ODLUKA O PRIHVAĆANJU IZVJEŠTAJA O IZVRŠENJU PROGRAMA socijalnih potreba građana na području Općine Kistanje za 2015.godinu

Na temelju članka 6. Zakona o socijalnoj skrbi ("Narodne novine" broj 157/13.), a u vezi sa  Zakonom o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi ("Narodne novine",broj 33/01, 60/01, 129/05, 109/07, 125/08, 36/09, 150/11, 144/12 i 19/13), Zakonom o hrvatskom Crvenom križu ("Narodne novine"  broj 71/10.), Zakonom o pravima hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata i članova njihovih obitelji ("Narodne novine" br. 174/04., 92/05., 02/07., 107/07., 65/09., 137/09., 146/10., 55/11., 140/12., 33/13., 148/13. i 92/14.), Nacionalnom strategijom izjednačavanja mogućnosti za osobe s invaliditetom od 2007. do 2015. godine, Akcijskim planom desetljeća za uključivanje Roma 2005. – 2015. godine, Strategijom borbe protiv siromaštva i socijalne isključenosti (2014. – 2020.),  i članka 32.Statuta Općine Kistanje ("Službeni vjesnik Šibensko-kninske županije",broj 8/09.,15/10,4/13), Općinsko vijeće Općine Kistanje na 18..sjednici, od 23.ožujka 2016.godine, donosi

ODLUKU O PRIHVAĆANJU IZVJEŠTAJA O IZVRŠENJU PROGRAMA
 socijalnih potreba građana na području Općine Kistanje za 2015.godinu

Članak 1.

  1. Prihvaća se Izvještaj o izvršenju Programa socijalnih potreba građana na području Općine Kistanje u 2015.g.
  2. Utvrđuje se da je za Program iz prethodnog stavka planirano ukupno 1.073.454,00 kuna, a da je isti izvršen sa 1.033.766,80 kuna , odnosno sa 96,30 %.
  3. Program je izvršen kako slijedi:

NAZIV

PLAN

OSTVARENJE

1. Pomoć u novcu obiteljima i pojedincima-jednokratna pomoć

40.000,00

39.050,00

2. Pomoć za opremu novorođenog djeteta /Program demografske obnove

30.000,00

23.000,00

3. Pomoć obiteljima u novcu za ogrjev

500.000,00

487.350,00

4. Gradsko društvo Crvenog križa Knin

5.000,00

0

5. Tekuće donacije u novcu Hitnoj službi

5.000,00

4.000,00

6. Pomoć u kući starim i nemoćnim osobama uključujući i program za djecu:    - IPA EU lokalni projekt "Kistanje-inkluzivna zajednica"

264.454,00

264.088,61

 7. Sufinanciranje programa Organizacije za građanske inicijative
iz Osijeka, Podružnica Drniš, radne jedinice "Centar za podršku
–Ljepša starost" koja na području Dalmacije  ,uključujući i područje
općine Kistanje, pruža usluge  pomoći u kući starim i nemoćnim
osobama po Rješenju (Licenciju) KLASA:UP/I-550-01/14-01/2 od
14.05.2014.g. Župana Šibensko-kninske županije i Ugovoru o
pružanju socijalnih usluga  zaključenom s Ministarstvom socijalne
politike i mladih od 14.05.2014.g.,KLASA:550-01/14-03/99.

15.000,00

 

 

 

15.000,00

8.Sufinanciranje programa javnih radova (18.000,00 kn ,dio koji sufinancira Općina Kistanje)

144.000,00

146.632,19

9.Sufinanciranje prijevoza učenika srednjih škola koji nisu  obuhvaćeni  programom  socijalne pomoći

70.000,00

54.646,00

SVEUKUPNO:

1.073.454,00

1.033.766,80

ISKAZ FINANCIJSKIH PRIHODA-IZVORI FINANCIRANJA

PLAN

OSTVARENJE

Općina Kistanje

187.282,10

155.962,80

Šibensko-kninska županija

500.000,00

487.350,00

Hrvatski zavod za zapošljavanje- sredstva IPA EU

264.454,00

264.454,00

Hrvatski zavod za zapošljavanje

121.717,92

126.000,00

UKUPNO:

1.073.454,00

1.033.766,80

 

Članak 2.

Ova Odluka stupa na snagu osmog dana od dana objave u "Službenom vjesniku Šibensko-kninske županije".

 
KLASA:021-01/16-01/3
URBROJ:2182/16-01-16-1
Kistanje, 23.ožujka 2016.g.

OPĆINSKO VIJEĆE OPĆINE KISTANJE
PREDSJEDNIK
Marko Sladaković

ODLUKA o izradi dopuna Prostornog plana uređenja općine Kistanje radi usklađenja sa Zakonom o prostornom uređenju

Na temelju članka 86. Zakona o prostornom uređenju ("Narodne novine", broj 153/13.)  i članka 32. Statuta Općine Kistanje ("Službeni vjesnik Šibensko kninske županije", broj 8/09.,15/10 . i 4/13) Općinsko vijeće Općine Kistanje na  18. sjednici održanoj 23.ožujka  2016. godine, donosi

 

O D L U K U
o izradi dopuna Prostornog plana uređenja općine Kistanje
radi usklađenja sa Zakonom o prostornom uređenju

OPĆE ODREDBE
Članak 1.

Donosi se Odluka o izradi dopuna Prostornog plana uređenja općine Kistanje ("Službeni vjesnik Šibensko kninske županije, broj 3/06 i 12/14., u daljnjem tekstu: Dopuna prostornog plana) radi usklađenja sa člankom 201. Zakona o prostornom uređenju ("Narodne novine", broj 153/13., u daljnjem tekstu: Zakon). 

PRAVNA OSNOVA ZA IZRADU I DONOŠENJE DOPUNA PROSTORNOG PLANA

Članak 2.

Izrada i donošenje Dopuna Prostornog plana temelji se na odredbama članaka 76., 86. i 201. Zakona.

RAZLOZI  DONOŠENJA DOPUNA PROSTORNOG PLANA

Članak 3.

(1)       Stupanjem na snagu Zakona, neuređenim dijelom građevinskog područja smatraju se neizgrađeni dijelovi građevinskog područja određeni Prostornim planom, na kojima se, sukladno Zakonu, do donošenja urbanističkih planova uređenja, ne može izdati akt za građenje nove građevine.

(2)       Člankom 201. Zakona, utvrđena je obveza jedinica lokalne samouprave da dopune prostorne planove uređenja na način da u njemu odrede neuređene dijelove građevinskog područja i izgrađene dijelove tih područja planirane za urbanu preobrazbu u skladu sa Zakonom za svoje područje.

OBUHVAT  DOPUNA PROSTORNOG PLANA

Članak 4.

Obuhvat Dopuna Prostornog plana istovjetan je obuhvatu Prostornog plana uređenja općine Kistanje.

SAŽETA OCJENA STANJA U OBUHVATU DOPUNA PROSTORNOG PLANA

Članak 5.

(1)       Važeći Prostorni plan uređenja općine Kistanje izrađen je i donesen temeljem do sada važećih propisa koji definiraju područje prostornog uređenja, a u kontekstu građevinskih područja kao izgrađeno i neizgrađeno. Donošenjem novog Zakona, za sva građevinska područja  koja su određena kao neizgrađena, a za koje nije donesen urbanistički plan uređenja ili druga vrsta provedbenog dokumenta prostornog uređenja koji su bili obvezni prema dosadašnjim propisima, onemogućeno je izdavanje akta za građenje nove građevine.

(2)       Važećim Prostornim planom uređenja općine Kistanje, neizgrađena građevinska područja nisu u cijelosti podijeljena na uređene i neuređene dijelove.

CILJEVI I PROGRAMSKA POLAZIŠTA DOPUNA PROSTORNOG PLANA

Članak 6.

Istaknutim razlozima za izradu Dopuna prostornog plana određeni su ujedno ciljevi i programska polazišta a koja se odnose na:
-     određivanje neuređenih dijelova građevinskog područja i izgrađenih dijelova tih područja  planiranih za urbanu preobrazbu sukladno Zakonu,
-     utvrđivanje obveze izrade urbanističkih planova uređenja za neuređene dijelove građevinskog područja i za izgrađene dijelove tih područja planiranih za urbanu preobrazbu ili urbanu sanaciju.

 

POPIS SEKTORSKIH STRATEGIJA, PLANOVA, STUDIJA I DRUGIH DOKUMENATA PROPISANIH POSEBNIM ZAKONIMA KOJIMA, ODNOSNO U SKLADU S KOJIMA SE UTVRĐUJU ZAHTJEVI ZA IZRADU DOPUNA PROSTORNOG PLANA

Članak 7.

Za potrebe izrade Dopuna prostornog plana koristit će se važeći Prostorni plan uređenja općine Kistanje.

NAČIN PRIBAVLJANJA STRUČNIH RJEŠENJA DOPUNA PROSTORNOG PLANA

Članak 8.

Stručna rješenja za izradu Dopuna prostornog plana izrađuje stručni izrađivač Dopuna prostornog plana, ovlašten za obavljanje stručnih poslova prostornog uređenja.

POPIS JAVNOPRAVNIH TIJELA ODREĐENIH POSEBNIM PROPISIMA KOJA DAJU ZAHTJEVE ZA IZRADU DOPUNA PROSTORNOG PLANA TE DRUGIH SUDIONIKA KORISNIKA PROSTORA KOJI TREBAJU SUDJELOVATI U IZRADI DOPUNA PROSTORNOG PLANA

Članak 9.

U postupku izrade i donošenja Dopuna prostornog plana ne pribavljaju se zahtjevi i mišljenja javnopravnih tijela određenih posebnim propisima.

PLANIRANI ROK ZA IZRADU DOPUNA PROSTORNOG PLANA, ODNOSNO NJEGOVIH POJEDINIH FAZA I ROK ZA PRIPREMU ZAHTJEVA ZA IZRADU DOPUNA PROSTORNOG PLANA TIJELA I OSOBA ODREĐENIH POSEBNIM  PROPISIMA

Članak 10.

Rokovi za izradu Dopuna prostornog plana, po pojedinim fazama su slijedeći:
1.    Izrada Prijedloga dopuna prostornog plana
- 30 dana od sklapanja ugovora sa stručnim izrađivačem Dopuna prostornog plana
2.    U postupku izrade i donošenja ne provodi se javna rasprava
3.    Izrada Konačnog prijedloga Dopuna prostornog plana
- 8 dana od zaključka načelnika Općine o utvrđivanju Konačnog prijedloga dopuna prostornog plana
4.    Ishođenje mišljenja JU Zavod za prostorno uređenje Šibensko kninske županije u pogledu usklađenosti Konačnog prijedloga dopune prostornog plana s Prostornim planom Županije
- najviše 30 dana od dostave Konačnog prijedloga dopuna prostornog plana

5.    Donošenjem Dopuna Prostornog plana
- po ishođenju mišljenja JU Zavod za prostorno uređenje Šibensko kninske županije

IZVORI FINANCIRANJA IZRADE DOPUNA PROSTORNOG PLANA

Članak 11.

Izrada Dopuna prostornog plana financirat će se iz sredstava proračuna Općine Kistanje.

ZAVRŠNE ODREDBE

Članak 12.

Ova odluka stupa na snagu osmog dana od dana objave u "Službenom vjesniku Šibensko kninske županije ".

KLASA:350-01/16-01/2
URBROJ:2182/16-01-16-1
Kistanje, 23.ožujka 2016.g.

OPĆINSKO VIJEĆE OPĆINE KISTANJE
PREDSJEDNIK
Marko Sladaković

 

Plan prvih izmjena i dopune Plana prijama u službu Jedinstvenog upravnog odjela Općine Kistanje za 2016.g.

Dokument možete preuzeti OVDJE.

ODLUKA o određivanju poslova prijevoza pokojnika koji se financiraju iz Proračuna Općine Kistanje

Na temelju članka 9. Zakona o pogrebničkoj djelatnosti („Narodne novine“ broj 36/15) i članka 32. Statuta Općine Kistanje („Službeni vjesnik Šibensko-kninske županije,broj 8/09,15/10,4/13), Općinsko vijeće Općine Kistanje na 17.sjednici,održanoj 18.siječnja 2016.godine, donijelo je

O D L U K U
o određivanju poslova prijevoza pokojnika koji se financiraju iz Proračuna Općine Kistanje


Članak 1.

Ovom Odlukom određuje se da će se iz Proračuna Općine Kistanje financirati troškovi preuzimanja i prijevoza umrle osobe ili posmrtnih ostataka osoba za koje nije moguće utvrditi uzrok smrti bez obdukcije, i to od mjesta smrti do nadležne patologije ili sudske medicine (u daljnjem tekstu: preuzimanje i prijevoz umrle osobe na obdukciju).

Članak 2.

Općina Kistanje snosit će troškove preuzimanja i prijevoza umrle osobe na obdukciju temeljem ispostavljenog računa pogrebnika, uz slijedeće uvjete:
-da se umrla osoba ili posmrtni ostaci osobe nalaze na području Općine Kistanje,
-da preuzimanje i prijevoz umrle osobe obavlja pogrebnik koji s Općinom Kistanje ima zaključen
ugovor o obavljanju tih poslova,
-da je pogrebnik uz račun priložio propratnicu za obdukciju izdanu od mrtvozornika nadležnog za
područje Općine Kistanje,
-da jedinične cijene iz računa odgovaraju cjeniku usluga koji je prilog i sastavni dio ugovora o obavljanju
poslova.

Članak 3.

(1) Općina Kistanje će temeljem provedenog natječaja zaključiti ugovor o obavljanju poslova preuzimanja i prijevoza umrle osobe na obdukciju s najpovoljnijim ponuđačem za obavljanje tih poslova.
(2) Odluku o raspisivanju natječaja, te odluku o odabiru najpovoljnije ponude po natječaju donosi Općinski načelnik.
(3) Natječaj provodi stručno povjerenstvo od tri člana koje imenuje općinski načelnik.
(4) Natječaj se objavljuje na web stranici Općine Kistanje i na oglasnoj ploči Općine Kistanje.
(5) Najpovoljnijim ponuditeljem smatra se ponuditelj koji uz ispunjenje svih uvjeta popisanih člankom 4. ove Odluke, ponudi i ukupno najnižu cijenu, po cjeniku koji je prilog i sastavni dio natječajne dokumentacije.

Članak 4.

Ponude na natječaj mogu podnijeti pravne ili fizičke osobe, koje ispunjavaju slijedeće uvjete:
- da su upisane u odgovarajući registar za obavljanje pogrebničke djelatnosti, što dokazuju izvodom iz registra ne starijim od 30 dana,
- da imaju rješenje o ispunjavanju uvjeta za obavljanje pogrebničke djelatnosti, što dokazuju preslikom rješenja,
- da imaju na raspolaganju (u vlasništvu ili zakupu) najmanje jedno pogrebno vozilo, što dokazuju preslikom prometne knjižice vozila
- da su kadrovski i tehnički ekipirani na način da pozive mrtvozornika mogu primati tijekom 24 sata svakog dana i da mogu mrtvu osobu preuzeti najkasnije u roku od dva sata od prijema poziva, a što
dokazuje izjavom o ispunjavaju kadrovskih i tehničkih uvjeta u kojoj se pojedinačno navode kadrovski i drugi tehnički kapaciteti kojima pogrebnik raspolaže,
- da na dan zaključenja natječaja nemaju nepodmirenih poreznih obveza i obveza za mirovinsko osiguranje starijih od 30 dana , što dokazuju odgovarajućom potvrdom Porezne uprave ne starije od 30 dana,
- da na dan zaključenja natječaja nemaju nepodmirenih obveza prema Općini Kistanje,po bilo kojem osnovu, starijih od 30 dana,
- da pogrebnik fizička osoba ili odgovorna osoba u pravnoj osobi nisu pravomoćno osuđeni za kaznena djela i prekršaje iz članka 13. Zakona o pogrebničkoj djelatnosti, što dokazuju uvjerenjem o nekažnjavanju odnosno uvjerenjem o neizricanju prekršajne kazne.

Članak 5.

(1) Ugovor o povjeravanju poslova prijevoza pokojnika zaključuje se na vrijeme od 4 godine.
(2) Sastavni dio ugovora iz stavka 1. je cjenik usluga najpovoljnijeg ponuditelja.
(3) U slučaju da pogrebnik ne obavlja svoje poslove u skladu sa zaključenim ugovorom ili u slučaju da prestane ispunjavati uvjete za obavljanje pogrebničke djelatnosti, Općina Kistanje će raskinuti ugovor o povjeravanju poslova prijevoza pokojnika i prije isteka roka na kojeg je isti zaključen.
(4) Ugovor se smatra raskinutim istekom roka od 30 dana od dana dostave pisane obavijesti o raskidu ugovora pogrebniku.
(5) Istovremeno s raskidom ugovora, općinski načelnik je dužan pokrenuti i postupak natječaja za odabir novog pogrebnika koji će obavljati poslove.

Članak 6.

Nadzor nad provođenjem ugovornih obveza obavlja Jedinstveni upravni odjel Općine Kistanje.

Članak 7.

Ova Odluka stupa na snagu osmog dana od dana objave u „Službenom vjesniku Šibensko-kninske županije“.

KLASA: 011-01/16-01/1
URBROJ: 2182/16-01-16-1
Kistanje, 18.siječnja 2016.g.
OPĆINSKO VIJEĆE OPĆINE KISTANJE
PREDSJEDNIK
Marko Sladaković

ODLUKA o komunalnim djelatnostima

Na temelju članka 3. stavka 13., članka 4.st.1., članka 7., članka 11. stavka 1. i 2. i članka 15. St.2.Zakona o komunalnom gospodarstvu (»Narodne novine« broj 36/95, 70/97, 128/99, 57/00, 129/ 00, 59/01, 26/03 - pročišćeni tekst, 82/04, 178/04, 38/09, 79/ 09, 153/09, 49/11, 144/12, 94/13, 153/13,147/14,36/15) i članka 32. Statuta Općine Kistanje  (»Službeni vjesnik Šibensko-kninske županije" broj 8/09,15/10,4/13), Općinsko vijeće Općine Kistanje , na sjednici 17 sjednici,  održanoj dana  18.siječnja 2016. godine donosi

 

ODLUKU
o komunalnim djelatnostima

I. OPĆE ODREDBE
Članak 1.

Ovom  Odlukom  određuju se komunalne djelatnosti ,uvjeti i način njihovog obavljanja te druga pitanja od značaja za obavljanje komunalnih djelatnosti  i poslova na području Općine Kistanje.

II. KOMUNALNE DJELATNOSTI
Članak 2.

Na području Općine Kistanje obavljaju se slijedeće komunalne djelatnosti:
1. Opskrba pitkom vodom
2. Odvodnja i pročišćavanje otpadnih voda
3. Održavanje čistoće
4. Održavanje javnih površina
5. Održavanje nerazvrstanih cesta
6. Obavljanje dimnjačarskih  poslova
7. Održavanje javne rasvjete
8. Deratizacija i dezinsekcija
9.Održavanje groblja i objekata na groblju
10. Vatrogasna djelatnosti

1.) Pod opskrbom pitkom vodom razumijevaju se poslovi zahvaćanja, pročišćavanja i isporuke vode za piće.
2.)Pod odvodnjom i pročišćavanjem otpadnih voda razumijeva se odvodnja i pročišćavanje otpadnih voda, odvodnja  atmosferskih voda, te crpljenje, odvoz i zbrinjavanje fekalija iz septičkih, sabirnih i crnih jama.
3.)Pod održavanjem čistoće razumijeva se čišćenje javnih površina te skupljanje i odvoz komunalnog otpada na uređena odlagališta utvrđena prema posebnim propisima.
4.)Pod održavanjem javnih površina kao komunalne djelatnosti razumijeva se sakupljanje i odvoz sitnog otpada s javnih površina  na uređena odlagališta utvrđena prema posebnim propisima,održavanje javnih
neuređenih i hortikulturno uređenih zelenih površina, pješačkih staza, pješačkih zona, trgova, parkova,
spomen obilježja, dječjih igrališta, uključujući i pripadajuču opremu javnih površina.
5.)Pod održavanjem nerazvrstanih cesta kao komunalne djelatnosti razumijeva se održavanje površina
cesta i pješačkih putova koji se koriste za promet po bilo kojoj osnovi i koji su pristupačni većem broju
korisnika, koje nisu razvrstane u smislu posebnih propisa. Pod održavanjem smatra se i čišćenje snijega
i hitne intervencije sanacija i popravaka površina i objekata koji čine dio nerazvrstanih cesta.
6.)Pod obavljanjem dimnjačarskih poslova kao komunalne djelatnosti razumijeva se obveza kontrole i
izvedbe radova na čišćenju dimovodnih objekata i uređaja za loženje.
7.)Pod održavanjem javne rasvjete kao komunalne djelatnosti razumijeva se održavanje objekata i uređaje
javne rasvjete.
8.)Dezinfekcija, dezinsekcija i deratizacija se određuje kao komunalna djelatnost od lokalnog značenja za
Općinu Kistanje u skladu sa stavkom 13. članka 3. Zakona o komunalnom gospodarstvu, a
podrazumijeva provođenje obvezne preventivne dezinfekcije, dezinsekcije i deratizacije radi sustavnog
suzbijanja insekata i glodavaca na području Općine  Kistanje.
9.)Pod održavanjem groblja i objekata na groblju  razumijeva se održavanje prostora  za obavljanje
ispraćaja i sahrane pokojnika, te ukop  pokojnika.
10.)Vatrogasna djelatnost se određuje kao komunalna djelatnost od lokalnog značenja za Općinu Kistanje
u skladu sa stavkom 13. članka 3. Zakona o komunalnom gospodarstvu, a koju Općina Kistanje obavlja
putem svog Dobrovoljnog vatrogasnog društva »Sveti Juraj"  i Javne vatrogasne postrojbe Grada Knina
u skladu sa Zakonom o vatrogastvu (NN broj 139/04 - pročišćeni tekst, 174/04, 38/09 i 80/10).

III. OBAVLJANJE KOMUNALNIH DJELATNOSTI

Članak 3.

Komunalne djelatnosti iz članka 2. ove Odluke obavljaju se na slijedeći način:
-putem trgovačkog društva"Vodovod i odvodnja " d.o.o. Šibenik,
-putem trgovačkog  poduzeća Komunalno poduzeće "Kistanje" d.o.o., čiji je osnivač Općina Kistanje,
-pravne ili fizičke osobe na temelju ugovora o koncesiji,
-prave i fizičke osobe na temelju ugovora o povjeravanju komunalnih poslova
-udruge koje se bave vatrogasnom djelatnošću.

IV. OBAVLJANJE DJELATNOSTI PUTEM TRGOVAČKOG DRUŠTVA
     "VODOVOD I ODVODNJA " D.O.O. ŠIBENIK

Članak 4.

(1)Trgovačko društvo "Vodovod i odvodnja " d.o.o. Šibenik  na području Općine Kistanje obavlja  javnu
vodoopskrbu .
(2)Po reguliranju međusobnih odnosa Trgovačko društvo "Vodovod i odvodnja "d.o.o.Šibenik obavljat će  
i  javnu odvodnju i pročišćavanje otpadnih voda .
(3)Javna odvodnja u skladu s člankom 3. stavka 1. točke 28. Zakona o vodama (NN broj 153/09, 130/11,
56/13, 14/14) uključuje i crpljenje i odvoz otpadnih voda iz septičkih i sabirnih jama.
(4)Crpljenje i odvoz otpadnih voda iz septičkih i sabirnih jama  može se obavljati i putem davanja
koncesije ,kada je to potrebno.

V. OBAVLJANJE DJELATNOSTI PUTEM KOMUNALNOG PODUZEĆA
     "KISTANJE"  d.o.o.Kistanje
Članak 5.

Komunalnom poduzeću "Kistanje" d.o.o.  povjerava se obavljanje komunalnih djelatnosti iz članka 2. ove Odluke, i to:
1. Održavanje čistoće
2. Održavanje javnih površina
3.Održavanje groblja i objekata na groblju

1.Održavanje čistoće
Članak 6.

(1)Pod održavanjem čistoće razumijeva se čišćenje javnih površina te skupljanje i odvoz komunalnog
otpada na uređena odlagališta utvrđena prema posebnim propisima.

(2)Javna usluga prikupljanja miješanog i biorazgradivog komunalnog otpada obavlja se putem  
Komunalnog poduzeća "Kistanje" d.o.o. Kistanje .

 

2.Održavanje javnih površina
Članak 7.

Pod održavanjem javnih površina kao komunalne djelatnosti razumijeva se sakupljanje i odvoz sitnog otpada s javnih površina  na uređena odlagališta utvrđena prema posebnim propisima,održavanje javnih neuređenih i hortikulturno uređenih zelenih površina, pješačkih staza, pješačkih zona, trgova, parkova, spomen obilježja, dječjih igrališta, uključujući i pripadajuču opremu javnih površina.

 

2.Održavanje groblja i objekata na groblju

Članak 8.

(1)Pod održavanjem groblja podrazumijeva se održavanje prostora i zgrada za obavljanje ispraćaja i  
sprovoda pokojnika te ukop pokojnika.
(2)Grobljima na području Općine Kistanje upravlja Komunalno poduzeće "Kistanje" d.o.o. Kistanje, u
svojstvu uprave groblja.
(3)Upravljanje grobljima razumijeva ,sukladno odredbama Zakona o grobljima:
-dodjelu grobnih mjesta
-uređenje, održavanje i rekonstrukciju groblja,na način koji odgovara tehničkim i sanitarnim uvjetima
,pri  čemu treba voditi računa o zaštiti okoliša, a osobito o krajobraznim  i estetskim vrijednostima.
(4)Upravljanje grobljem  podrazumijeva izvršavanje javnih ovlasti  koja uprava groblja obavlja  na
temelju zakonskog ovlaštenja  utvrđenog odredbama Zakona o grobljima, i to:
-donošenje rješenja o davanju grobnog mjesta na korištenje na neodređeno vrijeme,
-vođenje grobnog očevidnika,
-vođenje registra umrlih osoba, i drugo.

 

VI. OBAVLJANJE KOMUNALNIH DJELATNOSTI NA TEMELJU UGOVORA O KONCESIJI

Članak 9.

Na području Općine Kistanje  dodjeljivanjem koncesije obavljat će se  sljedeće komunalne djelatnosti :
- crpenje, odvoz i zbrinjavanje fekalija iz septičkih, sabirnih i crnih jama,
- obavljanje dimnjačarskih poslova

1.Crpenje,odvoz i zbrinjavanje fekalija iz septičkih ,sabirnih i crnih jama

Članak 10.

(1)Komunalna djelatnost crpenja, odvoza i zbrinjavanja fekalija iz septičkih, sabirnih i crnih jama,
podrazumijeva obvezu crpenja,odvoza i zbrinjavanja fekalija iz septičkih ,sabirnih i crnih jama na
području Općine Kistanje.
(2)Koncesija za crpenje, odvoz i zbrinjavanje fekalija iz septičkih, sabirnih i crnih jama, daje se na
najdulje na  vrijeme od četiri  godine.

 

2.Obavljanje dimnjačarskih poslova
Članak 11.

(1)Pod komunalnom djelatnošću obavljanja dimnjačarskih poslova  podrazumijeva se obveza kontrole i izvedbe radova na čišćenju dimovodnih objekata i uređaja za  loženje.
(2) Koncesija za dimnjačarske poslove  daje se na najdulje na vrijeme  od četiri godine.

Članak 12.

(1)Općinsko vijeće Općine Kistanje  utvrđuje da će se pripremne radnje i postupak davanja koncesija
provoditi  sukladno Zakonu o koncesijama i Zakonu o komunalnom gospodarstvu.
(2)Obavijest o namjeri davanja koncesije, kojom započinje postupak davanja koncesije, objavljuje
općinski načelnik Općine Kistanje  u Elektroničkom oglasniku javne nabave Republike Hrvatske, a
nakon toga, neizmijenjenog sadržaja, objavljuje se i  na web stranici Općine Kistanje s navedenim
datumom objave u Elektroničkom oglasniku javne nabave Republike Hrvatske.
(3)Obavijest o namjeri davanja koncesije mora sadržavati sljedeće podatke:
1. Naziv, adresu, telefonski broj, broj telefaksa i adresu elektroničke pošte Općine Kistanje;
2. Predmet koncesije:
- vrstu i predmet koncesije,
- prirodu i opseg djelatnosti koncesije,
- mjesto, odnosno područje obavljanja djelatnosti koncesije,
- rok trajanja koncesije,
- procjenu vrijednosti koncesije.
3. Rok:
- rok za dostavu ponuda,
- adresu na koju se moraju poslati ponude,
- jezik/jezike i pismo/pisma na kojima ponude moraju biti napisane,
- mjesto i vrijeme javnog otvaranja ponuda.
4. Razloge isključenja ponuditelja;
5. Uvjete pravne i poslovne, financijske, tehničke i stručne sposobnosti, u skladu s odredbama posebnog
zakona te dokaze i podatke kojima gospodarski subjekt dokazuje ispunjenje tih uvjeta;
6. Vrstu i vrijednost jamstva za ozbiljnost ponude koje su ponuditelji dužni dostaviti;
7. Kriterije koji će se primijeniti za odabir najpovoljnije ponude;
8. Naziv i adresu tijela nadležnog za rješavanje žalbe te podatke o rokovima za podnošenje žalbe.

Članak 13.

(1)Postupak davanja koncesije provodi stručno povjerenstvo za koncesiju,koje se sastoji od predsjednika,
zamjenika i tri člana, a imenuje ga načelnik Općine Kistanje prije početka postupka davanja koncesije.
(2)Ministarstvo nadležno za financije može imenovati svog predstavnika u stručno povjerenstvo u roku od
deset dana od dana zaprimljene obavijesti o namjeri osnivanja stručnog povjerenstva.
(3)Zadaci Stručnog povjerenstva za koncesiju su:

  1. suradnja s načelnikom Općine Kistanje pri izradi studije opravdanosti davanja koncesije, odnosno analize davanja koncesije, pri pripremi utvrđivanja uvjeta za davanje koncesije određenih posebnim zakonom i izradi dokumentacije za nadmetanje te pri definiranju uvjeta sposobnosti i kriterija za odabir najpovoljnijeg ponuditelja,
  2. analiza koncesije radi utvrđivanja sadrži li koncesija i obilježja javno-privatnog partnerstva,
  3. pregled i ocjena pristiglih ponuda i/ili zahtjeva za sudjelovanje, u skladu s pravilima postupka davanja koncesije,
  4. utvrđivanje prijedloga odluke o davanju koncesije ili prijedloga odluke o poništenju postupka davanja koncesije te obrazloženja tih prijedloga,
  5. obavljanje svih ostalih radnji potrebnih za provedbu postupka davanja koncesije,
  6. vrši obradu pristiglih ponuda, utvrđuje njihovu pravovaljanost, uspoređuje ih i o svojem radu sastavlja Zapisnik  koji potpisuju  svi članovi povjerenstva, koji  zapisnik prosljeđuje Općinskom načelniku.Temeljem ovog zapisnika  općinski načelnik  sastavlja prijedlog  Odluke o odabiru  najpovoljnije ponude i upućuje  ga Općinskom vijeću  na konačno donošenje.

Članak 14.

(1)Nakon provedenog postupka davanja koncesije, Općinsko vijeće Općine Kistanje (u daljnjem tekstu
Općinsko vijeće) donosi odluku o davanju koncesije.
(2)Odluka o davanju koncesije je upravni akt kojeg donosi Općinsko vijeće na prijedlog stručnog
povjerenstva za koncesiju, a nakon ocjene pristiglih ponuda za davanje koncesije i u skladu s
dokumentacijom za nadmetanje i kriterijima za odabir najpovoljnije ponude.
(3)Kriteriji na kojima davatelj koncesije temelji odabir najpovoljnije ponude za donošenje odluke o
davanju koncesije je  najpovoljnija cijena ponude.
(4)U smislu prethodnog stavka , najpovoljnija cijena ponude je najniža cijena usluga uz istovremeno
najvišom cijenom naknade za koncesiju..
(5)Kriteriji iz ovog članka moraju biti  sadržani u dokumentaciji za nadmetanje , u pozivu za prikupljanje
ponuda i u javnom natječaju.

Članak 15.

(1)Odluka o davanju koncesije sadrži:
1. naziv davatelja koncesije,
2. broj odluke i datum donošenja odluke,
3. naziv odabranog najpovoljnijeg ponuditelja,
4. osnovna prava i obveze davatelja koncesije i koncesionara,
5. vrstu i predmet koncesije,
6. prirodu i opseg te mjesto, odnosno područje obavljanja djelatnosti koncesije,
7. rok na koji se daje koncesija,
8. posebne uvjete kojima tijekom trajanja koncesije mora udovoljavati odabrani najpovoljniji ponuditelj,
9. iznos naknade za koncesiju
10. rok u kojem je odabrani najpovoljniji ponuditelj obvezan sklopiti ugovor o koncesiji s davateljem
koncesije,
11. obrazloženje razloga za odabir najpovoljnijeg ponuditelja,
12. uputu o pravnom lijeku,
13. potpis odgovorne osobe i pečat davatelja koncesije.

(2)Na temelju odluke o davanju koncesije, ugovor o koncesiji sklapa Općinski načelnik Općine Kistanje.
(3)Općinski načelnik Općine Kistanje kao Davatelj koncesije ne smije potpisati ugovor o koncesiji prije
isteka roka mirovanja, koji iznosi 15 (petnaest) dana od dana dostave odluke o davanju koncesije
svakom ponuditelju.
(4)Općinski načelnik Općine Kistanje mora odabranom najpovoljnijem ponuditelju ponuditi potpisivanje
ugovora o koncesiji u roku od 10 (deset) dana od trenutka kada je odluka o davanju koncesije postala
izvršna.

Članak 16.

Općina Kistanje kao Davatelj koncesije dužna je prije sklapanja ili prije stupanja na snagu  ugovora o koncesiji prikupiti od odabranog najpovoljnijeg ponuditelja za dobivanje koncesije potrebna jamstva i/ili instrumente osiguranja naplate naknade za koncesiju te naknade štete koja može nastati zbog neispunjenja obveza iz ugovora o koncesiji (zadužnice, bankarske garancije, osobna jamstva, mjenice, polog i ostalo) u iznosu određenom u skladu s procijenjenom vrijednosti koncesije.

Članak 17.

Ugovor o koncesiji obvezno sadrži:
1. djelatnost ili područje za koju se daje koncesija,
2. rok na koji se koncesija daje,
3. visinu i način plaćanja naknade za koncesiju,
4. cijenu i način naplate za pruženu uslugu,
5. prava i obveze davatelja koncesije,
6. prava i obveze koncesionara,
7. jamstava i/ili odgovarajuće instrumente osiguranja koncesionara,
8. način prestanka koncesije,
9. ugovorne kazne.

VII. OBAVLJANJE DJELATNOSTI PUTEM UGOVORA O POVJERAVANJU KOMUNALNIH POSLOVA
Članak 18
.

Komunalne djelatnosti koje se u Općini Kistanje mogu obavljati na temelju ugovora o povjeravanju
komunalnih poslova su:

  1. održavanje nerazvrstanih cesta
  2. održavanje javne rasvjete
  3. deratizacija i dezinsekcija
1.Održavanje nerazvrstanih cesta
Članak 19.

(1)Pod komunalnom djelatnošću  održavanja nerazvrstanih cesta  podrazumijeva se održavanje površina
cesta i pješačkih putova koje svako može koristiti  slobodno  na način  i pod  uvjetima određenim
Zakonom o cestama  i drugim propisima ,koje nisu razvrstane kao javne ceste , koje se  koriste za
promet po bilo kojoj osnovi  i koje su pristupaćne  većem broju korisnika. Pod održavanjem smatra se i
čišćenje snijega i hitne intervencije sanacija i popravaka površina i objekata koji čine dio nerazvrstanih
cesta.
(2)Održavanje nerazvrstanih cesta , sukladno Pravilniku o održavanju cesta ,dijeli se na :
a)Redovito održavanje  koje podrazumijeva slijedeće poslove:
– Nadzor i pregled cesta i objekata,
– Redovito održavanje prometnih površina,
– Redovito održavanje bankina,
– Redovito održavanje pokosa,
– Redovito održavanje sustava odvodnje,
– Redovito održavanje prometne signalizacije i opreme,
– Redovito održavanje cestovnih naprava i uređaja,
– Redovito održavanje vegetacije,
– Osiguranje preglednosti,
– Čišćenje ceste,
– Redovito održavanje cestovnih objekata,
– Interventni radovi,
– Zimska služba.

            b) Izvanredno održavanje koje podrazumijeva slijedeće poslove:
– obnavljanje i zamjenu kolničkog zastora
– ojačanje kolnika u svrhu obnove i povećanja nosivosti i kvalitete vožnje
– mjestimične popravke kolničke konstrukcije ceste u svrhu zaštite i povećanja nosivosti ceste
– poboljšanje sustava odvodnje ceste
– zamjenu, ugrađivanje nove i poboljšanje vertikalne prometne signalizacije i opreme ceste   
(kilometarski i smjerokazni stupići, zaštitne ograde i slično) na većim dijelovima ceste
– saniranje odrona, popuzina,
– radovi na zaštiti kosina od erozije,
– sanaciju obložnih zidova,
– zaštitu ceste od podlokavanja,
– radove na uređenju zelenila u svrhu biološke zaštite ceste, ukrašavanja okoliša i zaštite od   
sniježnih zapuha,
– pojedinačne korekcije geometrijskih elemenata ceste (ublažavanje oštrih krivina, uređenje  
poprečnih nagiba, stajališta uz cestu i drugo) sa svrhom poboljšanja sigurnosti prometa, kojima
se ne mijenja usklađenost s lokacijskim uvjetima u skladu s kojim je cesta izgrađena,
– uređenje raskrižja u istoj razini (oblikovanje, preglednost, ugradnja nove signalizacije i opreme)
kojima se ne mijenja usklađenost s lokacijskim uvjetima u skladu s kojim je cesta izgrađena,
– poboljšanje uvjeta prometa uređenjem stajališta, odmorišta, pješačkih staza,
– obnovu i postavu instalacija, opreme i uređaja ceste.
– i drugo

(3) Svaki od  navedenih poslova redovitog ili izvanrednog održavanja nerazvrstanih cesta može biti 
predmet  posebnog (zasebnog)  postupka za odabir  izvoditelja  te sklapanja ugovora.
(4) Povjeravanje komunalnih poslova održavanja nerazvrstanih cesta temeljem ugovora može se dati
najdulje na vrijeme od četiri godine.

2.Održavanje javne rasvjete
Članak 20.

(1)Pod održavanjem javne rasvjete kao komunalne djelatnosti razumijeva se održavanje objekata i uređaje
javne rasvjete  uključivo podmirivanje troškova električne energije za rasvjetljavanje javnih i
nerazvrstanih cesta koje se nalaze na području  naselja Općine Kistanje.
(2) Povjeravanje komunalnih poslova održavanja  javne rasvjete  temeljem ugovora može se dati najdulje
na vrijeme od četiri godine.

3) Deratizacija i dezinsekcija
Članak 21.

(1) Deratizacija i dezinsekcija  podrazumijeva provođenje obvezne preventivne dezinfekcije, dezinsekcije
i deratizacije radi sustavnog suzbijanja insekata i glodavaca na području Općine  Kistanje.
(2) Obavljanje komunalnih poslova deratizacije i dezinsekcije  temeljem ugovora može se dati najdulje na
vrijeme od četiri godine.

Članak 22.

(1)Vrijeme na koje će se zaključiti pisani ugovor  za obavljanje komunalnih djelatnosti iz članka  18.ove
Odluke utvrđuje općinski načelnik Općine Kistanje posebnom odlukom ,prije provedbe postupka.
(2) U slučaju povećanja opsega  komunalnih poslova,u tijeku roka na koji je zaključen ugovor, sklopit će
se dodatak osnovnom ugovoru koji će zaključiti općinski načelnik Općine Kistanje  u skladu sa svojim
zakonskim ovlastima, bez posebne odluke Općinskog vijeća Općine Kistanje.
Članak 23.

(1)Postupak prikupljanja ponuda za obavljanje komunalnih poslova komunalnih djelatnosti iz članka 18.
ove odluke provodi se na dva načina:
- prikupljanje ponuda po pozivu i
- javnim natječajem.
(2)Prikupljanje ponuda po pozivu pristupit će se kada vrijednost poslova komunalne djelatnosti u  
godišnjem  iznosu  ne prelazi  procijenjenu vrijednost poslova komunalne djelatnosti od 200.000,00 kn
bez PDV-a
(3)Javnom  natječaju  pristupit će se kada vrijednost poslova komunalne djelatnosti u godišnjem  iznosu
prelazi  procijenjenu vrijednost od 200.000,00 kn bez PDV-a.
(4)Odluku o prikupljanju ponuda iz stavka 1. ovog članka donosi  općinski načelnik Općine Kistanje .

Članak 24.

Postupak prikupljanja ponuda iz članka  23. ove Odluke provodi Povjerenstvo  koje imenuje općinski načelnik Općine Kistanje, koje se sastoji od  predsjednika i  najmanje još dva člana.

1. Prikupljanje ponuda po pozivu
Članak 25.

(1)Prikupljanje ponuda po pozivu provodi se pozivom za dostavu ponude .
(2)Poziv za dostavu ponude šalje se na najmanje tri adrese poznatih  ponuditelja, registriranih za
obavljanje komunalne djelatnosti za koju se prikupljaju ponude.
(3)Poziv za dostavu ponude ponuditeljima upućuje općinski načelnik Općine Kistanje.
(4)Poziv za dostavu ponude mora sadržavati sve elemente kako bi ponuditelj imao jasan uvid u ono što
mora nuditi i što mora priložiti ponudi.
(5)Otvaranje primljenih ponuda  povjerenstvo može obaviti  javno ili bez prisutnosti predstavnika
ponuditelja, a isto mora biti naznačeno u pozivu za dostavu ponuda.
(6)Prikupljanje ponuda po pozivu provodi se na način i po postupku određenom za javni natječaj osim
što se poziv ne objavljuje u dnevnom tisku.

2. Javni natječaj
Članak 26.

(1)Javni natječaj  objavljuje se u dnevnom  tisku, a utvrđuje ga načelnik Općine Kistanje.
(2)Nakon što je objavljen u dnevnom tisku  javni  natječaj, neizmijenjenog sadržaja, objavljuje se ina Web
stranici Općine Kistanje s navedenim datumom objave u dnevnom  tisku.
(3)Javni natječaj  mora sadržavati sljedeće:
1. komunalnu djelatnost za koju se sklapa ugovor
2. vrijeme na koje se sklapa ugovor
3. vrstu i opseg poslova
4. način određivanja cijene za obavljanje poslova te način i rok plaćanja
5. jamstvo za ozbiljnost ponude
6. način, mjesto i rok za podnošenje ponuda
7. rok važenja ponuda
8. isprave koje su potrebne kao prilog ponudi
9. mjesto i vrijeme otvaranja ponuda
10. uvjete za odabir najpovoljnije ponude

 

Članak 27.

Ponude se podnose u dvostruko zapečaćenom omotu prijamnoj službi ( pisarnica ) Općine Kistanje neposredno  na urudžbeni zapisnik ili putem pošte preporučeno s naznakom "NE OTVARAJ – ZA NATJEČAJ" u roku od najmanje 15 dana od dana objave javnog natječaja.

Članak 28.

Uz ponudu ponuditelji su dužni priložiti najmanje slijedeće  dokaze:
1.Ispravu o upisu u ,obrtni ,strukovni ili drugi  odgovarajući registra iz kojeg je vidljivo da je ponuditelj
registriran za obavljanje komunalne djelatnosti (ne stariji od 6 mjeseci od dana objave natječaja),
2.Financijsku dokumentaciju:
a)za  poduzetnika:
-bilanca za prethodno obračunsko razdoblje,
-račun dobiti i gubitaka za prethodno obračunsko razdoblje,
-BON 1 i BON 2
b)za obrtnika:
-Izvadak iz knjige primitka i izdatka za prethodnu godinu,
-BON 2
3.Potvrdu Porezne uprave  o stanju duga-dokazi o plaćenim porezima i doprinosima
4.Dokaze o nekažnjavanju
5.Dokaz tehničke i stručne sposobnosti
-izjava o  posjedovanju tražene opreme ,alata i uređaja,
-izjava o broju stalno zaposlenih radnika,
-Popis izvedenih istovrsnih radova  temeljem ugovora u posljednje tri (3) godine s priloženim
potvrdama naručitelja o uredno  ispunjenim ugovorima.
6.Pisane izjave :
-da je proučena troškovnička dokumentacija  te da nema nejasnih elemenata za formiranje cijena,
-da će u slučaju potrebe staviti na raspolaganje svoje zaposlenike za hitne i nepredviđene radove,
-da će po sklapanju ugovora  o obavljanju komunalnih poslova iz članka 18.ove Odluke u roku od 
sedam (7 )dana  dostaviti policu osiguranja od mogućih  šteta trećim  licima za svaku ugovornu
godinu  u visini od najmanje 10%  ugovorene cijene,
-da će za dobro izvršenje poslova  po sklapanju  ugovora  za obavljanje komunalnih poslova iz
članka 18.ove Odluke u roku od sedam (7) dana  dostaviti ovjerenu i potpisanu,kod javnog
bilježnika solemniziranu ,zadužnicu  za svaku ugovornu godinu  na iznos u visini 25% 
ugovorene cijene ,
-da će se ugovorene cijene primjenjivati  bez promjena u vremenu trajanja ugovora.
7. Jamstvo za ozbiljnost ponude:
-Jamstvo za ozbiljnost ponude dostaviti u obliku  pisane i ovjerene zadužnice na iznos od 5% 
vrijednosti ponude.
8.Potvrda da nema nepodmirenih obveza prema Općini Kistanje.
9.Druge priloge i odredbe koje utvrdi Povjerenstvo  u natječajnoj dokumentaciji.

 

Sve isprave iz stavka 1. ovog članka podnose se u originalu ili ovjerenoj preslici.

Članak 29.

Ponude koje ne sadržavaju isprave navedene u pozivu za dostavu ponuda ,odnosno u odluci o objavi javnog natječaja smatrat će se neispravni, neprihvatljivim i nepravovaljanim i neće se uzeti u razmatranje-odbacit će se.


Članak
30.

(1)Rok za podnošenje ponuda je petnaest dana od dana  dostave poziva za dostavu ponude  odnosno
objave javnog natječaja.
(2)Ponude se otvaraju u roku  koji je naznačen u pozivu za dostavu ponuda odnosno u javnom natječaju.
(3)Prilikom otvaranja ponuda povjerenstvo sastavlja Zapisnik o otvaranju ponuda.
(4)Po izvršenom pregledu i ocjeni ponuda povjerenstvo sastavlja Zapisnik o pregledu i ocjeni ponuda.
(5)Na temelju prijedloga povjerenstva Općinski načelnik upućuje Općinskom vijeću prijedlog Odluke o
odabiru najpovoljnijeg ponuditelja.

Članak 31.

Kod odabira najpovoljnije ponude ,utvrđuje se:
a)Sposobnost ponuditelja
Za sposobnog ponuditelja utvrđuje se  ponuditelj koji je dostavio  sve tražene priloge i ispunio kriterije iz tražene dokumentacije.
b)Najpovoljnija ponuda
Najpovoljnija ponuda je ponuda s najnižom cijenom  čiji je ponuditelj stekao status sposobnog ponuditelja.

Članak 32.

(1)Nakon provedenog postupka  prikupljanja ponuda, Općinsko vijeće Općine Kistanje donosi odluku o
izboru osobe kojoj će se povjeriti obavljanje komunalnih poslova na temelju ugovora.
(2)Odluka o odabiru najpovoljnijeg ponuditelja je upravni akt kojeg donosi Općinsko vijeće na prijedlog
Općinskog načelnika, a nakon ocjene pristiglih ponuda, u skladu s dokumentacijom za nadmetanje i
kriterijima za odabir najpovoljnije ponude.

Članak 33.

Protiv Odluke Općinskog vijeća  Općine Kistanje  o odabiru osobe  za obavljanje komunalnih djelatnosti iz članka 17.ove Odluke , žalba nije dopuštena već se može pokrenuti upravni spor.

Članak 34.

(1)Na temelju Odluke Općinskog vijeća općine Kistanje, načelnik Općine Kistanje  sklapa Ugovor o
povjeravanju komunalnih poslova koji obavezno sadrži:
1. djelatnost za koju se sklapa ugovor,
2. vrijeme na koje se ugovor sklapa,
3. vrstu i opseg poslova,
4. način određivanja cijene za obavljanje poslova te način i rok plaćanja,
5. jamstvo izvršitelja o ispunjenju ugovora.

(2)Ugovor o povjeravanju komunalnih poslova može se sklopiti najdulje na vrijeme od  4 (četiri) godine.

Članak 35.

Opseg poslova određuje se za svaku kalendarsku godinu u skladu s predvidljivim sredstvima i izvorima financiranja prema Programu održavanja komunalne infrastrukture koji donosi Općinsko vijeće.

 

VIII. OBAVLJANJE VATROGASNE DJELATNOSTI

Članak 36.

(1)Općina Kistanje u skladu sa Zakonom o vatrogastvu (NN broj 139/04 - pročišćeni tekst, 174/04, 38/09 i
80/10) skrbi o potrebama i interesima građana na svom području za organiziranjem vatrogasne službe.
(2)Vatrogasnu djelatnost Općina Kistanje obavlja putem svog Dobrovoljnog vatrogasnog društva »Sveti
Juraj" iz  Kistanja  i  Javne vatrogasne postrojbe Grada Knina u skladu sa Zakonom o vatrogastvu (NN
broj 139/04 - pročišćeni tekst, 174/04, 38/09, 80/10).
(3)Općina Kistanje  poduzima mjere za opremanje dobrovoljnog vatrogasnog društva , a kada je potrebno,
suglasno svojim financijskim mogućnostima i  javne vatrogasne postrojbe koje se sastoje u pomaganju
u nabavi opreme i sredstava za gašenje požara, osiguranje odgovarajućih prostora za dežurne
vatrogasce, osposobljavanje i obuku, čuvanje vatrogasne opreme i sredstva, te ostale olakšice koje u
okviru svoje nadležnosti jedinica lokalne samouprave može propisati.

Članak 37.

Općina Kistanje  će izravno, na temelju tržišnih uvjeta ugovoriti izvođenje radova na održavanju komunalne infrastrukture s trgovačkim društvima koja su u potpunom ili pretežitom vlasništvu Općine Kistanje i koja su registrirana za obavljanje određene komunalne djelatnosti.

Članak 38.

Stupanjem na snagu ove Odluke prestaje važiti Odluka o komunalnim djelatnostima  u Općini Kistanje ("Službeni vjesnik Šibensko-kninske županije",broj 5/15).

Članak 39.

Ova Odluka stupa na snagu osmog dana od dana objave u »Službenom vjesniku Šibensko-kninske županije".

KLASA:363-02/16-01/1
URBROJ:2182/16-01-16-1
Kistanje, 18.siječnja 2016.g.

Općinsko vijeće Općine Kistanje
Predsjednik
Marko Sladaković

ODLUKA o plaći, naknadi i drugim pravima općinskog načelnika i zamjenika općinskog načelnika

Na temelju članka 2. do 7. Zakona o plaćama u jedinicama lokalne i područne (regionalne) samouprave (Narodne novine broj 28/10) i članka 90.a Zakona o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (Narodne novine br. 33/01, 60/01, 129/05, 109/07, 125/08, 36/09, 150/11, 144/12 i 19/13 – pročišćeni tekst)), te članka 32. Statuta Općine Kistanje ("Službeni vjesnik Šibensko-kninske županije",broj 8/09.,15/10. i 4/13) , Općinsko vijeće Općine Kistanje na 17. sjednici održanoj dana 18.siječnja 2016. godine donijelo je

ODLUKU
o plaći, naknadi i drugim pravima
općinskog načelnika  i zamjenika općinskog načelnika

Članak 1.

Ovom Odlukom određuje se osnovica i koeficijenti za obračun plaće općinskog načelnika i zamjenika općinskog načelnika (u nastavku teksta: lokalni dužnosnici) koji dužnost obavljaju profesionalno, kao i druga prava iz rada na osnovi profesionalnog obnašanja dužnosti  lokalnih dužnosti.

Članak 2.

Lokalni dužnosnici koji dužnost iz članka 1. ove  Odluke obnašaju profesionalno imaju pravo na plaću koju čini umnožak koeficijenta i osnovice za obračun plaće, uvećan za 0,5% za svaku navršenu godinu radnog staža, ukupno najviše za 20%.

Članak 3.

Koeficijenti za obračun plaće lokalnih dužnosnika iznose kako slijedi:
- za obračun plaće općinskog načelnika – 3,15
- za obračun plaće zamjenika općinskog načelnika – 2,67

Članak 4.

Osnovica za obračun plaće lokalnih dužnosnika utvrđuje se u visini osnovice za obračun plaće državnih dužnosnika, prema propisima kojima se uređuju prava i obveze državnih  dužnosnika.

Članak 5.

Za vrijeme obnašanja dužnosti, neovisno o tome da li dužnost obnašaju sa ili bez zasnivanja radnog odnosa, lokalni dužnosnici  ne podliježu obvezi prisustvovanja na radu u propisanom radnom vremenu, a vrijeme obnašanja dužnosti uračunava im se u staž osiguranja.

Članak 6.

Lokalni dužnosnici nemaju pravo na godišnji odmor, tj. ne izdaje im se rješenje o pravu na godišnji odmor,  niti imaju pravo na naknadu za neiskorišteni godišnji odmor ni po kojoj osnovi, te nemaju pravo na plaćeni ili neplaćeni dopust, regres, jubilarnu naknadu, otpremninu.
Lokalnom dužnosniku ne pripada pravo na dodatke na plaću (osim uvećanja od 0,5% za svaku navršenu godinu radnog staža, ukupno najviše za 20%), pa tako ni po osnovi stupnja obrazovanja.

Članak 7.

Pojedinačna rješenja o visini plaće lokalnih  dužnosnika donosi pročelnik Jedinstvenog upravnog odjela Općine Kistanje.
Protiv rješenja iz prethodnog stavka žalba nije dopuštena, ali se može pokrenuti upravni spor u roku od 30 dana od dana dostave tog rješenja.

Članak 8.

Lokalni dužnosnik koji dužnost obnaša volonterski ima pravo na naknadu za rad u visini 50% umnoška koeficijenta za obračun plaće utvrđenog za lokalnog dužnosnika koji odnosnu dužnost obnaša profesionalno i osnovice za obračun plaće.

Članak 9.

Pojedinačna rješenja o visini naknade za rad lokalnog dužnosnika donosi pročelnik Jedinstvenog upravnog odjela Općine Kistanje.
Protiv rješenja iz prethodnog stavka žalba nije dopuštena, ali se može pokrenuti upravni spor u roku od 30 dana od dana dostave tog rješenja.

Članak 10.

Plaća i naknada za rad u skladu s ovom Odlukom,  isplaćuju se mjesečno.

Članak 11.

Lokalni dužnosnik koji dužnost obnaša profesionalno ima pravo na naknadu materijalnih troškova nastalih u svezi s obnašanjem dužnosti.
Prava iz stavka 1. ovog članka odnose se na naknadu dnevnica i ostalih putnih troškova za izvršeni službeni put, pravo na korištenje službenih vozila i službenih mobilnih telefona.
Visina naknade za putne troškove iz stavka 2. ovog članka, utvrđuje se u visini neoporezivog iznosa sukladno Pravilniku o porezu na dohodak, koji je na snazi na dan isplate.

Članak 12.

Ako je lokalni dužnosnik na bolovanju zbog profesionalne bolesti ili ozljede na radu pripada mu naknada prema propisima o zdravstvenom osiguranju.

Članak 13.

Na sva pitanja od značaja za plaće i naknade za rad lokalnih dužnosnika, koja nisu uređena ovom Odlukom, odgovarajuće se primjenjuje  Zakon o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi , Zakon o plaćama u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi i drugi propisi koji reguliraju pravo lokalnih dužnosnika na plaću, na naknadu plaće i druga materijalna prava za vrijeme i nakon prestanka obnašanja dužnosti.

 

Članak 14.

Stupanjem na snagu ove Odluke prestaju važiti Odluka o plaći i drugim pravima općinskog načelnika i zamjenika općinskog načelnika Općine Kistanje ( "Službeni vjesnik Šibensko-kninske županije",broj 12/10. ,3/12 i 13/15).

Članak 15.

Ova Odluka stupa na snagu danom objave u "Službenom vjesniku Šibensko-kninske županije".

 
KLASA: 080-01/16-01/01
URBROJ: 2182/16-01-16-1
Kistanje, 18.siječnja 2016.g.

Općinsko vijeće Općine Kistanje
Predsjednik
Marko Sladaković


OBRAZLOŽENJE

Zakon o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi ("NN" 33/01,60/01,129/05,109/07,125/08,
36/09,150/11,144/12) u članku 90. a propisuje da dužnosnici  koji dužnost obavljaju profesionalno , za vrijeme obavljanja dužnosti ostvaruju pravo na plaću i druga prava iz rada a to  vrijeme im se uračunava u staž osiguranja. Druga prava za dužnosnike se ne propisuju.
Ministarstvo uprave  napominje da prava lokalnih dužnosnika proizlaze iz dužnosti na koju su izabrani putem provedenih izbora a ne iz službeničkog statusa prema  rješenju o prijamu i rasporedu  koja se za njih ne donose, a niti iz ugovora o radu kojeg oni ne sklapaju. Zbog prirode obnašanja  dužnosti, općinski načelnik i njegovi zamjenici  ne podliježu pravdanju prisutnosti na poslu, odnosno radu  u određenom vremenu- za njih se ne vodi evidencija o prisutnosti na poslu.
Općinski načelnik i njegovi zamjenici imaju pravo na godišnji odmor , ali se godišnji odmor ne utvrđuje nikakvom odlukom niti rješenjem, već godišnji odmor koji im pripada koriste  u skladu sa mogućnošću  odsutnosti sa posla bez opravdanja.

Sukladno navedenom predlaže se donošenje predložene Odluke o o plaći, naknadi i drugim pravima općinskog načelnika  i zamjenika općinskog načelnika.

ODLUKA O UGOSTITELJSKOJ DJELATNOSTI NA PODRUČJU OPĆINE KISTANJE

Na temelju članka 9. stavak 2., članka 14. stavak 1. i članka 41. stavak 1. Zakona o ugostiteljskoj djelatnosti ("Narodne novine" broj 85/15), članka 32. Statuta Općine Kistanje ("Službeni vjesnik Šibensko-kninske županije",broj 8/09,15/10,  4/13), Općinsko vijeće Općine Kistanje na 17. sjednici održanoj 18.siječnja  2016.  godine,  donosi

ODLUKU
O UGOSTITELJSKOJ DJELATNOSTI NA PODRUČJU OPĆINE KISTANJE

 

I.OPĆE ODREDBE
Članak 1.

Ovom odlukom propisuje se radno vrijeme ugostiteljskih objekata, mjerila za utvrđivanje ranijeg završetka radnog vremena, produljenje  radnog vremena, određivanje lokacije izvan  naseljenih područja naselja te prostori na  kojima mogu biti ugostiteljski objekti u kiosku, nepokretnom vozilu i priključnom vozilu,šatoru, na klupi,kolicima i sličnim napravama opremljenim za pružanje ugostiteljskih usluga na javnim površinama.

Članak 2.

Ugostiteljski objekti s obzirom na vrstu ugostiteljskih usluga koje se u njima pružaju razvrstani su u skupine: hoteli,kampovi,ostali ugostiteljski objekti za smještaj,restorani,barovi, Catering objekti i objekti jednostavnih usluga.

II. RADNO VRIJEME UGOSTITELJSKIH OBJEKTA

Članak 3.

Radno vrijeme ugostiteljskih objekata je:
1.Hoteli ,kampovi i Ostali ugostiteljski objekti za smještaj obvezno rade od 0,00 do 24,00 sata ,svaki dan.
2.Restorani i barovi mogu raditi od 6,00 do 24,00 sata .
3.Barovi koji ispunjavaju uvjete  za rad noću sukladno posebnim propisima, mogu raditi od 6,00 do 24,00
sata, samo u zatvorenim prostorima.
4.Restorani i barovi koji se nalaze izvan naseljenih područja naselja mogu raditi od  0,00 do 24,00 sata.
5.Restorani i barovi koji se nalaze na željezničkom kolodvoru,autobusnom kolodvoru i slično,mogu raditi  
u  radnom vremenu objekta u kojem se nalazi.

Članak 4.

Ugostiteljski objekti iz skupine "Objekti jednostavnih usluga" i "Catering " mogu raditi od 6,00 do 24,00 sata.

Članak 5.

Radno vrijeme  ugostiteljskih objekata iz čl.3.st.2.t.1.ove Odluke produžava se petkom na subotu, subotom na nadjelju i na dan blagdana i neradnih dana u Republici Hrvatskoj za dva sata tako da ono završava  u 2,00 sata uz uvjet pridržavanja svih potrebnih mjera  kako ne bi došlo do narušavanja javnog reda i mira u ugostiteljskom objektu i oko objekta  te ispunjavanja posebnih uvjeta propisanih važećim Zakonom o zaštiti od buke  i  Pravilnikom o najvišim dopuštenim razinama buke u sredini u kojoj ljudi rade i borave.

Članak 6.

Radno vrijeme prostora za usluživanje na otvorenom ugostiteljskih objekata jednako je radnom vremenu propisanom u člancima 3-5 ove Odluke, sukladno skupini kojoj ugostiteljski objekt pripada.

Članak 7.

Općinski načelnik može  za ugostiteljske objekte iz članka 3.st.2.t.1.ove Odluke posebnom odlukom odrediti drugačije radno vrijeme za vrijeme održavanja manifestacija,sportskih događaja,glazbenih festivala,  za proslavu vjerskih blagdana i slično.
Članak 8.

Općinski načelnik može na pisani zahtjev ugostitelja ,za pojedine objekte iz skupine "Restorani" i "Barovi", rješenjem odrediti drugačije radno vrijeme radi organiziranja prigodnih proslava ( svadba,doček Nove godine, proslava mjesnih blagdana,praznika ,organiziranje prigodnih običaja , tradicije i slično) pod uvjetom da tom ugostitelju nije izrečena mjera  ranijeg završetka radnog vremena, odnosno da protiv njega nije pokrenut postupak za skraćenje  radnog vremena, uz obvezu da zahtjev za određivanje drugačijeg radnog vremena dostavi sa propratnom dokumentacijom Jedinstvenom upravnom odjelu Općine Kistanje najkasnije sedam (7) dana prije  dana za koji se traži drugačije radno vrijeme .
Članak 9.

Rješenje iz članka 8. ove Odluke Općinski načelnik donosi  uz uvjet da je podnositelj zahtjeva uredno podmirio sve svoje obveze prema Općini Kistanje o čemu podnositelj zahtjeva uz podneseni zahtjev dostavlja i  potvrdu od Jedinstvenog upravnog odjela Općine Kistanje da je uredno podmirio sve svoje obveze prema Općini Kistanje, ne stariju od 30 dana od dana podnošenja Zahtjeva (potvrda o nepostojanju duga prema Općini Kistanje).

Članak 10.

(1)Općinski načelnik može po službenoj dužnosti, za pojedine ugostiteljske objekte, donijeti rješenje kojim će odrediti najduže za dva sata raniji završetak njihovog radnog vremena od radnog vremena propisanog ovom  Odlukom, ukoliko se u postupku utvrdi da je ispunjen jedan od slijedećih uvjeta:
-ako je u proteklih 12 mjeseci u izvještaju Policijske uprave/PP Knin o uredovanju u objektu  vidljivo
da se ugostiteljski objekt ne pridržava propisanog radnog vremena,
-ako je u proteklih 12 mjeseci u izvještaju Policijske uprave/PP Knin o uredovanju ili prilikom dolaska
ili odlaska gostiju iz objekta utvrđena ,u dva navrata, odgovornost vlasnika objekta za remećenje javnog
reda i mira,
-ako je u proteklih 12 mjeseci u izvještaju Policijske uprave/PP Knin o uredovanju u objektu  utvrđeno da
je u ugostiteljskom objektu usluženo,odnosno  dopušteno konzumiranje alkoholnih pića ,dugih pića 
i/ili napitaka koji sadržavaju alkohol osobama mlađim od 18 godina,
-ako je nalazom buke utvrđeno prekoračenje dopuštenih granica buke  propisane Zakonom o zaštiti od
buke.

(2)U slučaju da je  nastupila jedna od navedenih okolnosti u ovom članku, općinski načelnik će rješenjem
utvrditi rok  trajanja mjere  ranijeg završetka radnog vremena ugostiteljskog objekta ,koji rok ne može biti kraći od tri (3) mjeseca niti duži od dvanaest (12) mjeseci te istim rješenjem početak i završetak toga roka.

Članak 11.

Smatra se da se ugostiteljski objekt iz članka 3. stavak 1. točka 4. ove Odluke nalazi izvan naseljenog područja naselja ako zračna udaljenost od ugostiteljskog objekta do najbliže građevine koja se koristi za stanovanje iznosi najmanje 100 metara.
Članak 12.

(1)Ugostiteljske usluge u objektu koji se nalazi u obiteljskom poljoprivrednom gospodarstvu mogu se pružati u radnom vremenu  od 07,00 do 24,00 sata.
(2)Obavijest o radnom vremenu o pružanju ugostiteljskih usluga, obiteljsko poljoprivredno gospodarstvo mora vidno istaći na ulazu u objekt ,na kojoj će biti ispisani radni , odnosno neradni dani tog objekta.
(3)Iznimno, obiteljsko poljoprivredno gospodarstvo može na ulazu u objekt istaknuti obavijest da posluje i uz prethodni dogovor, odnosno samo uz prethodni dogovor i /ili na poziv. U tom slučaju obavijest mora sadržavati i podatke o kontaktu.
Članak 13.

(1)Prostori na kojima mogu biti ugostiteljski objekti u kiosku,nepokretnom vozilu i priključnom vozilu, šatoru,na klupi,kolicima i sličnim napravama opremljenim za pružanje ugostiteljskih usluga na javnim površinama mogu biti smješteni isključivo na prostorima, pod uvjetima i u skladu s općim aktima Općine kojima su uređena pitanja komunalnog reda te mjesta (lokacija) za prodaju robe izvan prodavaonica na javnim i drugim površinama, uz odobrenje nadležnog tijela Općine. Na prostoru u privatnom vlasništvu isti ugostiteljski objekti mogu biti smješteni uz odobrenje Općine.
(2)Prostori iz stavka 1. ovog članka ne mogu biti na udaljenosti manjoj od 100 metara od postojećeg ugostiteljskog objekta u građevini, zasebnom dijelu građevine ili poslovnom prostoru u kojem  se obavlja ugostiteljska djelatnost, osim u slučaju kada se radi o održavanju prigodnih manifestacija, priredbi,proslava mjesnih praznika i blagdana, i slično.

Članak 14.

Raspored radnog vremena vlasnik ugostiteljskog objekta dužan je  uskladiti sa ovom Odlukom u  roku 15 dana od dana njenog stupanja na snagu.

Članak 15.

Danom stupanja na snagu ove Odluke prestaje važiti Odluka o ugostiteljskoj djelatnosti ("Službeni vjesnik Šibensko-kninske županije",broj 7/10).

Članak 16.

Ova Odluka stupa na snagu osmog dana od objave u "Službenom vjesniku Šibensko-kninske županije".
 

KLASA:335-02/16-01/1
URBROJ:2182/16-01-16-1
Kistanje, 18.siječnja 2016.

OPĆINA KISTANJE
OPĆINSKO VIJEĆE
Predsjednik
Marko Sladaković

ODLUKA o raspoređivanju sredstava za financiranje političkih stranaka zastupljenih u Općinskom vijeću Općine Kistanje za 2016.g.

Na temelju članka 3.stavka 2. i članka 7. stavka 2. Zakona o financiranju političkih aktivnosti i izborne promidžbe ("Narodne novine", broj 24/11, 61/11, 27/13, 02/14) i članka 32. Statuta Općine Kistanje ("Službeni vjesnik Šibensko-kninske županije",broj  8/09,15/10,  4/13), Općinsko vijeće Općine Kistanje  na  17.sjednici od 18.siječnja 2016.g., donosi

O D L U K U
o raspoređivanju sredstava za financiranje političkih stranaka zastupljenih u
Općinskom vijeću Općine Kistanje za 2016.g.

Članak 1.

Ovom Odlukom raspoređuju se sredstva za financiranje političkih stranaka zastupljenih u  Općinskom vijeću Općine Kistanje (u daljnjem tekstu: Općinsko vijeće) za 2016. godinu koja se osiguravaju u Proračunu  Općine Kistanje  za 2016. godinu.

Članak 2.

Pravo na redovito godišnje financiranje imaju političke stranke koje imaju najmanje jednog vijećnika u Općinskom  vijeću Općine Kistanje.

Članak 3.

Proračunom Općine Kistanje za 2016.godinu osigurano je 40.080,00 kuna za rad  političkih stranaka sukladno ovoj Odluci.

Članak 4.

Za svakog člana Općinskog vijeća Općine Kistanje utvrđuje se jednaki iznos sredstava tako da svakoj pojedinoj političkoj stranci pripadaju sredstva razmjerno broju njenih članova u Općinskom vijeću Općine Kistanje.

Za svaku vijećnicu u Općinskom vijeću, kao pripadnici podzastupljenog spola, utvrđuje se uvećana naknada u visini od 10% u odnosu na naknadu vijećnika.

Članak 5.

Svakom članu Općinskog vijeća pripada 232,00 kuna mjesečno , a svakom vijećniku  podzastupljenog spola pripada mjesečno 255,00 kuna

Članak 6.

Sredstva iz članka 3. ove Odluke raspoređuju se tromjesečno u jednakim mjesečnim iznosima, razmjerno broju članova svake političke stranke zastupljene u Općinskom vijeću.

Kao podaci o stranačkoj pripadnosti članova Općinskog vijeća Općine Kistanje uzimaju se podaci o sadašnjoj  stranačkoj pripadnosti članova Općinskog vijeća Općine Kistanje.

Članak 7.

Ukoliko tijekom proračunske godine, pojedini vijećnik/ vijećnica ili više njih, napuste ili promijene članstvo u političkoj stranci, financijska sredstva koja se raspoređuju sukladno ovoj odluci  ostaju političkoj stranci kojoj je zastupnik pripadao u trenutku Konstituiranja Općinskog  vijeća.
U slučaju udruživanja dviju ili više političkih stranaka, financijska sredstva koja se raspoređuju sukladno prethodnom članku ove Odluke, pripadaju političkoj stranci koja je pravni slijednik političkih stranaka koje su udruživanjem prestale postojati.

Političkoj se stranci u tijeku proračunske godine mogu povećati odnosno smanjiti financijska sredstva propisana ovom Odlukom ukoliko dođe do promjene broja članova Općinskog vijeća iz reda pod zastupljenog spola koje ta politička stranka ima u Općinskom vijeću.

Članak 8.

Političkim strankama zastupljenim u Općinskom vijeću Općine Kistanje raspoređuju se sredstva u Proračunu Općine Kistanje za 2016.godinu na način utvrđen u članku 3. i 5.ove Odluke u iznosima kako slijedi:
 


Red.

Politička stranka

Broj vijećnika/ca

Mjesečni iznos

Ukupno mjesečno

Ukupno za 2015.g.

Broj

žene

muški

žene

muški

1

SDSS

3

7

765,00

1.624,00

2.389,00

28.668,00

2

HDZ

1

2

255,00

464,00

719,00

8.628,00

3

HSLS

0

1

0

232,00

232,00

2.784,00

UKUPNO:

1.020,00

2.320,00

3.340,00

40.080,00

Članak 9.

Sredstva  iz ove Odluke  doznačuju se na žiro račun  političke stranke-ogranka političke stranke otvoren za njezino redovito financiranje djelatnosti, o čemu ogranak političke stranke pismeno obavještava  Jedinstveni upravni odjel Općine Kistanje .

Članak 10.

Ova Odluka stupa na snagu osmog dana od dana objave u "Službenom vjesniku Šibensko-kninske županije".

KLASA:402-08/16-01/1
URBROJ:2182/16-01-16-1
Kistanje, 18.siječnja 2016.g.

OPĆINSKO VIJEĆE OPĆINE KISTANJE
PREDSJEDNIK
Marko Sladaković

ODLUKA o sufinanciranju troškova prijevoza učenika srednjih škola u razdoblju siječanj-ožujak 2016.g.

Na temelju članka 32.Statuta Općine Kistanje („Službeni vjesnik Šibensko-kninske županije“,broj 8/09., 15/10. , 4/13.), a u vezi sa člankom 141.st.1.točkom 2.Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi („Narodne novine“,broj 87/08.,86/09.,92/10.,105/10.,90/11 , 16/12,86/12 i 126/12.,94/13,152/14), Općinsko vijeće Općine Kistanje na 17.sjednici, od 18.siječnja 2016.g., donosi

O D L U K U
o sufinanciranju troškova prijevoza učenika srednjih škola u razdoblju siječanj-ožujak 2016.g.


Članak 1.

Ovom Odlukom utvrđuju se kriteriji i način sufinanciranja troškova javnog prijevoza redovitih učenika srednjih škola s prebivalištem na području Općine Kistanje u razdoblju u razdoblju siječanj –ožujak 2016.godini.

Članak 2.

Pravo na sufinanciranje troškova prijevoza imaju učenici srednjih škola s prebivalištem na području Općine Kistanje koji žive u kućanstvu koje nije korisnik zajamčene minimalne naknade ili pomoći za uzdržavanje sukladno propisu kojim se uređuje područje socijalne skrbi, ako radi redovitog pohađanja nastave svakodnevno putuju od mjesta stanovanja do Grada Knina i to sredstvima putničkog javnog linijskog prijevoza.

Članak 3.

Sufinanciranje troškova prijevoza utvrđuje se u visini od 25% iznosa cijene mjesečne učeničke karte, za odgovarajuću relaciju na kojoj učenik koristi uslugu javnog prijevoza za vrijeme trajanja nastave i stručne prakse.
Sufinanciranje troškova prijevoza temeljem ove Odluke ostvaruje učenik pri kupnji mjesečne učeničke karte kod javnog prijevoznika uz predočenje potvrde škole o upisanom razredu (drugom polugodištu) u školskoj godini 2015/2016.

Članak 4.

Ovlašćuje se općinski načelnik Općine Kistanje da sa prijevoznikom koji će vršiti predmetni prijevoz sklopit ugovor o sufinanciranju troškova prijevoza učenika, kojim će se urediti svi odnosi između prijevoznika i Općine Kistanje.

Članak 5.

Popis učenika koji ostvaruju pravo na sufinanciranje troškova prijevoza temeljem izdanih potvrda učenicima, Općini Kistanje dostavlja prijevoznik prilikom ispostave mjesečne fakture za sufinanciranje prijevoza.
Korisnik prava na sufinanciranje prijevoza dužan je o svakoj promjeni koja utječe na ostvarivanje tog prava odmah obavijestiti Općinu Kistanje.

Članak 6.

Ova Odluka stupa na snagu osmog dana od dana objave u „Službenom vjesniku Šibensko-kninske županije“ , a objavit će se i na oglasnoj ploči Općine Kistanje i na internetskoj stranici www.kistanje.hr Općine Kistanje.

KLASA:402-07/16-01/1
URBROJ:2182/16-01-16-1
Kistanje, 18..siječnja 2016.g.
OPĆINSKO VIJEĆE OPĆINE KISTANJE
PREDSJEDNIK
Marko Sladaković

ANALIZA stanja sustava civilne zaštite na području Općine Kistanje u 2015.god.

Na temelju članka 17. stavak 1. podstavka 1. Zakona o sustavu civilne zaštite (N.N. br. 082/2015), članka 32. Statuta Općine Kistanje ("Službeni vjesnik Šibensko-kninske županije br. 8/09.,15/10,4/13 ),  Općinsko vijeće na  17.sjednici  održanoj dana 18.siječnja 2016. godine, donosi

 

ANALIZU STANJA SUSTAVA CIVILNE ZAŠTITE NA PODRUČJU OPĆINE KISTANJE U 2015. GODINI

I.UVOD

Sustav civilne zaštite je oblik pripremanja i sudjelovanja sudionika civilne zaštite u reagiranju na katastrofe i velike nesreće te ustrojavanja, pripremanja i sudjelovanja operativnih snaga civilne zaštite u prevenciji, reagiranju na katastrofe i otklanjanju mogućih uzroka i posljedica katastrofa.
Jedinice lokalne i područne (regionalne) samouprave, u okviru svojih prava i obveza utvrđenih Ustavom i zakonom, uređuju, planiraju, organiziraju, financiraju i provode civilnu zaštitu.
Člankom 17. Zakona o sustavu civilne zaštite (N.N. br. 082/2015) definirano je da predstavničko tijelo, na prijedlog izvršnog tijela jedinice lokalne i područne (regionalne) samouprave, izvršava sljedeće zadaće:
– u postupku donošenja proračuna razmatra i usvaja godišnju analizu stanja i godišnji plan  
razvoja sustava civilne zaštite s financijskim učincima za trogodišnje razdoblje te smjernice za
organizaciju i razvoj sustava koje se razmatraju i usvajaju svake četiri godine,
– donosi procjenu rizika od velikih nesreća,
– donosi odluku o određivanju pravnih osoba od interesa za sustav civilne zaštite,
– donosi odluku o osnivanju postrojbi civilne zaštite,
– osigurava financijska sredstva za izvršavanje odluka o financiranju aktivnosti civilne zaštite u
velikoj nesreći i katastrofi prema načelu solidarnosti.

II. STANJE SUSTAVA CIVILNE ZAŠTITE

Sustav civilne zaštite na području Općine organizira se i provodi sukladno:

  • Zakonu o civilnoj zaštiti (NN 082/2015)
  • Zakonu o vatrogastvu (NN 139/04 – pročišćeni tekst, 174/04 i 38/09)
  • Zakonu o zaštiti od požara (NN 92/10)
  • Zakonu o zaštiti od elementarnih nepogoda, osim odredbi članaka 14., 21., 22. i 23 (NN 73/97 i 174/04)
  • Zakonu o poljoprivrednom zemljištu (NN 039/2013),te podzakonskim propisima donesenim na temelju navedenih zakona.

Na temelju tih zakona i podzakonskih propisa Općina je izradila, donijela i provodila slijedeće akte iz područja civilne zaštite:

    1. Procjenu ugroženosti od požara i tehnoloških eksplozija za Općinu Kistanje (Općinsko vijeće na sjednici održanoj  30.07.2010.g.,nakon dobivenog MIŠLJENJA MUP/PU Šibensko-kninske,br.511-13-06-6370/4-2010. S.G. ,(Službeni vjesnik Šibensko-kninske županije br.11/10) .
    2. Usklađenje Procjene ugroženosti stanovništva i materijalnih dobara i okoliša od katastrofa i velikih nesreća za Općinu Kistanje .(Elaborata  usklađenja (1) Procjene ugroženosti stanovništva i materijalnih dobara i okoliša od katastrofa i velikih nesreća za Općinu Kistanje, izrađen od stručnog izrađivača tvrtke ALFA ATEST .o.o. za zaštitu na radu, zaštitu od požara i zaštitu okoliša, Poljička cesta 32, 21000 Split iz srpnja 2014. godine sastoji se od jednog (1) uvezenog primjerka (od 86 stranica na 86 listova) s grafikom od 5 priloga , te Priloga A.Položaj i karakteristike područja Općine Kistanje (24 stranice na 24 lista ),Priloga B. Izvadak za urbaniste –zahtjevi zaštite i spašavanja u dokumentima prostornog uređenja (11 stranica na 11 listova) i jednog CD-a s grafikom, u privitku kojega je i Suglasnost Državne uprave za zaštitu i spašavanje Šibenik,KLASA:810-03/14-03/05,URBROJ:543-16-14-5 od 24.07.2014.), za koji je Općinsko vijeće Općine Kistanje na 8.sjednici od 26.08.2015.g. donijelo Odluku o usklađenju ("Službeni vjesnik Šibensko-kninske županije",broj 10/14).
    3. Plan zaštite od požara za Općinu Kistanje ,koji je temeljem prethodne Procjene donijelo Općinsko vijeće Općine Kistanje na 12.sjednici održanoj 30.07.2010.("Službeni vjesnik Šibensko-kninske županije",broj 11/10).
    4. Odluka načelnika Općine Kistanje od 03.07.2012. ,sukladno Suglasnosti Vatrogasne

 zajednice Šibensko-kninske URBROJ:218/1-15/3-Z-25//2012.

    1. Plan zaštite i spašavanja i civilne zaštite Općine Kistanje izrađen od strane stručnog izrađivača ALFA ATEST d.o.o. Split, Općinsko vijeće Općine Kistanje na 9.sjednici, od 17.10.2014. donijelo je Odluku o donošenju Plana zaštite i spašavanja i civilne zaštite Općine Kistanje ("Službeni vjesnik Šibensko-kninske županije",br.12/14).
    2. Odluku o osnivanju motriteljsko-dojavne službe ("Službeni vjesnik Šibensko-kninske županije",broj 11/15).
    3. Plan unapređenja zaštite od požara  na području Općine Kistanje za 2015.g.("Službeni vjesnik Šibensko-kninske županije",broj 11/15).

 

    1. Plan korištenja teške građevinske mehanizacije za žurnu izradu protupožarnih putova ,prosjeka i probijanje protupožarnih putova ("Službeni vjesnik Šibensko-kninske županije",broj

11/15).

    1. Plan operativne primjene Programa aktivnosti u provedbi posebnih mjera zaštite od požara od interesa za Republiku Hrvatsku u 2015., na području Općine Kistanje ("Službeni vjesnik  Šibensko-kninske županije",broj 11/15).
    2. Odluku o osnivanju Stožera civilne zaštite Općine Kistanje ("Službeni vjesnik Šibensko-kninske županije",broj 9/13).
    3. Plan pozivanja Stožera civilne zaštite , od 24.07.2013.g.

 

  1.  Odluka o osnivanju postrojbe civilne zaštite (Općinski načelnik, 12.07.2013.)

Općina je kroz proteklu godinu uredno i u zakonski propisanom opsegu financirala troškove civilne zaštite.

III. STANJE PO VAŽNIJIM SASTAVNICAMA SUSTAVA CIVILNE ZAŠTITE

1. OPERATIVNE SNAGE CIVILNE ZAŠTITE

1.1. STOŽER CIVILNE ZAŠTITE

Pravilnikom o mobilizaciji i djelovanju operativnih snaga zaštite i spašavanja (NN 40/08 i 44/08) određeno je da se Stožer civilne zaštite osniva u svakoj jedinici lokalne samouprave, a sukladno članku 23. stavku 1. Zakona o sustavu civilne zaštite članove Stožera imenuje predstavničko tijelo jedinica lokalne samouprave.
Općinsko Vijeće je na sjednici održanoj 24. srpnja 2013.god. donijelo rješenje o osnivanju i imenovanju članova Stožera zaštite i spašavanja u slijedećem sastavu:

  • Borislav Šarić, zamjenik načelnika Općine, načelnik Stožera
  • Danijela Erceg, voditeljica Odjela za preventivne i planske poslove, PUZS Šibensko-kninske županije, zamjenica načelnika
  • Željko Vukušić, Hrvatska gorska služba spašavanja, Stanica Šibenik, član
  • Radovan Ognjenović, zapovjednik DVD "Sveti Juraj", Kistanje, član
  • Danica Mišović, službenica u MUP/PU ŠKŽ/PP Knin, član
  • Aurelio Koen, dr. medicine u Domu zdravlja Knin, ambulanta Kistanje, član
  • Momčilo Grčić, direktor Komunalnog poduzeća "Kistanje", član

Napomena: Potrebno je donijeti  izmjenu i dopunu rješenja o osnivanju i imenovanju članova
Stožera zaštite i spašavanja kojim će se umjesto Danice Mišović imenovati netko drugi iz PP Knin.

Stožer civilne zaštite osnovan je za upravljanje i usklađivanje aktivnosti operativnih snaga i ukupnih ljudskih i materijalnih resursa zajednice u slučaju neposredne prijetnje, katastrofe i velike nesreće s ciljem sprječavanja, ublažavanja i otklanjanja posljedica katastrofe i velike nesreće.
Donesen je Plan pozivanja i aktiviranja stožera civilne zaštite Općine Kistanje na temelju članka 10. stavka 4. Pravilnika o mobilizaciji i djelovanju operativnih snaga zaštite i spašavanja (NN 40/08, 44/08).

1.2. POSTROJBA CIVILNE ZAŠTITE I POVJERENICI CIVILNE ZAŠTITE

        Postrojba civilne zaštite na području Općine osnovana je odlukom Općinskog načelnika, u skladu s usvojenom Procjenom ugroženosti stanovništva, materijalnih i kulturnih dobara i okoliša za područje Općine. Popunjavanje iste provodi se u skladu s Pravilnikom o ustroju, popuni i opremanju postrojbi zaštite i spašavanja i postrojbi za uzbunjivanje (NN 111/07), a u suradnji s Područnim uredom za civilnu zaštitu – Šibenik  te Područnim uredom za poslove obrane – Šibenik.
Postrojba civilne zaštite na području Općine osnovana je odlukom Općinskog načelnika, u skladu s usvojenom Procjenom ugroženosti stanovništva, materijalnih i kulturnih dobara i okoliša od katastrofa i velikih nesreća za područje Općine Kistanje. Popunjavanje i opremanje iste još nije provedeno. Nisu imenovani Povjerenici civilne zaštite po mjesnim odborima i dijelovima naselja u skladu s gore navedenom Procjenom te Pravilnikom.

2. SKLONIŠTA

Na području Općine nisu izgrađena skloništa u smislu definicije skloništa kao sredstva za kolektivnu zaštitu koja po svojoj funkcionalnosti konstrukciji i oblikovanju štiti ljude od pojedinih elementarnih nepogoda i raznovrsnih sredstava napada.
Sukladno Pravilniku o kriterijima za određivanje gradova i naseljenih mjesta u kojima se moraju graditi skloništa i drugi objekti za zaštitu ("Narodne novine", broj 2/91.) područje Općine spada u područje 4. stupnja ugroženosti te se treba razdijeliti u jednu ili više zona u kojima se osigurava zaštita stanovništva u zaklonima (zaklonom se smatra djelomično zatvoren prostor izgrađen ili konstruktivni i organizacijski prilagođen pružanju zaštite od ratnih djelovanja).

3.VATROGASTVO

       DVD "Sveti Juraj" Kistanje u svom sastavu od  listopada 2014. ima samo 1 profesionalca -zapovjednika, koji vrši operativno dežurstvo cijele godine, 24 sata na dan te 6 osposobljenih vatrogasaca koji nisu u radnom odnosu . U slučaju potrebe spremno je u svakom trenutku intervenirati 1 profesionalni i 6 dobrovoljnih vatrogasaca u jednoj smjeni. U sezoni dežurstvo je organizirano u dvije smjene .
Vatrogasna postrojba DVD-a Kistanje raspolaže s 3 vatrogasna vozila (2 navalna vozila, 1 autocisterna).DVD "Sveti Juraj" nije dovoljno opremljeno ljudstvom kako bi efikasno provodilo protupožarnu zaštitu na području Općine Kistanje. Naime, s obzirom na veličinu Općine i broj potrebnih vatrogasaca sukladno Procjeni ugroženosti od požara koja predviđa potrebnih 20 vatrogasaca, stvarni broj vatrogasaca u sezoni je daleko ispod potrebnog minimuma i kreće se oko šest (6).
Dobrovoljno vatrogasno društvo efikasno je obavilo svoje zadatke u 2015. god. što je rezultiralo uspješnim stanjem protupožarne zaštite na području Općine.
Vatrogastvo Općine je po stručnosti, opremljenosti i osposobljenosti i spremnosti, najkvalitetnija postojeća operativna i organizirana snaga civilne zaštite i njen glavni nositelj na ovom području, stoga je kroz posebne proračunske stavke potrebno predvidjeti financijska sredstva za vatrogastvo za 2016. uz neophodna procijenjena uvećanja sukladno propisima, strukovnim zahtjevima i funkcionalnim potrebama. Proračunska bi sredstva, zajedno s ostalim prihodima DVD-a, trebala biti dostatna za financiranje godišnjih potreba DVD-a, uključujući i provođenje Plana motrenja i čuvanja i ophodnje građevina i površina otvorenog prostora za koje prijeti povećana opasnost od nastajanja i širenja požara.

4. UDRUGE

      Udruge koje nemaju javne ovlasti, a od interesa su za sustav civilne zaštite (npr. kinološke djelatnosti, podvodne djelatnosti, radio-komunikacijske, zrakoplovne i druge tehničke djelatnosti), pričuvni su dio operativnih snaga sustava civilne zaštite koji je osposobljen za provođenje pojedinih mjera i aktivnosti sustava civilne zaštite, svojim sposobnostima nadopunjuju sposobnosti temeljnih operativnih snaga i specijalističkih i intervencijskih postrojbi civilne zaštite te se uključuju u provođenje mjera i aktivnosti sustava civilne zaštite sukladno odredbama Zakona i planovima jedinica lokalne samouprave. Na području općine nema takvih udruga.

5. PRAVNE OSOBE U SUSTAVU CIVILNE ZAŠTITE

      U slučaju prijetnje, nastanka i posljedica velikih nesreća i katastrofa pravne osobe, osobito pravne osobe u većinskom vlasništvu Republike Hrvatske i pravne osobe koje su odlukom nadležnog središnjeg tijela državne uprave određene kao operativne snage sustava civilne zaštite od posebnog interesa na državnoj razini te pravne osobe koje su odlukama izvršnih tijela jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave određene od interesa za sustav civilne zaštite, dužne su u operativnim planovima izraditi plan o načinu organiziranja provedbe mjera i aktivnosti u sustavu civilne zaštite sukladno odredbama ovog Zakona, posebnih propisa i njihovih općih akata.
Općina Kistanje nije donijela Odluku o određivanju pravnih osoba od posebnog interesa za sustav civilne zaštite sukladno članju 17. stavak 1. podstavak 3. Zakona o sustavu civilne zaštite (NN br. 082/2015).

PREVENTIVA I PLANOVI CIVILNE ZAŠTITE

Zakon o sustavu civilne zaštite (NN br.082/2015) definirao je obavezu izrade Procjene rizika od katastrofa i  Planova civilne zaštite za područja Jedinica lokalne samouprave. Čelnik Državne uprave donosi pravilnik o smjernicama za izradu procjena rizika od katastrofa za područje Republike Hrvatske i jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave. Jedinice lokalne i područne (regionalne) samouprave dužne su donijeti procjenu rizika od velikih nesreća i plan djelovanja civilne zaštite u roku od dvije godine od dana stupanja na snagu gore navedenog pravilnika.
Procjene ugroženosti i planovi civilne zaštite jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave doneseni na temelju Zakona o zaštiti i spašavanju ("Narodne novine", br. 174/04., 79/07., 38/09. i 127/10.) ostaju na snazi do donošenja gore navedenih procjena i planova
U sklopu programa edukacije stanovništva o sustavu civilne zaštite i podizanju razine opće kulture ljudi o civilnoj zaštiti na području Općine, načelnik Općine, odnosno stručne službe Općine provodile su upoznavanje građana sa izvanrednim situacijama i postupcima osobne i uzajamne pomoći te pridržavanju naređenih mjera i postupaka operativnih snaga civilne zaštite ako do istih dođe.
Građani su također upoznati o uvođenju i značaju jedinstvenog broja za hitne pozive 112, a vlasnici i korisnici objekata u kojima se okuplja veći broj ljudi o postavljanju na vidljivom mjestu na svojim objektima obavijesti o novim znakovima za uzbunjivanje.
Upoznavanje građana provođeno je putem sredstava javnog informiranja te kroz rad mjesnih odbora i drugih institucija Općine.

 
VII ZAKLJUČAK

Na temelju analize stanja sustava civilne zaštite na području Općine može se zaključiti sljedeće:

  1. Stanje protupožarne zaštite ocjenjuje se zadovoljavajućim
  2. Iz analize je vidljivo da je općinskim aktima još nisu regulirani svi segmenti sustava civilne zaštite potrebni za njegovo učinkovito djelovanje
  3. Smjernicama za razvoj i organizaciju sustava civilne zaštite Općine potrebno je utvrditi aktivnosti, pravce djelovanja i financijska sredstva s ciljem njegovog što kvalitetnijeg razvoja
KLASA:810-03/16-01/2
URBROJ:2182/16-01-16-1
Kistanje, 18.siječnja 2016.g.         
Općinsko vijeće Općine Kistanje
Predsjednik
Marko Sladaković