojem se nalazi umrla osoba mora biti uključena ventilacija.
IX. CJENIK PRIJEVOZA POKOJNIKAVisinu cijene i način plaćanja za pruženu uslugu utvrđuje ovlašteni prijevoznik cjenikom usluga.
Ovlašteni prijevoznik je dužan uslugu prijevoza pokojnika naplatiti sukladno cjeniku usluga te je pri svakoj promjeni cijene usluge dužan pribaviti prethodnu suglasnost općinskom načelniku.
Općinski načelnik je dužan očitovati se u roku od 30 dana od dana podnošenja zahtjeva za pribavljanje prethodne suglasnosti, u suprotnome smatra se da je suglasnost dana.
Zahtjev za pribavljanjem prethodne suglasnosti obvezno sadrži:
- način obračuna i plaćanja prijevoza pokojnika;
- strukturu postojeće cijene prijevoza pokojnika;
- predloženu novu cijenu usluga i njezinu strukturu;
- postotak promjene cijene u odnosu na postojeću cijenu;
- razloge za promjenu cijene s detaljnim obrazloženjem i kalkulacijom;
- dan primjene nove cijene.
Kada općinski načelnik uskrati suglasnost na promjenu cijene prijevoza pokojnika, ovlašteni prijevoznik je dužan primjenjivati cjenik koji je primjenjivao do podnošenja zahtjeva za promjenu cijena.
X. NADZOR
Članak 21.
Nadzor nad provedbom ove odluke provodi Jedinstveni upravni odjel putem komunalnog redarstva
XI. NOVČANE KAZNE
Članak 22.
Novčanom kaznom u iznosu od 3.000,00 kaznit će se za prekršaj pravna osoba ako:
1. obavlja prijevoz pokojnika bez sklopljenog ugovora o koncesiji (članak 2. stavak 1. ove odluke);
2. se ne koristi uslugama ovlaštenog prijevoznika Općine Kistanje kada obavljanje usluge započinje i
završava na području Općine Kistanje (članak 3. ove odluke);
3. ne obavlja prijevoz pokojnika na poziv korisnika usluge (članak 15. stavak 1. ove odluke);
4. ne obavi prijevoz pokojnika s poštovanjem prema umrlom (članak 15. stavak 4. ove odluke);
5. obavlja prijevoz pokojnika vozilom koje nije pogrebno vozilo (članak 18. stavak 1. ove odluke);
6. pogrebno vozilo ne ispunjava uvjete iz članka 18. stavaka 2. i 3. ove odluke;
7. pogrebno vozilo prije upučivanja u promet ne ispunjava uvjete određene člankom 19. ove odluke;
8. naplati uslugu prijevoza u iznosu koji nije utvrđen cjenikom usluga (članak 20. stavak 2. ove odluke).
Novčanom kaznom u iznosu od 900,00 do 1.500,00 kuna, kaznit će se odgovorna osoba u pravnoj osobi koja počini prekršaj iz stavka 1. ovoga članka.
Novčanom kaznom u iznosu od 1.800,00 do 3.000,00 kuna kaznit će se fizička osoba obrtnik koja počini prekršaj iz stavka 1. ovoga članka.
Novčanom kaznom u iznosu od 900,00 do 1.500,00 kuna kaznit će se fizička osoba koja počini prekršaj iz stavka 1. točaka 1. i 2. ovoga članka.
XII. PRIJELAZNE I ZAVRŠNE ODREDBE
Članak 23.
Danom stupanja na snagu ove odluke prestaje važiti Odluka o načinu obavljanja pogrebnih poslova putem koncesije u Općini Kistanje ("Službeni vjesnik Šibensko-kninske županije" 8/07).
Članak 24.
Ova odluka stupa na snagu osmog dana nakon objave u "Službenom vjesniku Šibensko-kninske županije".
KLASA :021-01/15-01/14
URBROJ:2182/16-01-15-1
Kistanje,05.ožujka 2015.g.
OPĆINSKO VIJEĆE OPĆINE KISTANJE
PREDSJEDNIK
Marko Sladaković
Na temelju članka 28. stavka 1. Zakona o komunalnom gospodarstvu ("Službeni vjesnik Šibensko-kninske županije",broj 26/03-pročišćeni tekst,82/04, 178/04, 38/09, 79/09, 153/09, 49/11, 84/11, 90/11,144/12,94/13.,153/13 i 14/14), članka 32.Statuta Općine Kistanje ("Službeni vjesnik Šibensko-kninske županije",broj 8/06,15/10,4/13), Općinsko vijeće Općine Kistanje na 11.sjednici, od 05. ožujka 2015.godine, donosi
ODLUKU O PRIHVAĆANJU IZVJEŠĆA O IZVRŠENJU
Programa održavanja komunalne infrastrukture za 2014.godini
Članak 1.
Red. broj |
NAZIV DJELATNOSTI - INFRASTRUKTURE |
U kunama |
||
PLAN |
IZMJENE |
IZVRŠENJE |
||
1. |
Održavanje čistoće u dijelu koji se odnosi na čišćenje javnih površina |
350.000 |
465.000 |
455.946,00 |
2. |
Usluge tekućeg i investicijskog održavanja javnih zelenih površina |
50.000 |
0,00 |
10.159,00 |
3. |
Usluge tekućeg i investicijskog održavanja nerazvrstanih cesta |
200.000 |
0,00 |
0 |
4. |
Čišćenje snijega sa nerazvrstanih cesta |
30.000 |
30.000 |
33.976,00 |
5. |
Održavanje groblja |
50.000 |
0,00 |
0 |
6. |
Usluge održavanja javne rasvjete |
120.000 |
150.000 |
125.462,00 |
7. |
Električna energija- za javnu rasvjetu |
400.000 |
530.000 |
477.370,00 |
8. |
Hitne intervencije i ostale obveze (taložnik, precrpnica itd.) |
30.000 |
45.000 |
45.562,00 |
|
UKUPNO: |
1.230.000 |
1.220.000 |
1.182.421,00 |
|
Ostala ulaganja |
|
|
|
1. |
Financiranje protupožarne djelatnosti –DVD"Sveti Juraj" |
150.000 |
201.000 |
201.000,00 |
2. |
Deratizacija i dezinsekcija |
45.000 |
45.000 |
42.500,00 |
3. |
Nadzor za provedbu deratizacije |
5.000 |
5.000 |
4.280,00 |
4. |
Veterinarske usluge |
15.000 |
10.000 |
7.825,00 |
5. |
Geodetsko katastarske usluge |
100.000 |
120.000 |
119.203,00 |
6. |
Održavanja odlagališta otpada "Macure"planiranje terena |
60.000 |
33.000 |
32.562,00 |
7. |
Projektno tehnička dokumentacija za nerazvrstane ceste Kistanje. |
300.000 |
250.000 |
212.312,00 |
8. |
Izvješće o provedbi Plana gospodarenja otpadom u 2013.g. |
5.000 |
16.375 |
16.375,00 |
9. |
Financiranje Hrvatske gorske službe spašavanja-HGSS Šibenik |
5.000 |
5.000 |
0 |
10. |
Konzultantske usluge u vezi zaštite i spašavanja,protupožarne zaštite i drugo |
10.000 |
10.000 |
7.500,00 |
11. |
Košare za smeće |
10.000 |
0,00 |
0,00 |
12. |
Kontejneri za smeće |
60.000 |
64.440 |
64.440,00 |
13. |
Komunalno vozilo-smećar |
700.000 |
981.250 |
981.250,00 |
|
UKUPNO: |
1.455.000 |
956.065 |
1.689.247,00 |
|
SVEUKUPNO: |
2.685.000 |
2.961.065 |
2.871.668,00 |
.
Prihodi za ostvarenje ovog Programa ostvareni su iz slijedećih izvora:
NAZIV |
Plan-u kunama |
Izmjene |
Izvršenje |
Prihodi od komunalne naknade |
150.000 |
150.000,00 |
205.426,02 |
Prihodi od Hrvatskog zavoda za zapošljavanje |
130.000 |
30.000,00 |
27.120,88 |
Fond za zaštitu okoliša i energetske učinkovitosti |
760.000 |
1.031.250,00 |
785.000,00 |
Općina Kistanje |
1.645.000 |
1.479.815,00 |
1.854.121,10 |
UKUPNO: |
2.685.000 |
2.961.065,00 |
2.871.668,00 |
Ova Odluka stupa na snagu osmog dana od dana objave u "Službenom vjesniku Šibensko-kninske županije".
KLASA:021-01/15-01/5
URBROJ:2182/16-01-15-1
Kistanje , 05.ožujka 2015.g..
OPĆINSKO VIJEĆE OPĆINE KISTANJE
PREDSJEDNIK
Marko Sladaković
Na temelju članka 76.Zakona o športu ("Narodne novine",broj NN 71/06, 150/08, 124/10, 124/11, 86/12.,94/13), članka 32.Statuta Općine Kistanje ("Narodne novine",broj 8/09. ,15/10,4/13), Općinsko vijeće Općine Kistanje na 11.sjednici od 05. ožujka 2015.g., donosi
ODLUKU O PRIHVAĆANJU IZVJEŠĆA O IZVRŠENJU
Programa javnih potreba u sportu Općine Kistanje za 2014.godinu
Članak 1.
OPIS |
Plan |
Izvršenje |
Za usluge tekućeg i investicijskog održavanja sportskih objekata |
10.000,00 |
1.361,00 |
Tekuće donacije u novcu sportskim udrugama |
50.000,00 |
50.000,00 |
Članak 3.
Ova Odluka stupa na snagu osmog dana od dana objave u "Službenom vjesniku Šibensko-kninske županije".
KLASA:021-01/15-01/6
URBROJ:2182/16-01-15-1
Kistanje ,05. ožujka 2015.g.
OPĆINSKO VIJEĆE OPĆINE KISTANJE
PREDSJEDNIK
Marko Sladaković
Na temelju čanka 26. Zakona o vodama (NN br. 153/09.) i članaka 3., 19., 22. i 30.st.4. Zakona o komunalnom gospodarstvu (NN br. 36/95., 70/97., 128/99., 57/00., 109/00., 59/01., 26/03. - pročišćeni tekst, 82/04., 110/04., 178/04., 38/09., 79/09,153/09,49/11,84/11, 90/11.,144/12, 94/13,153/13. I 14/14), Odluke o nerazvrstanim cestama (Službeni vjesnik Šibensko-kninske županije br.14/2011), članka 32.Statuta Općine Kistanje (Službeni vjesnik Šibensko-kninske županije" br.8/09.,15/10,4/13), Općinsko vijeće Općine Kistanje na 11.sjednici od 05.ožujka 2015.g., donijelo je
ODLUKU O PRIHVAĆANJU IZVJEŠĆA O
IZVRŠENJU
Programa gradnje objekata i uređaja komunalne infrastrukture i komunalnih vodnih građevina u 2014.godini
Red. |
NAZIV DJELATNOSTI - INFRASTRUKTURE |
Plan |
Izmjene |
Izvršenje |
A. |
Gradnja objekata komunalne infrastrukture |
|
|
|
I. |
Javne površine |
|
|
|
1. |
Projektna dokumentacija za ulicu Hrvatskih branitelja,Kistanje |
50.000 |
15.000 |
14.250,00 |
2. |
Projektna dokumentacija za kamp odmorište "Krka" |
70.000 |
0,00 |
0,00 |
4. |
Projektna dokumentacija za Trg P.Preradovića i tržnicu,Kistanje |
150.000 |
140.000 |
206.700,00 |
5. |
Projektna dokumentacija za Trg. Sv.Nikole, Kistanje. |
50.000 |
0,00 |
0,00 |
6. |
Uređenje lokve Lalića – I.faza radova |
65.000 |
0,00 |
0,00 |
|
UKUPNO: |
385.000 |
155.000 |
220.950,00 |
II. |
Nerazvrstane ceste |
|
|
|
1. |
Izvođenje radova na oborinskoj odvodnji i uređenje prometnica u novom naselju Kistanje 1-II.faza radova |
400.000 |
653.534 |
671.829,55 |
2. |
Izvođenje radova na izgradnji prometnica unutar novog naselja Kistanje 1.-II.faza,jugozapadno područje naselja, dio ulice marka Marulića. |
0 |
447.058 |
491.762,76 |
|
UKUPNO: |
400.000 |
1.100.592 |
1.163.592,31 |
B. |
Komunalne vodne građevine |
|
|
|
1. |
Projektna dokumentacija za vodovod od Ulice Nikole Tesle do Manastira «Krka»,Kistanje. |
50.000 |
0,00 |
0,00 |
|
UKUPNO: |
50.000 |
0,00 |
|
|
UKUPNO: |
835.000 |
1.255.592,00 |
1.384.542,31 |
Prihodi sredstava za ostvarivanje ovog Programa ostvareni su iz slijedećih izvora financiranja:
NAZIV |
Plan |
Izmjene |
Izvršenje |
Komunalni doprinos |
50.000,00 |
50.000,00 |
13.192,54 |
Ministarstvo regionalnog razvoja i fondova Europske unije |
400.000,00 |
808.000,00 |
838.000,00 |
Ministarstvo turizma |
0 |
70.000,00 |
70.000,00 |
Proračun Općine Kistanje |
385.000,00 |
327.592 |
463.349,77 |
UKUPNO: |
835.000,00 |
1.255.592,00 |
1.384.542,31 |
KLASA:021-01/15-01/4
URBROJ:2182/16-01-15-1
Kistanje , 05.ožujka 2015.g.
OPĆINSKO VIJEĆE OPĆINE KISTANJE
PREDSJEDNIK
Marko Sladaković
Na temelju članka 18. stavka 1. Zakona o grobljima ("Narodne novine", broj 19/98 i 50/12), te članka
32. Statuta Općine Kistanje("Službeni vjesnik Šibensko-kninske županije",broj 8/09.,15/10. i 4/13) Općinsko vijeće Općine Kistanje, na 11 . sjednici održanoj dana 05.ožujka 2015.g., donijelo je
ODLUKU
o načinu i uvjetima obavljanja komunalne djelatnosti održavanja groblja
I . OPĆE ODREDBE
Groblje je komunalni objekt u vlasništvu Općine Kistanje.
Groblje je ograđeni prostor zemljišta na kojem se nalaze grobna mjesta, komunalna infrastruktura i u pravilu prateće građevine.
U smislu ove Odluke:
- grobno mjesto je prostor za ukop umrlih osoba,
- prateće građevine su: mrtvačnica, dvorana za izlaganje na odru, prostorije za ispraćaj umrlih i sl.,
- korisnici grobnih mjesta su osobe koje su dobile grobno mjesto na korištenje, odnosno njihovi
nasljednici i treće osobe kojima korisnik ugovorom ustupi korištenje grobnog mjesta.
Članak 3.
Na području općine Kistanje groblja u vlasništvu Općine Kistanje su:
1.Mjesno groblje u Đevrskama, kod Srpske pravoslavne crkve sv.Ilije
2.Mjesno groblje u Gošićima,
3.Mjesno groblje u Zečevu , u blizini željezničke pruge,
4.Mjesno groblje u Varivodama,
5.Mjesno groblje u Smrdeljima,
6.Novo groblje "Livadice" u mjestu Kistanje,
7.Mjesno groblje u zaseoku Bezbradice, kod Srpske pravoslavne crkve sv.Nikole,
8.Manastirsko groblje ,
9.Mjesno groblje u Ivoševcima, kod Srpske pravoslavne crkve sv.Jovana,
10.Mjesno groblje u Biovičinom Selu, kod Srpske pravoslavne crkve sv.Petra i Pavla,
11.Mjesno groblje u Nuniću ,kod Rimokatoličke crkve sv.Ante Padovanskog ,
12.Novo groblje u novom naselju "Kistanje 1" u mjestu Kistanje
Ukop mještana sela Krnjeuve , prezimena: Gnjidić i Pavić , obavlja se na pravoslavnom groblju kod
crkve sv. Joakima i Ane na Bribirskoj glavici (Grad Skradin), a ukop mještana sela Kakanj obavlja se na pravoslavnom groblju kod crkve sv. Nikole u Bratiškovcima (Grad Skradin), te ukop mještana sela Parčići na pravoslavnom groblju kod crkve sv.Petke u Bijelini.
II UVJETI UPRAVLJANJA GROBLJEM
Članak 4.
Grobljima u vlasništvu Općine Kistanje upravlja trgovačko društvo u vlasništvu Općine Kistanje: Komunalno poduzeće "Kistanje" d.o.o. Kistanje (u daljnjem tekstu: Uprava groblja).
Uprava groblja obavlja poslove održavanja groblja, održava prostor i objekte za obavljanje ispraćaja i sahrane pokojnika, prijevoz pokojnika , obavlja pogrebne poslove, uključujući i ukop pokojnika.
Pogrebne poslove, uključujući i ukop pokojnika može obavljati i jedna ili više pravnih ili fizičkih osoba na temelju ugovora o koncesiji, kada predstavničko tijelo to ocjeni opravdanim.
U sklopu obavljanja svoje djelatnosti koja se odnosi na održavanje groblja Uprava groblja općim aktima uređuje određene odnose, rješava u pojedinačnim upravnim stvarima o pravima, obvezama i odgovornosti fizičkih i pravnih osoba te obavlja druge javne ovlasti, sve sukladno propisima i ovoj Odluci.
Članak 5.
Uprava groblja obavezna je pravovremeno poduzimati odgovarajuće mjere da se osiguraju grobna mjesta za potrebe redovnog ukopa umrlih osoba na području Općine Kistanje.
Članak 6.
Upravljanje grobljem razumijeva;
- dodjelu grobnih mjesta i
- održavanje, uređenje, rekonstrukciju i dogradnju groblja na način koji odgovara tehničkim i sanitarnim uvjetima.
Upravljanje grobljem treba obavljati na način kojim se iskazuje poštovanje prema umrlim osobama koje u njemu počivaju.
O uređenju i održavanju dodijeljenih grobnih mjesta dužni su brinuti se korisnici.
Članak 7.
Uprava groblja dužna je voditi grobni očevidnik o ukopu svih umrlih osoba koji sadrži podatke o: grobovima, grobnicama, korisnicima grobova i grobnica, urne osobama koje imaju pravo ukopa, svim promjenama i uzroku smrti.
Sastavni dio grobnog očevidnika je Položajni plan grobnih mjesta i grobnica, kojeg mora voditi Uprava groblja.
Uprava groblja dužna je voditi registar umrlih osoba po prezimenu, imenu i imenu oca, te JMBG i /ili OIB umrle osobe s naznakom gdje je ukopana.
III. MJERILA I NAČIN DODJELJIVANJA I USTUPANJA GROBNIH MJESTA NA
KORIŠTENJE
Članak 8.
Grobno mjesto je određeni prostor groblja, utvrđen kao takav na Položajnom planu grobnih mjesta i grobnica, a namijenjen ukopu jedne ili više umrlih osoba.
S obzirom na opremljenost i uređenost grobnog mjesta ono može biti:
1.) neopremljeni prostor – zemljano grobno mjesto,
2.) grobnica
3.) grobnica za ukop urni
4.) komunal i
5.) kosturnica
6.) niša za sanduke
Obiteljski grobovi i grobnice služe za pokop više pokojnika, a u grob , odnosno grobnicu za pojedinačni pokop, pokapa se jedna umrla osoba.
Članak 9.
Parcela grobnog mjesta i grobnice ima bruto i neto površinu.
Neto površina grobnog mjesta je parcela groba sa okvirom.
Neto dimenzija groba iznosi 80 x 200 cm koja predstavlja veličinu same ukopne jame.
Širina okvira iznosi najmanje 10 cm.
Neto dimenzija grobnice za urne je 50 x 50 cm.
Članak 10.
Bruto površina grobnog mjesta je neto površina grobnog mjesta uvećana za površinu pripadajućeg nogostupa.
Bruto dimenzija grobnog mjesta iznosi najmanje 120 – 280 x 280 – 280 cm.
Članak 11.
Neto dimenzija grobnice (unutar zidova) koja se izgrađuje od nepropusnog betona u jednom stupcu iznosi najmanje 90 x 230 cm, u dva stupca najmanje 150 x 230 cm, a u tri stupca najmanje 220 x 230 cm.
Članak 12.
Bruto dimenzija grobnice iz članka 11. Povećava se za 15 – 30 cm na sve četiri strane od vanjskog ruba zida.
Članak 13.
Grobno mjesto se označuje brojem koji se u pravilu postavlja na stražnjoj strani nadgrobnog spomenika.
Svako grobno mjesto, odnosno grob s poznatim korisnikom, mora imati prikladni nadgrobni znak.
Članak 14.
Grobna mjesta se dodjeljuju prema Položajnom planu grobnih mjesta ,redoslijedom prema brojevima grobnih mjesta označenim u Položajnom planu grobnih mjesta.
Članak 15.
Uprava groblja daje grobno mjesto (osim komunala i kosturnice) na korištenje na neodređeno vrijeme ,temeljem rješenja odnosno sklopljenog Ugovora .
Za dodjelu grobnog mjesta na korištenje naplaćuje se naknada., i to:
Grobna mjesta dodjeljuju se na korištenje, u pravilu, u času nastale potrebe za ukopom.
Grobno mjesto može se dodijeliti na korištenje i prije nastale potrebe za ukopom,odlukom izvršnog čelnika Općine Kistanje.
Grobno mjesto u slučaju iz stavka 1. i 2. ovog članka, neće se dodijeliti na korištenje osobi koja na groblju iz članka 3. ove Odluke, već koristi obiteljski grob ili grobnicu koji nisu popunjeni i u koje umrli ima pravo ukopa.
Članak 17.
Pravo ukopa u grobno mjesto ima osoba kojoj je grobno mjesto dodijeljeno na korištenje (korisnik grobnog mjesta i članovi obitelji).
Članovima obitelji korisnika grobnog mjesta, u smislu ove Odluke, smatraju se supružnik korisnika, izvanbračni supružnik, potomci i usvojena djeca i njihovi supružnici te roditelji korisnika grobnog mjesta.
Korisnik grobnog mjesta može pismenom izjavom dopustiti privremeni ukop i drugim osobama.
Za ustupanje prava korištenja grobnog mjesta i za privremeni ukop osoba koji se, u smislu ove Odluke, ne smatraju članovima obitelji korisnika groba, potrebna je suglasnost svih korisnika grobnog mjesta.
Korisnik može korištenje grobnog mjesta ugovorom ustupiti trećim osobama. Ugovor o ustupanju korištenja mora biti ovjeren kod javnog bilježnika i mora se dostaviti Upravi groblja radi upisa novog korisnika u grobni očevidnik.
Članak 18.
Nakon smrti korisnika grobnog mjesta korištenje grobnog mjesta stječu njegovi nasljednici.
Do pravomoćnosti rješenja o nasljeđivanju grobnog mjesta u njega se mogu ukapati osobe koje su u času smrti korisnika grobnog mjesta bili članovi njegove obitelji.
Članak 19.
Komunal kao grobno mjesto ustupa se bez naknade na rok od 10 godina najduže, čime se osigurava kontinuirano obavljanje ove djelatnosti u slučaju da pokojnik ili njegova obitelj nemaju osobno ili obiteljsko grobno mjesto.
Grobna mjesta komunala ustupa Uprava groblja ugovorom o korištenju na određeno vrijeme.
Po isteku tog roka grobno se mjesto prekopava, a posmrtni ostaci umrle osobe se prenose u kosturnicu ili drugo grobno mjesto.
Članka 20.
Kosturnica je zajedničko grobno mjesto u koje se prenose posmrtni ostaci osoba, a iz razloga utvrđenih Zakonom i odredbama ove Odluke.
IV VREMENSKI RAZMACI UKOPA U POPUNJENA GROBNA MJESTA
Članak 21.
Grobno mjesto za koje grobna naknada nije plaćena deset godina, smatra se napuštenim i može se ponovo dodijeliti na korištenje, ali tek nakon proteka petnaest godina od posljednjeg ukopa u grob, odnosno nakon proteka trideset godina od ukopa u grobnicu.
Prijašnji korisnik grobnog mjesta za koje se prema stavku 1. ovog članka smatra da je napušteno može raspolagati izgrađenom opremom i uređajem groba (nadgrobna ploča,nadgrobni spomenik i znaci, ograda groba i sl.) nakon što plati dužni iznos grobne naknade sa zakonskim zateznim kamatama.
U protivnom smatrat će se da se radi o napuštenoj imovini kojom uprava groblja može slobodno raspolagati.
Uprava groblja je dužna prije dodjele grobnog mjesta, odnosno grobnice drugom korisniku premjestiti ostatke preminulih iz napuštenog groba u zajedničku grobnicu ili kosturnicu izgrađenu za tu namjenu.
V NAČIN UKOPA NEPOZNATIH OSOBA
Članak 22.
Nepoznate osobe ukopat će se na groblju na način uobičajen mjesnim prilikama,osiguravajući pri tome pristupne podatke o nepoznatoj osobi (dob, spol, datum smrti) na odgovarajući način.
Ukop nepoznatih osoba izvršit će se na dijelu groblja kojeg odredi Uprava groblja.
VI ODRŽAVANJE GROBLJA I UKLANJANJE OTPADA
Članak 23.
Pod održavanjem groblja razumijeva se održavanje ograđenog prostora zemljišta na kojem se nalaze grobna mjesta, mrtvačnica, dvorana za izlaganje na odru, prostorije za ispraćaj umrlih i dr.
Održavanje groblja obavlja Uprava groblja.Groblje, te objekti na groblju (mrtvačnica, dvorana za izlaganje na odru, prostorije za ispraćaj umrlih i dr.) moraju biti ograđeni i održavani na način da budu uredni i čisti, i da se ne vrijeđaju osjećaji pijeteta prema mrtvima.
Uprava groblja propisuje pravila o ponašanju na groblju.
Pravila o ponašanju na groblju moraju biti istaknuta na vidljivom mjestu ispred svakog ulaza u groblje.
Članak 25.
Grobovi i drugi objekti na groblju moraju se izgrađivati prema Planu uređenja groblja i rasporedu grobova, a u skladu s propisima o građenju, estetskim, sanitarnim i drugim tehničkim pravilima.
Pri izvođenju radova iz stavka 1. ovog članka, izvođači su dužni pridržavati se odredba o redu na groblju, a naročito:
- radovi se moraju izvoditi na način da se do najveće mjere očuva mir i dostojanstvo na groblju, a mogu se obavljati samo u radne dane, odnosno kada to odredi Uprava groblja;
- građevni materijal (opeka, kamen, šljunak, pijesak, cement, vapno i dr.) može se držati na groblju samo kraće vrijeme koje je neophodno za izvršenje radova i na način da se time ne ometa rad na groblju;
- u slučaju prekida radova, kao i poslije njihova završetka, izvođač je dužan bez odlaganja radilište dovesti u prijašnje stanje;
- za prijevoz materijala potrebnog za izvođenje radova na groblju, mogu se koristiti samo oni putevi i staze koje odredi Uprava groblja;
- pri izvođenju radova izljevna mjesta na vodovodu moraju se poslije upotrebe zatvoriti, te se ne mogu upotrebljavati za pranje priručnog alata.
Radovi na uređenju i izgradnji grobova i drugih objekata na groblju mogu se obavljati samo nakon prethodne prijave Upravi groblja i davanja osiguranja za podmirenje troškova koje će ista imati u svezi s npr. kolčenjem pravca za uređenje grobnog humka, odvoz iskopane zemlje i drugih otpadaka, uređenje puteva, utrošak vode i sl.
Uprava groblja zabranit će rad na određenom objektu onom izvođaču radova koji započne s radom bez prethodne prijave i davanja osiguranja za podmirenje troškova iz prethodnog stava.
Članak 26.
Korisnik grobnog mjesta odlučuje o obliku i načinu uređenja grobnog mjesta.
Kada se nadgrobni spomenici postavljaju od materijala trajne vrijednosti moraju po obliku i načinu izvedbe biti u skladu s okolinom i mjesnim običajima.
Prije izgradnje nadgrobnog spomenika korisnik mora ishoditi suglasnost Uprave groblja glede oblika i načina izvedbe istog.
Članak 27.
Korisnik grobnog mjesta dužan je voditi brigu da ono stalno bude uredno i čisto,zelenilo njegovano i nadgrobni uređaji ispravni, vodeći pri tome računa da ne ošteti ili nagrdi susjedna grobna mjesta, a smeće i drugi otpadni materijal mora odlagati u namjenske posude.
Ako se grobno mjesto ne održava ili postoji opasnost od oštećenja izgrađene opreme i uređaja groba, Uprava groblja obavijestit će korisnika da je dužan izvršiti potrebne popravke.
Ukoliko, po pozivu Uprave groblja, korisnik ne izvrši potrebne popravke, iste će izvršiti Uprava groblja na trošak korisnika.
Članak 28.
Uprava groblja dužna je na prikladnim mjestima na groblju osigurati pravilno odlaganje smeća, otpadaka, ostataka vijenaca i sl. te odvoz i uklanjanje istih najmanje jedanput mjesečno, a u ljetnim mjesecima dva puta tijekom mjeseca, ili po potrebi.
VII UVJETI I MJERILA ZA PLAĆANJE NAKNADE KOD DODJELE GROBNOG
MJESTA I GODIŠNJE NAKNADE ZA KORIŠTENJE
Članak 29.
Kod dodjele grobnog mjesta na korištenje na neodređeno vrijeme naplaćuje se naknada.
Članak 30.
Za korištenje grobnog mjesta svi korisnici na svim grobljima u Općini Kistanje plaćaju Upravi groblja godišnju naknadu- grobarinu .
Iznos godišnje naknade za održavanje grobnog mjesta utvrđuje se kako slijedi:
-grobno mjesto do 4m2 ……………….…68,00 kuna
-grobno mjesto preko 4 m2…………….120,00 kuna.
Naknada iz ovog članka uvećava se za porez na dodanu vrijednost.
Uprava groblja i korisnik grobnog mjesta/grobnice sklapaju Ugovor o pravima i uvjetima korištenja grobnog mjesta.
Naknadu plaćaju korisnici, odnosno njihovi nasljednici u roku petnaest (15) dana od dana sklapanja Ugovora odnosno od dana izdavanja računa .
Za jednokratnu uplatu u roku od petnaest (15) dana od dana sklapanja Ugovora , odnosno od dana ispostavljanja računa,odobrava se popust od 5% na cijene iz ovog članka.
Naknadu je moguće platiti i u 12 jednakih mjesečnih obroka, s time da svaki obrok dospijeva do petnaestog dana u tekućem mjesecu. Istekom roka obračunat će se zakonska zatezna kamata i troškovi prisilne naplate.
Godišnja naknada za korištenje grobnog mjesta uplaćuje se u korist žiro računa Komunalnog poduzeća "Kistanje" d.o.o. Kistanje.
Naknada se obračunava jednom godišnje, do 30. rujna za tekuću godinu.
Članak 31.
Naknade za izvođenje radova na groblju:
(betonaža okvira, postavljanje spomenika i slično) …… 160,00 HRK
Naknada iz ovog članka uvećava se za porez na dodanu vrijednost.
Naknada za izvođenje radova uplaćuje se u korist žiro računa Komunalnog poduzeća "Kistanje" d.o.o. Kistanje , po ispostavljenoj ponudi , a prije početka radova.
Prije izvođenja radova na groblju korisnik mora ishoditi suglasnost Uprave groblja glede oblika i načina izvedbe radova na grobnom mjestu,sukladno članku 25. Ove odluke.
Članak 32.
Pri izvođenju radova kod izgradnje i uređenja grobova i drugih objekata na groblju,Uprava groblja će na trošak korisnika izvršiti potrebne radove na dovođenju prostora u prvobitno stanje, ukoliko Izvođač to ne učini sukladno članku 20. ove Odluke
Članak 33.
Uprava groblja će na trošak korisnika izvršiti potrebne popravke opreme grobnog mjesta u slučaju postojanja opasnosti po okolinu, te jednom godišnje urediti grobno mjesto u smislu održavanja urednosti i čistoće, ukoliko korisnik to ne učini sukladno članku 24. ove Odluke .
VIII PRIJELAZNE I ZAVRŠNE ODREDBE
Članak 34.
Globom od 500,00 kn do 1.000,00 kn kaznit će se za prekršaj:
1. korisnik grobnog mjesta, ako postupa protivno članku 27. ove Odluke,
2. osoba koja se ne pridržava pravila o ponašanju na groblju (članak 24. Odluke),
3. pravna ili fizička osoba, ako postupa suprotno članku 25. i 26. ove Odluke.
Članak 35.
Stupanjem na snagu ove Odluke prestaje važiti Odluka o grobljima ("Službeni vjesnik Šibensko-kninske županije",broj 21/2001.).
Članak 36.
Ova Odluka stupa na snagu osmog dana od dana objave u "Službenom vjesniku Šibensko-kninske županije".
KLASA:363-02/15-01/1
URBROJ:2182/16-01-15-1
Kistanje, 05.ožujka 2015.g.
Članak 2.
1. javna vodoopskrba i javna odvodnja i pročišćavanje otpadnih voda,
2. javna usluga prikupljanja miješanog i biorazgradivog komunalnog otpada,
3. održavanje groblja,
4. prijevoz pokojnika,
5. obavljanje dimnjačarskih poslova,
6. održavanje javnih površina
7. održavanje nerazvrstanih cesta,
9. održavanje javne rasvjete,
10. održavanje čistoće,
11. deratizacija i dezinsekcija,
12. vatrogasna djelatnost.
Članak 3.
Djelatnost javne usluge vodoopskrbe i javne usluge odvodnje i pročišćavanja otpadnih voda smatraju se komunalnim djelatnostima od lokalnog značenja za Općinu Kistanje ali su uvjeti i način njihova obavljanja propisani Zakonom o vodama i drugim propisima. Slijedom odredbi Zakona o vodama (NN broj 153/09, 63/11, 130/11, 56/13, 14/14) javna odvodnja i pročišćavanje otpadnih voda uključuje pražnjenje i odvoz otpadnih voda iz septičkih i sabirnih jama.
Djelatnosti javne usluge prikupljanja miješanog i biorazgradivog komunalnog otpada smatraju se komunalnim djelatnostima od lokalnog značenja za Općinu Kistanje u skladu sa stavkom 13. članka 3. Zakona o komunalnom gospodarstvu ali su uvjeti i način njihova obavljanja propisani Zakonom o održivom gospodarenju otpadom.
Pod održavanjem groblja kao komunalne djelatnosti razumijeva se održavanje prostora u smislu košnje trave, popravaka ograda, čišćenja staza te popravci, održavanje i čišćenje mrtvačnica i ukop pokojnika.
Pod prijevozom pokojnika kao komunalne djelatnosti razumijeva se preuzimanje i prijevoz umrle osobe od mjesta smrti do mrtvačnice na groblju.
Pod obavljanjem dimnjačarskih poslova kao komunalne djelatnosti razumijeva se obveza kontrole i izvedbe radova na čišćenju dimovodnih objekata i uređaja za loženje.
Pod održavanjem javnih površina kao komunalne djelatnosti razumijeva se održavanje javnih neuređenih i hortikulturno uređenih zelenih površina, pješačkih staza, pješačkih zona, trgova, parkova, spomen obilježja, dječjih igrališta, uključujući i pripadajuću opremu javnih površina.
Pod održavanjem nerazvrstanih cesta kao komunalne djelatnosti razumijeva se održavanje površina cesta i pješačkih putova koji se koriste za promet po bilo kojoj osnovi i koji su pristupačni većem broju korisnika, koje nisu razvrstane u smislu posebnih propisa. Pod održavanjem smatra se i čišćenje snijega i hitne intervencije sanacija i popravaka površina i objekata koji čine dio nerazvrstanih cesta.
Pod održavanjem javne rasvjete kao komunalne djelatnosti razumijeva se održavanje objekata i uređaje javne.
Pod održavanjem čistoće kao komunalne djelatnosti razumijeva se čišćenje javnih površina i skupljanje sitnog otpada s javnih površina (cesta, ulica, trgova, pješačkih zona, dječjih igrališta i slično).
Dezinfekcija, dezinsekcija i deratizacija se određuje kao komunalna djelatnost od lokalnog značenja za Općinu Kistanje u skladu sa stavkom 13. članka 3. Zakona o komunalnom gospodarstvu, a podrazumijeva provođenje obvezne preventivne dezinfekcije, dezinsekcije i deratizacije radi sustavnog suzbijanja insekata i glodavaca na području Općine Kistanje.
Vatrogasna djelatnost se određuje kao komunalna djelatnost od lokalnog značenja za Općinu Kistanje u skladu sa stavkom 13. članka 3. Zakona o komunalnom gospodarstvu, a koju Općina Kistanje obavlja putem svog Dobrovoljnog vatrogasnog društva »Sveti Juraj" i Javne vatrogasne postrojbe Grada Knina u skladu sa Zakonom o vatrogastvu (NN broj 139/04 - pročišćeni tekst, 174/04, 38/09 i 80/10).
III. OBAVLJANJE KOMUNALNIH DJELATNOSTI
Članak 4.
Komunalne djelatnosti na području Općine Kistanje obavljaju:
IV. OBAVLJANJE DJELATNOSTI PUTEM TRGOVAČKOG DRUŠTVA
"VODOVOD I ODVODNJA " D.O.O. ŠIBENIK
Članak 5.
Komunalne djelatnosti na području Općine Kistanje koje obavlja "Vodovod i odvodnja " d.o.o. Šibenik su:
- javna vodoopskrba i javna odvodnja i pročišćavanje otpadnih voda.
Javna vodoopskrba i javna odvodnja i pročišćavanje otpadnih voda obavlja se putem "Vodovoda i odvodnje" d.o.o. Šibenik.
Javna odvodnja u skladu s člankom 3. stavka 1. točke 28. Zakona o vodama (NN broj 153/09, 130/11, 56/13, 14/14) uključuje i crpljenje i odvoz otpadnih voda iz septičkih i sabirnih jama.
Crpljenje i odvoz otpadnih voda iz septičkih i sabirnih jama može se obavljati i putem davanja koncesije ,kada je to potrebno.
V. OBAVLJANJE DJELATNOSTI PUTEM KOMUNALNOG PODUZEĆA "KISTANJE" d.o.o.Kistanje
Članak 6.
Komunalnom poduzeću "Kistanje" d.o.o. povjerava se obavljanje komunalnih djelatnosti iz članka 2. ove Odluke, i to:
1. javna usluga prikupljanja miješanog i biorazgradivog komunalnog otpada,
2. održavanje groblja,
3. prijevoz pokojnika,
4. održavanje čistoće I
5. održavanje javnih površina
1.Javna usluga prikupljanja miješanog i biorazgradivog komunalnog otpada
Članak 7.
Pod javnom uslugom prikupljanja mješanog i biorazgradivog komunalnog otpada podrazumijeva se prikupljanje tog otpada na području općine Kistanje putem spremnika od pojedinih korisnika i prijevoz tog otpada do ovlaštene osobe za obradu tog otpada.
Javna usluga prikupljanja miješanog i biorazgradivog komunalnog otpada obavlja se putem Komunalnog poduzeća "Kistanje" d.o.o. Kistanje .
Obavljanje usluge iz ovog članka uređeno je posebnom odlukom Općinskog vijeća općine Kistanje.
2.Održavanje groblja
Pod održavanjem groblja podrazumijeva se održavanje prostora i zgrada za obavljanje ispraćaja i sprovoda pokojnika te ukop pokojnika.
Održavanje groblja obavlja se prema standardu usluga koji se utvrđuje za svaku proračunsku godinu posebno na temelju usvojenog Programa održavanja komunalne infrastrukture.
Program iz stavka 2. ovog članka donosi općinski načelnik Općine Kistanje te obavezno sadrži opseg, način i dinamiku održavanja groblja iz stavka 1. ovoga članka po jediničnim cijenama koje donosi Skupština Komunalnog poduzeća "Kistanje" d.o.o. te iskaz financijskih sredstava potrebnih za ostvarenje programa s naznakom izvora financiranja bez obzira na to da li je utvrđen Proračunom Općine Kistanje ili Planom poslovanja Društva za tekuću godinu.
3. Prijevoz pokojnikaPod prijevozom pokojnika podrazumijeva se preuzimanje i prijevoz umrle osobe od mjesta smrti do mrtvačnice na groblju ili krematoriju.
Prijevoz pokojnika na području Općine Kistanje obavlja ovlašteni prijevoznik .
Ovlašteni prijevoznik na području Općine Kistanje je Komunalno poduzeće "Kistanje" d.o.o. , a može biti i pravna osoba ili fizička osoba obrtnik uz uvjet da je registrirana za prijevoz pokojnika i da je s Općinom Kistanje sklopila ugovor o koncesiji.
Za obavljanje prijevoza pokojnika na području Općine Kistanje može se dati jedna koncesija.
Koncesija se daje na rok od 5 godina.
Način obavljanja prijevoza pokojnika, uvjeti davanja koncesije, godišnja naknada za koncesiju, postupak davanja koncesije , prestanak koncesije i dugo propisani su posebnom odlukom Općinskog vijeća.
2. Održavanje čistoćePod održavanjem čistoće razumijeva se čišćenje javnih površina i skupljanje sitnog otpada s javnih površina (ulica, trgova, pješačkih zona, dječjih igrališta i slično).
Čišćenje javnih površina obavlja se prema standardu komunalnih usluga koji se za svaku proračunsku godinu utvrđuje posebno na temelju usvojenog Programa čišćenja koji je sastavni dio Programa održavanja komunalne infrastrukture.
Program obvezno sadrži opseg, način i dinamiku čišćenja javno-prometnih površina (nerazvrstanih cesta, dijelova javnih cesta, javnih zelenih površina, trgova, parkova, dječjih igrališta, pješačkih staza i ostalih javnih površina), procjenu pojedinih troškova po jediničnim cijenama usluge koju donosi Skupština Komunalnog poduzeća "Kistanje" d.o.o. te iskaz financijskih sredstava potrebnih za ostvarenje programa s naznakom izvora financiranja bez obzira na to da li je utvrđen Proračunom Općine Kistanje ili Planom poslovanja Društva za tekuću godinu.
VI. OBAVLJANJE KOMUNALNIH DJELATNOSTI NA TEMELJU UGOVORA O KONCESIJI
Članak 10.
Na području Općine Kistanje obavljaju se sljedeće komunalne djelatnosti na temelju ugovora o koncesiji:
1. prijevoz pokojnika,
2. obavljanje dimnjačarskih poslova
Članak 11.
Postupak davanja koncesije provodi se isključivo na temelju Zakona o koncesijama (NN broj 143/12).
Obavijest o namjeri davanja koncesije, kojom započinje postupak davanja koncesije, objavljuje općinski načelnik Općine Kistanje u Elektroničkom oglasniku javne nabave Republike Hrvatske, a nakon toga, neizmijenjenog sadržaja, objavljuje se i na web stranici Općine Kistanje s navedenim datumom objave u Elektroničkom oglasniku javne nabave Republike Hrvatske.
Obavijest o namjeri davanja koncesije mora sadržavati sljedeće podatke:
1. Naziv, adresu, telefonski broj, broj telefaksa i adresu elektroničke pošte Općine Kistanje;
2. Predmet koncesije:
- vrstu i predmet koncesije
- prirodu i opseg djelatnosti koncesije,
- mjesto, odnosno područje obavljanja djelatnosti koncesije,
- rok trajanja koncesije;
- procjenu vrijednosti koncesije
3. Rok:
- rok za dostavu ponuda
- adresu na koju se moraju poslati ponude,
- jezik/jezike i pismo/pisma na kojima ponude moraju biti napisane;
- mjesto i vrijeme javnog otvaranja ponuda
4. Razloge isključenja ponuditelja
5. Uvjete pravne i poslovne, financijske, tehničke i stručne sposobnosti, u skladu s odredbama posebnog zakona te dokaze i podatke kojima gospodarski subjekt dokazuje ispunjenje tih uvjeta;
6. Vrstu i vrijednost jamstva za ozbiljnost ponude koje su ponuditelji dužni dostaviti;
7. Kriterije koji će se primijeniti za odabir najpovoljnije ponude;
8. Naziv i adresu tijela nadležnog za rješavanje žalbe te podatke o rokovima za podnošenje žalbe.
Članak 12.
Postupak davanja koncesije provodi stručno povjerenstvo za koncesiju. Stručno povjerenstvo se sastoji od predsjednika, zamjenika i tri člana, i imenuje ga općinski načelnik Općine Kistanje prije početka postupka davanja koncesije.
Ministarstvo nadležno za financije može imenovati svog predstavnika u stručno povjerenstvo u roku od deset dana od dana zaprimljene obavijesti o namjeri osnivanja stručnog povjerenstva.
Zadaci Stručnog povjerenstva za koncesiju su:
Na temelju ovog Zapisnika Općinski načelnik upućuje Općinskom vijeću prijedlog Odluke o odabiru najpovoljnijeg ponuditelja.
Članak 13.
Nakon provedenog postupka davanja koncesije, Općinsko vijeće Općine Kistanje (u daljnjem tekstu Općinsko vijeće) donosi odluku o davanju koncesije.
Odluka o davanju koncesije je upravni akt kojeg donosi Općinsko vijeće na prijedlog stručnog povjerenstva za koncesiju, a nakon ocjene pristiglih ponuda za davanje koncesije i u skladu s dokumentacijom za nadmetanje i kriterijima za odabir najpovoljnije ponude.
Kriteriji na kojima davatelj koncesije temelji odabir najpovoljnije ponude za donošenje odluke o davanju koncesije je najpovoljnija cijena ponude.
U smislu prethodnog stavka , najpovoljnija cijena ponude je najniža cijena usluga uz istovremeno najvišom cijenom naknade za koncesiju..
Kriteriji iz ovog članka moraju biti sadržani u dokumentaciji za nadmetanje , u pozivu za prikupljanje ponuda i u javnom natječaju.
Članak 16.
Odluka o davanju koncesije sadrži:
1. naziv davatelja koncesije,
2. broj odluke i datum donošenja odluke,
3. naziv odabranog najpovoljnijeg ponuditelja,
4. osnovna prava i obveze davatelja koncesije i koncesionara,
5. vrstu i predmet koncesije,
6. prirodu i opseg te mjesto, odnosno područje obavljanja djelatnosti koncesije,
7. rok na koji se daje koncesija,
8. posebne uvjete kojima tijekom trajanja koncesije mora udovoljavati odabrani najpovoljniji ponuditelj,
9. iznos naknade za koncesiju
10. rok u kojem je odabrani najpovoljniji ponuditelj obvezan sklopiti ugovor o koncesiji s davateljem
koncesije,
11. obrazloženje razloga za odabir najpovoljnijeg ponuditelja,
12. uputu o pravnom lijeku,
13. potpis odgovorne osobe i pečat davatelja koncesije.
Na temelju odluke o davanju koncesije, ugovor o koncesiji sklapa Općinski načelnik Općine Kistanje.
Općinski načelnik Općine Kistanje kao Davatelj koncesije ne smije potpisati ugovor o koncesiji prije isteka roka mirovanja, koji iznosi 15 (petnaest) dana od dana dostave odluke o davanju koncesije svakom ponuditelju.
Općinski načelnik Općine Kistanje mora odabranom najpovoljnijem ponuditelju ponuditi potpisivanje ugovora o koncesiji u roku od 10 (deset) dana od trenutka kada je odluka o davanju koncesije postala izvršna.
Članak 17.
Općina Kistanje kao Davatelj koncesije dužna je prije sklapanja ili prije stupanja na snagu ugovora o koncesiji prikupiti od odabranog najpovoljnijeg ponuditelja za dobivanje koncesije potrebna jamstva i/ili instrumente osiguranja naplate naknade za koncesiju te naknade štete koja može nastati zbog neispunjenja obveza iz ugovora o koncesiji (zadužnice, bankarske garancije, osobna jamstva, mjenice, polog i ostalo) u iznosu određenom u skladu s procijenjenom vrijednosti koncesije.
Članak 18.
Ugovor o koncesiji obvezno sadrži:VII. OBAVLJANJE DJELATNOSTI PUTEM UGOVORA O POVJERAVANJU KOMUNALNIH POSLOVA
Članak 19.
Komunalne djelatnosti koje se u Općini Kistanje mogu obavljati na temelju ugovora o povjeravanju komunalnih poslova su:
1. održavanje nerazvrstanih cesta
- održavanje nerazvrstanih cesta osim horizontalne i vertikalne signalizacije
- održavanje vertikalne i horizontalne signalizacije nerazvrstanih cesta
2. održavanje javne rasvjete
- održavanje objekata i uređaja javne rasvjete
3. deratizacija i dezinsekcija
- provedba obvezne preventivne dezinfekcije, dezinsekcije i deratizacije
Komunalne djelatnosti iz ovoga članka povjeravaju se na obavljanje temeljem provedenog postupka javnog prikupljanja ponuda.
Članak 20.
Odluku o provedbi javnog prikupljanja ponuda za povjeravanje određenih komunalnih poslova na temelju ugovora donosi Općinski načelnik Općine Kistanje.
Javno prikupljanje ponuda provodi povjerenstvo koje imenuje Općinski načelnik Općine Kistanje.
Povjerenstvo iz prethodnog stavka ovoga članka sastoji se od predsjednika, zamjenika i tri člana.
Članak 21.
Oglas javnog prikupljanja ponuda utvrđuje Općinski Načelnik Općine Kistanje, a objavljuje se u dnevnom tisku , a nakon toga, neizmijenjenog sadržaja, na web stranici Općine Kistanje s navedenim datumom objave u dnevnom tisku.
Oglas poziva na javno prikupljanje ponuda mora sadržavati sljedeće uvjete i mjerila:
1. komunalnu djelatnost za koju se sklapa ugovor
2. vrijeme na koje se sklapa ugovor
3. vrstu i opseg poslova
4. način određivanja cijene za obavljanje poslova te način i rok plaćanja
5. jamstvo za ozbiljnost ponude
6. način, vrijeme i rok za podnošenje ponuda
7. rok važenja ponuda
8. isprave koje su potrebne kao privitak ponudi
9. mjesto i vrijeme otvaranja ponuda
10. uvjeti za odabir najpovoljnije ponude
Članak 22.
Uz ponudu ponuditelji su dužni priložiti najmanje slijedeće isprave:
- zlouporaba povjerenja u gospodarskom poslovanju, prijevara u gospodarskom poslovanju, povreda obveze vođenja trgovačkih i poslovnih knjiga, prouzročenje stečaja, pogodovanje vjerovnika, primanje i davanje mita u postupku stečaja, primanje mita u gospodarskom poslovanju, davanje mita u gospodarskom poslovanju, zlouporaba u postupku javne nabave, zavaravajuće oglašivanje, utaja poreza ili carine, izbjegavanje carinskog nadzora, subvencijska prijevara, zlouporaba povlaštenih informacija, zlouporaba tržišta kapitala, neovlaštena uporaba tuđe tvrtke, odavanje i neovlašteno pribavljanje poslovne tajne, nedozvoljena proizvodnja, nedozvoljena trgovina, pranje novca.
5. referentnu listu izvršenih ugovora u posljednjih tri godine s priloženim potvrdama naručitelja o uredno izvršenim radovima.
Sve isprave iz stavka 1. ovog članka podnose se u originalu ili ovjerenoj preslici.
Članak 23.
Pismenu prijavu za sudjelovanje u nadmetanju mogu podnijeti pravne ili fizičke osobe.
Pravne ili fizičke osobe iz prethodnog stavka ovoga članka za sudjelovanje u nadmetanju moraju zadovoljiti sljedeće uvjete:
1. da su registrirane za obavljanje komunalne djelatnosti iz nadmetanja,
2. da imaju potrebnu stručnu i tehničku sposobnost, znanje, financijsku snagu, opremu i ostale uređaje,
sposobnost vođenja poslova, pouzdanost, iskustvo i poslovni ugled te odgovarajuće zaposleno osoblje
koje bi moglo obavljati komunalne poslove,
3. da su uredno izvršile sve poslovne ili financijske obveze prema Općini Kistanje i prije objavljivanja
natječaja i da s Općinom Kistanje ne vode sudski ili upravni spor,
4. da su platežno sposobne, da nisu prezadužene, da nad njima nije pokrenut postupak stečaja ili
likvidacije.
Članak 24.
Rok za podnošenje ponuda je petnaest dana od dana objave postupka javnog prikupljanja ponuda.
Prilikom otvaranja ponuda povjerenstvo sastavlja Zapisnik o otvaranju ponuda. Po izvršenom pregledu i ocjeni ponuda povjerenstvo sastavlja Zapisnik o pregledu i ocjeni ponuda.
Na temelju prijedloga povjerenstva Općinski načelnik upućuje Općinskom vijeću prijedlog Odluke o odabiru najpovoljnijeg ponuditelja.
Članak 25.
Nakon provedenog postupka javnog prikupljanja ponuda, Općinsko vijeće Općine Kistanje donosi odluku o izboru osobe kojoj će se povjeriti obavljanje komunalnih poslova na temelju ugovora.
Odluka o odabiru najpovoljnijeg ponuditelja je upravni akt kojeg donosi Općinsko vijeće na prijedlog Općinskog načelnika i povjerenstva koje provodi postupak nadmetanja, a nakon ocjene pristiglih ponuda, u skladu s dokumentacijom za nadmetanje i kriterijima za odabir najpovoljnije ponude.
Kriteriji na kojima se temelji odabir najpovoljnije ponude je najniža cijena ponude.
Članak 26.
Na temelju odluke iz prethodnog stavka ovoga članka, Općinski načelnik Općine Kistanje sklapa Ugovor o povjeravanju komunalnih poslova koji obavezno sadrži:
1. djelatnost za koju se sklapa ugovor,
2. vrijeme na koje se ugovor sklapa,
3. vrstu i opseg poslova,
4. način određivanja cijene za obavljanje poslova te način i rok plaćanja,
5. jamstvo izvršitelja o ispunjenju ugovora.
Ugovor o povjeravanju komunalnih poslova može se sklopiti najdulje na vrijeme od 4 (četiri) godine.
Protiv Odluke o izboru osobe za obavljanje komunalnih poslova žalba nije dopuštena, već se može pokrenuti upravni spor.
Članak 27.
Opseg poslova određuje se za svaku kalendarsku godinu u skladu s predvidljivim sredstvima i izvorima financiranja prema Programu održavanja komunalne infrastrukture koji donosi Općinsko vijeće.
VIII. OBAVLJANJE VATROGASNE DJELATNOSTI
Članak 28.
Općina Kistanje u skladu sa Zakonom o vatrogastvu (NN broj 139/04 - pročišćeni tekst, 174/04, 38/09 i 80/10) skrbi o potrebama i interesima građana na svom području za organiziranjem vatrogasne službe.
Vatrogasnu djelatnost Općina Kistanje obavlja putem svog Dobrovoljnog vatrogasnog društva »Sveti Juraj" iz Kistanja i Javne vatrogasne postrojbe Grada Knina u skladu sa Zakonom o vatrogastvu (NN broj 139/04 - pročišćeni tekst, 174/04, 38/09, 80/10).
Općina Kistanje poduzima mjere za opremanje dobrovoljnog vatrogasnog društva , a kada je potrebno, suglasno svojim financijskim mogućnostima i javne vatrogasne postrojbe koje se sastoje u pomaganju u nabavi opreme i sredstava za gašenje požara, osiguranje odgovarajućih prostora za dežurne vatrogasce, osposobljavanje i obuku, čuvanje vatrogasne opreme i sredstva, te ostale olakšice koje u okviru svoje nadležnosti jedinica lokalne samouprave može propisati.
IX. FINANCIRANJE OBAVLJANJA KOMUNALNIH DJELATNOSTI
Članak 29.
Sredstva za obavljanje komunalnih djelatnosti iz članka 2. ove Odluke osiguravaju se iz cijene komunalne usluge, komunalne naknade, Proračuna Općine Kistanje i drugih izvora utvrđenih posebnim propisima.
Sredstvima komunalne naknade sufinancirat će se i djelatnost Dobrovoljnog vatrogasnog društva "Sveti Juraj" iz Kistanja i Javne vatrogasne postrojbe Grada Knina.
X. PROMJENA CIJENE OBAVLJANJA KOMUNALNE DJELATNOSTI
Članak 30.
Pravne ili fizičke osobe - isporučitelji komunalnih usluga koji obavljaju komunalne djelatnosti iz članka 2. ove Odluke, dužni su pri svakoj eventualnoj promijeni cijene, odnosno tarife svojih usluga izvršiti prijavu cjenika, odnosno zatražiti suglasnost Općinskog načelnika najkasnije 30 dana prije njene promjene.
Općinski načelnik je dužan dostaviti svoje očitovanje u roku od 15 (petnaest) dana od dana dostave prijave cjenika, u suprotnom smatrat će se da je suglasnost dana.
Ukoliko Općinski načelnik donese negativno mišljenje o predloženom cjeniku komunalnih usluga, isti se ne može primjenjivati.
Prijava cjenika iz stavka 1. ovog članka obavezno sadrži:
1. vrstu komunalne usluge, te način obračuna i plaćanja usluge,
2. strukturu postojeće cijene komunalne usluge,
3. predloženu novu cijenu usluge i njezinu strukturu,
4. postupak promjene cijene s detaljnim obrazloženjem i kalkulacijom
Ugovori o koncesiji, kao i ugovori o povjeravanju poslova za obavljanje komunalne djelatnosti sklopljeni prije stupanja na snagu ove Odluke, ostaju na snazi do isteka ugovorenog roka.
Članak 32.
Stupanjem na snagu ove Odluke prestaje važiti Odluka o komunalnim djelatnostima u Općini Kistanje ("Službeni vjesnik Šibensko-kninske županije",broj 6/06,13/06,3/07,4/11),Odluka o obavljanju dimnjačarskih poslova ("Službeni vjesnik Šibensko-kninske županije" br.8/07 i 9/06,), Odluka o obavljanju pogrebnih poslova putem koncesije ("Službeni vjesnik Šibensko-kninske županije",broj 8/07).
Članak 33.
Ova Odluka stupa na snagu osmog dana od dana objave u »Službenom vjesniku Šibensko-kninske županije".
KLASA:021-01/15-01/11
URBROJ:2182/16-01-15-1
Kistanje, 05.ožujka 2015.g.
Općinsko vijeće Općine Kistanje
Predsjednik
Marko Sladaković
Obveze korisnika usluge:
1.koristiti se uslugama koje pruža davatelj usluga,
2.plaćati davatelju usluge naknadu za obavljanje usluga, u skladu s prihvaćenim cjenikom,
3.sav komunalni otpad prikupljati isključivo u odgovarajuće spremnike za otpad, na za to predviđena mjesta, sukladno vrsti otpada i namjeni spremnika,
4.u najvećoj mogućoj mjeri odvojeno prikupljati pojedine vrste komunalnog otpada za koje davatelj usluga omogući odvojeno odlaganje u posebne spremnike na mjestu nastanka, odnosno u posebne spremnike za pojedine vrste otpada koji se nalaze na javnim površinama i u reciklažnim dvorištima,
5.spremnike za otpad držati na mjestu određenom za njihovo držanje i ne premještati ih bez suglasnosti davatelja usluga,
6.u spremnike za komunalni otpad ne odlagati žeravicu, vrući pepeo, tekućinu, ulje, boje, kiseline i drugi opasni otpad te uginule životinje i životinjski izmet,
7.ne smije rasipati komunalni otpad, onečišćivati prostor oko spremnika za otpad te oštećivati spremnike,
8.omogućiti pristup radnicima davatelja usluge radi pražnjenja spremnika za otpad u dane određene Programom,
9.čuvati spremnike za otpad od oštećenja ili otuđivanja te održavati čistoću mjesta za odlaganje komunalnog otpada,
10.miješani komunalni otpad odlagati isključivo u spremnike za miješani komunalni otpad a biorazgradivi komunalni otpad odlagati isključivo u spremnike za biorazgradivi komunalni otpad odnosno u kompostere.
11.papir, staklo, metal, tekstil, plastiku i problematični otpad izdvajati u posebne spremnike na javnim površinama ili u reciklažnim dvorištima,
12.krupni (glomazni) komunalni otpad predati na predviđeni način davatelju usluge ili zbrinuti u reciklažnim dvorištima.
NAČIN PRIKUPLJANJA KOMUNALNOG OTPADA
Članak 8.
Miješani komunalni otpad i biorazgradivi komunalni otpad prikuplja se u označenim spremnicima za miješani komunalni otpad i biorazgradivi komunalni otpad. Biorazgradivi otpad korisnici usluga koji imaju uvjete odlažu u kompostere.
Tipizirani/standardizirani spremnici za prikupljanje miješanog komunalnog otpada i biorazgradivog komunalnog otpada su plastični ili metalni spremnici volumena 60 litara, 80 litara, 120 litara, 240 litara i samo za miješani komunalni otpad 1.100 litara.
Papir, metal, tekstil, staklo i plastika prikupljaju se u posebne spremnike koji se nalaze na javnim površinama ili u reciklažnim dvorištima.
Davatelj usluge dužan je prilagoditi volumen spremnika iz prethodnog stavka, u skladu s realnim potrebama korisnika usluge.
Ovisno o količini otpada, trgovačka društva ili obrtnici mogu zahtijevati od davatelja usluge da im osigura spremnike za prikupljanje papira, metala, tekstila, stakla i plastike u njihovim, ograđenim prostorima.
Spremnici za prikupljanje otpada moraju na sebi imati neizbrisivo otisnut naziv otpada za koji su namijenjeni i neizbrisivu oznaku davatelja usluge.
PRIJEVOZ MIJEŠANOG KOMUNALNOG OTPADA I BIORAZGRADIVOG KOMUNALNOG OTPADA
Članak 9.
Prijevoz miješanog komunalnog otpada za sve korisnike usluge obavlja se tri puta tjedno.
Prijevoz biorazgradivog komunalnog otpada za sve korisnike usluge obavlja se jedanput tjedno.
Iznimno od stavaka 1. i 2. ovoga članka, nadležno tijelo Općine Kistanje može odrediti da se broj tjednih odvoza, u određenim naseljima, uredi na drugačiji način, sukladno realnim potrebama.
SKUPINE KORISNIKA USLUGE
Članak 10.
Skupine korisnika usluge su:
a)Skupina 1 - korisnici usluge - kućanstva,
b)Skupina 2 - korisnici usluga - gospodarstvo.
U Skupinu 1 spadaju:
-kućanstva u objektima individualnog stanovanja i u višestambenim objektima, koja miješani komunalni
otpad prikupljaju direktno u spremnike otpada, a biorazgradiv otpad prikupljaju u kompostere ili u
spremnike,
U skupinu 2 spadaju:
-svi gospodarski subjekti uključivo i pružanje usluga u domaćinstvu.
PRIKUPLJANJE MIJEŠANOG KOMUNALNOG OTPADA I BIORAZGRADIVOG KOMUNALNOG OTPADA ZA KORISNIKE IZ SKUPINE 1 i 2
Članak 11.
Korisnici usluge iz Skupine 1 i Skupine 2 miješani komunalni otpad prikupljaju u označenim spremnicima za miješani komunalni otpad a biorazgradivi komunalni otpad odlažu u svoje kompostere ili u spremnike.
NAPLATA JAVNE USLUGE PRIKUPLJANJA MJEŠANOG KOMUNALNOG OTPADA I ODVOJENOG PRIKUPLJANJA OTPADA TE KRUPNOG (GLOMAZNOG) KOMUNALNOG OTPADA
Članak 13.
Javnu uslugu prikupljanja miješanog komunalnog otpada i odvojenog prikupljanja otpadnog papira, metala, stakla, plastike i tekstila te krupnog (glomaznog) komunalnog otpada na području Općine Kistanje korisnici usluge plaćaju kroz cijenu koja se dobiva:
-umnožak dodjeljenog volumena spremnika sa brojem odvoza tijekom jednog mjeseca i sa jediničnom
cijenom u kunama po litri volumena.
Naknada za uslugu plaća se neovisno o količini preuzetog miješanog komunalnog otpada i biorazgradivog komunalnog otpada.
Dok se ne osigura potreban broj spremnika, građani plaćaju uslugu iz ovog članka ovisno od broja članova kućanstva.
Članak 14.
Ovisno o količini komunalnog otpada koji proizvode, korisnici usluge koji su vlasnici ili korisnici proizvodnih poslovnih prostora, iznimno mogu s davateljem usluge zaključiti ugovor o prikupljanju miješanog komunalnog otpada, biorazgradivog komunalnog otpada i svih drugih vrsta otpada, kojim se, pored ostaloga, definiraju vrste spremnika, vozila kojima se pruža usluga, dinamika odvoza te cijene usluga.
KRUPNI (GLOMAZNI) KOMUNALNI OTPAD
Članak 15.
Krupni (glomazni) komunalni otpad je predmet ili tvar koju je zbog volumena i/ili mase neprikladno prikupljati u sklopu usluge prikupljanja miješanog komunalnog otpada.
Članak 16.
Na području Općine Kistanje krupni (glomazni) komunalni otpad odvozi se po rasporedu odvoza davatelja usluge i na zahtjev korisnika usluge.
Davatelj usluge dužan je, na prikladan način, obavijestiti korisnike usluge o danu i mjestu odvoza krupnog (glomaznog) komunalnog otpada te osigurati obavljanje poslova njegova prijevoza na zahtjev korisnika usluge.
Zabranjeno je prikupljanje krupnog (glomaznog) komunalnog otpada u spremnike za prikupljanje miješanog komunalnog otpada i biorazgradivog komunalnog otpada.
Zabranjeno je krupni (glomazni) komunalni otpad odlagati na javnim površinama kao npr. dječjih igrališta, javnih zelenih površina, parkova te na mjesta koja za to nisu predviđena.
Zabranjeno je s krupnim (glomaznim) komunalnim otpadom odlagati bačve, kante i slične posude u kojima ima ulja, boja, kiselina i drugih opasnih tvari te drugi problematični otpad.
ODVOJENO PRIKUPLJANJE OTPADNOG PAPIRA, METALA, STAKLA, PLASTIKE, DRVA, TEKSTILA, KRUPNOG (GLOMAZNOG) KOMUNALNOG OTPADA TE PROBLEMATIČNOG OTPADA
Članak 17.
Korisnici usluga dužni su iz komunalnog otpada izdvojiti otpadni papir, metal, staklo, plastiku, drvo, tekstil, biorazgradivi komunalni otpad, krupni (glomazni) komunalni otpad te problematični otpad.
Prikupljanje otpada iz stavka 1. ovog članka obavlja se spremnicima za biorazgradivi komunalni otpad te specijaliziranim spremnicima smještenim na javnim površinama ili u reciklažnim dvorištima.
Davatelj usluga dužan je odvojeno prikupljeni otpad iz stavka 1. ovoga članka zbrinuti na propisan način.
PRIJELAZNE I ZAVRŠNE ODREDBE
Članak 18.
Davatelj usluge dužan je osigurati način prikupljanja otpada sukladno ovoj Odluci .
Za provedbu nadzora ove Odluke općinski načelnik imenuje radnu skupinu.
Radna skupina ima pet članova, koji između sebe biraju predsjednika, i to:
-predstavnika davatelja usluga,
-predstavnika Jedinstvenog upravnog odjela Općine Kistanje i /ili predstavnika upravnog odjela
nadležnog za zaštitu okoliša Šibensko-kninske županije,
-predstavnika mjesne samouprave,
-predstavnika Općinskog vijeća Općine Kistanje i
-predstavnika udruga koje se bave zaštitom okoliša.
Radna skupina je dužna o svom radu izvijestiti Jedinstveni upravni odjel Općine Kistanje i /ili upravno tijelo nadležno za poslove zaštite okoliša Šibensko-kninske županije koji će na temelju navedenog izvješća predložiti eventualna poboljšanja ove Odluke.
Radna skupina je dužna za Jedinstveni upravni odjel i/ili upravno tijelo nadležno za poslove zaštite okoliša Šibensko-kninske županije:
-sačiniti plan izobrazno-informativne aktivnosti za područje Općine Kistanje;
-predlagati akcije prikupljanja otpada.
Članak 19.
Nadzor nad provedbom odredbi ove odluke bit će reguliran Odlukom o komunalnom redu.
Članak 20.
Prikupljanje i zbrinjavanje biorazgradivog otpada temeljem ove Odluke od onih korisnika koji nemaju uvjeta za zbrinjavanje otpada u kompostere vršiti će se u drugoj fazi počevši od 01.01. 2016.g., a korisnici usluga koji imaju uvjete za kompostere, zbrinjavaju biorazgradivi otpad u vlastitim komposterima.
Korisnici stambenih prostora koji povremeno koriste svoje nekretnine, izjednačeni su po pravima i obvezama sa korisnicima koji stalno borave.
Članak 21.
Odluku o načinu pružanja javnih usluga temeljenu na članku 30. Zakona o održivom gospodarenju otpadom ("Narodne novine" 94/13), Općinsko vijeće donijeti će u zakonskom roku sukladno odredbama citiranog Zakona.
Članak 22.
Ova odluka stupa na snagu osmog dana od dana objave u "Službenom vjesniku Šibensko-kninske županije".
KLASA: 021-01/15-01/12
URBROJ:2182/16-01-15-1
Kistanje,05.ožujka 2015.g.