ODLUKU o davanju u zakup javnih površina i drugih nekretnina u vlasništvu Općine Kistanje za postavljanje privremenih objekata

Temeljem članka 35. Zakona o vlasništvu i drugim stvarnim pravima (»Narodne novine« broj 91/96, 68/98, 137/99, 22/00, 73/00, 129/00, 114/01, 79/06, 141/06, 146/08, 38/09, 153/09, 143/12 i 152/14), članka 35. Zakona o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (»Narodne novine« broj 33/01, 60/01, 129/05, 109/07, 125/08, 36/09, 150/11, 144/12, 19/13 i 137/15) i članka 32. Statuta Općine Kistanje (»Službeni vjesnik Šibensko-kninske županije" broj 8/09,15/10. i 4/13.), Općinsko vijeće Općine Kistanje, na sjednici održanoj 24.listopada  2017. godine donijelo je

ODLUKU
o davanju u zakup javnih površina i drugih nekretnina u vlasništvu Općine Kistanje za postavljanje privremenih objekata

I.OPĆE ODREDBE
Članak 1.

            Ovom Odlukom uređuju se uvjeti i način davanja u zakup javnih površina i drugih nekretnina u vlasništvu Općine Kistanje (u daljnjem tekstu: Općina) za postavljanje privremenih objekata, kao i za vrijeme održavanja blagdanskih, prigodnih ili javnih manifestacija, lokacije za postavljanje privremenih objekata, zasnivanje zakupa, visina zakupnine te provođenje nadzora nad istim.

Članak 2.

Privremeni objekti iz članka 1. ove Odluke su: montažni objekt, kiosk, pokretna radnja, pokretna naprava, uslužna naprava, naprava za zabavu, zabavni park, štand i ugostiteljska terasa (u daljnjem tekstu: privremeni objekti).
Članak 3.

Pojedini pojmovi ove odluke imaju sljedeće značenje:
1.Montažni objekt je jednoprostorna ili višeprostorna lako demontažna i prenosiva cjelina izgrađena od više konstrukcijskih dijelova koji se povezuju bez primjene građevinskih vezova i koji se povezuju na podlogu bez ubetoniravanja ili sličnog trajnog povezivanja.
2.Kiosk je prenosiva, tipizirana ili prefabricirana prostorna jedinica, tehnološki dovršeni i cjeloviti objekt, lagane konstrukcije, izrađena od ovlaštenog proizvođača u modularnom smislu. Postavljanje na terenu izvodi se suhom montažom na odgovarajuću podlogu.
Kiosk podrazumijeva mogućnost premještanja i uklanjanja s lokacije u komadu (cijeli objekt).
3. Pokretna radnja je prostorno neovisna i prenosiva prostorna jedinica, u pravilu na kotačima, predviđena za obavljanje uslužne, ugostiteljske te trgovačke djelatnosti (ambulantna prodaja).
4. Pokretna naprava je pokretna, lako prenosiva i prostorno neovisna jedinica na kojoj se vrši izrada i prodaja umjetničkih predmeta te prodaja druge vrste usluga (portreti, nakit, slike, boce i sl.)
5. Uslužna naprava je automat za cigarete, automat za sladoled, hladnjak za piće ili sladoled, vaga, peć za pečenje kestena, kokica, kukuruza, palačinki i slič- ne naprave koje moraju biti izrađene od ovlaštenog proizvođača.
6. Naprava za zabavu je uređaj ili naprava predviđena za zabavu djece i odraslih (vlak, vrtuljak, jastuk za skakanje, karting staza i sl., drugi uređaji u sastavu zabavnog parka te šator za cirkuske zabave i druge prilike).
7. Zabavni park je prostorno definirana cjelina čije zauzeće javne površine ovisi o broju i vrsti naprava za zabavu.
8. Štand je tipiziran, lako prenosiv element predviđen za uličnu prodaju, prezentiranje proizvoda, pružanje usluga i slično.
9. Ugostiteljska terasa je dio javne površine u neposrednoj blizini ugostiteljskog poslovnog prostora na kojoj se postavlja namještaj i oprema za pružanje ugostiteljskih usluga, kao i zaštitni te dekorativni elementi (vaze sa cvijećem, zaštitna ograda, suncobrani, tende i slično).
10.Blagdanskom, prigodnom i javnom manifestacijom smatra se svako događanje u kraćem vremenskom razdoblju koje može biti popraćeno ugostiteljskom, trgovačkom ili zabavnom djelatnošću.

II. UVJETI ZA POSTAVLJANJE PRIVREMENIH OBJEKATA

Članak 4.

Visina montažnog objekta iznosi maksimalno 3,5 m (jedna etaža), a najveća dozvoljena površina montažnog objekta iznosi 36 m2 .
Najveća dozvoljena površina kioska iznosi 12 m2 .
Najveća dozvoljena površina pokretne radnje iznosi 12 m2 .
Najveća dozvoljena površina pokretne naprave iznosi  2 m2 .
Najveća dozvoljena površina uslužne naprave iznosi  4 m2 .

Članak 5.

Postavom privremenih objekata ne smije se onemogućiti ili bitno narušiti osnovna namjena javne površine odnosno nekretnine na kojoj se privremeni objekt postavlja. Oblikovanje i vanjski izgled privremenih objekata mora biti u skladu s ambijentom lokacije i ne smije estetski narušavati okolinu.

Članak 6.

Privremeni objekti ne smiju se postavljati:
1. na ulaz u objekt u kojem se nalazi drugi poslovni ili stambeni prostor, osim ako je vlasnik ili korisnik takvog prostora izričito suglasan sa postavljanjem privremenog objekta,
2. na mjestima gdje bi postavljeni objekti ugrožavali održavanje objekata i uređaja komunalne infrastrukture,
3. u parkovima i na ostalim uređenim zelenim površinama osim u slučaju kada je to predviđeno projektom uređenja navedene površine,
4. na javno-prometnim površinama,
5. na nogostupu, osim ako nakon postavljanja privremenog objekta ostane 2 m za kretanje pješaka,
6. na udaljenosti manjoj od 10 m od ruba kolnika cesta koje čine raskrižje,
7. uz aktivna pročelja prizemlja građevine na udaljenosti manjoj od 2 m od pročelja, osim ugostiteljskih terasa.

Članak 7.

Na postavljene privremene objekte ne smiju se dograđivati krovišta, nadstrešnice i slično.

Članak 8.

Ugostiteljska terasa se u pravilu postavlja u neposrednoj blizini objekta u kojem se nalazi ugostiteljski poslovni prostor, a može se postaviti u razdoblju od 1. travnja do 31. listopada tekuće godine (sezonska terasa) ili tijekom cijele godine, odnosno od 1. siječnja do 31. prosinca (stalna terasa).
Opremu ugostiteljske terase čine: stol, stolica, zaštita od sunca (suncobran ili tenda), pomična ograda, vaze sa cvijećem i naprava za prodaju sladoleda (automat ili hladnjak), koja može biti pomična ili nepomična. Nepomična naprava za sladoled može se postaviti na ugostiteljskoj terasi samo uz pročelje građevine.

 

Članak 9.

Postavljanjem ugostiteljske terase na neuređenoj javnoj površini, zakupnik je dužan o svom trošku urediti terasu bez prava na povrat uloženih sredstava.

III. ZASNIVANJE ZAKUPA
Članak 10.

Odluku o davanju u zakup nekretnina za postavljanje privremenih objekata donosi Općinski načelnik na temelju provedenog javnog natječaja (u daljnjem tekstu: natječaj). Natječaj provodi Povjerenstvo za raspolaganje nekretnina i pokretnina u vlasništvu Općine Kistanje prikupljanjem pismenih ponuda u zatvorenim omotnicama.

Članak 11.

Postupak i uvjeti natječaja objavljuju se u dnevnom tisku. Tekst objave iz stavka 1. ovog članka sadrži sljedeće:
1. oznaku lokacije i površinu nekretnine koja se daje u zakup,
2. oznaku privremenog objekta koji se namjerava postaviti te djelatnost koja će se obavljati u/na postavljenom privremenom objektu,
3. iznos zakupnine po m2 ,
4. vrijeme trajanja zakupa,
5. vrijeme i mjesto javnog otvaranja ponuda,
6. iznos jamčevine koju treba položiti svaki ponuditelj,
7. rok za podnošenje ponude na natječaj,
8. rok u kojem je odabrani ponuditelj dužan sklopiti ugovor o zakupu,
9. obvezu ponuditelja da dostavi izvod iz trgovačkog ili obrtnog registra iz kojeg je vidljivo njegovo pravo obavljanja djelatnosti na lokaciji za koju se natječe,
10.obvezu zakupnika da o svom trošku ishodi lokacijsku odnosno građevinsku dozvolu ukoliko je ista potrebna prema posebnim propisima,
11.odredbu da na natječaju ne može sudjelovati ponuditelj koji:
- ne ispunjava ili nije ispunjavao obveze iz ugovora sklopljenog temeljem odredbi ove Odluke,
- je već bio utvrđen najpovoljnijim ponuditeljem za lokaciju koja je predmet natječaja, ali nije   
sklopio ugovor o zakupu ili je sklopio ugovor i isti raskinuo prije ugovorenog roka,
- koji ima nepodmireno dugovanje prema Općini po bilo kojem osnovu.

Tekst javnog natječaja može sadržavati i druge uvjete za sudjelovanje na natječaju.

Članak 12.

Pisana ponuda za sudjelovanje na natječaju mora sadržavati:
1. dokaz da je ponuditelj uplatio jamčevinu,
2. presliku osobne iskaznice ukoliko je ponuditelj fizička osoba,
3. presliku rješenja o upisu u sudski registar za pravne osobe, odnosno obrtni registar za fizičke osobe, rješenje o upisu u registar udruge, političke stranke i slično,
4. visinu ponuđene zakupnine,
5. ostalu dokumentaciju i podatke koje je ponuditelj obvezan podnijeti sukladno uvjetima iz natječaja.

Članak 13.

Natječaj će se provesti i u slučaju da u istom sudjeluje jedan ponuditelj. Natječaj se provodi javnim otvaranjem pristiglih ponuda.

Članak 14.

Najpovoljnijom ponudom smatrat će se ona ponuda koja, uz ispunjenje ostalih uvjeta iz natječaja, sadrži najviši ponuđeni iznos zakupnine. U slučaju da dva ili više ponuditelja, koji ispunjavaju uvjete iz natječaja, ponude isti iznos zakupnine, odabrat će se ponuda koja je prije primljena,odnosno koja je prije zaprimljena.

Članak 15.

Jamčevina se utvrđuje u visini šest mjesečnih početnih zakupnina. Ukoliko najpovoljniji ponuditelj odustane od sklapanja ugovora o zakupu, nema pravo na povrat uplaćene jamčevine, a ugovor o zakupu zaključuje se sa sljedećim najpovoljnijim ponuditeljem. Jamčevina ponuditelja čija je ponuda bila prihvaćena uračunava se u zakupninu, a jamčevina koju su položili ponuditelji čije ponude nisu prihvaćene vratit će im se u roku od osam dana od dana donošenja odluke o izboru najpovoljnije ponude.

Članak 16.

Na temelju odluke Općinskog načelnika, Općina i najpovoljniji ponuditelj sklapaju ugovor o zakupu u roku od 30 dana od dana donošenja odluke. Ugovor o zakupu iz stavka 1. ovog članka sklapa se na rok do 5 godina, a u ime Općine potpisuje ga Općinski načelnik.

Članak 17.

Ugovor o zakupu zaključuje se u pisanom obliku i potvrđen (solemniziran) po javnom bilježniku, a osobito sadrži:
1. naznaku ugovornih strana,
2. naznaku nekretnine i privremenog objekta koji se postavlja na lokaciji,
3. djelatnost koja će se obavljati u/na privremenom objektu uz odredbu da se djelatnost ne može mijenjati bez suglasnosti zakupodavca,
4. rok trajanja zakupa,
5. iznos zakupnine, rok i način plaćanja,
6. otkazni rok,
7. odredbu o prestanku ugovora,
8. rok za postavljanje privremenog objekta,
9. odredbu da je zakupnik dužan nakon isteka zakupa javnu površinu dovesti u prvobitno stanje,
10.druge odredbe u svezi zasnivanja zakupa radi postavljanja privremenog objekta.

Članak 18.

Ukoliko se po isteku ugovora o zakupu za nekretninu na kojoj je postavljen montažni objekt ili kiosk raspiše natječaj, raniji korisnik koji sudjeluje na natječaju ima pravo prvenstva na sklapanje ugovora o zakupu ako:
- udovoljava svim uvjetima natječaja,
- je uredno ispunio sve obveze iz ranijeg ugovora o zakupu i nema dugovanja prema Općini po bilo kojem osnovu,
- prihvati najviši iznos ponuđene zakupnine.

Članak 19.

Zakupnik ne smije nekretninu za koju ima zaključen ugovor o zakupu dati u podzakup ili na korištenje drugoj pravnoj ili fizičkoj osobi.
Zakupnik je dužan pridržavati se odredbi Odluke o komunalnom redu Općine Kistanje i ostale zakonske regulative koja regulira obavljanje djelatnosti radi koje je uspostavljen zakup za postavu privremenog objekta.
Članak 20.

Ugovor o zakupu prestaje na način propisan Zakonom, ovom Odlukom i ugovorom o zakupu.

Članak 21.

Zakupodavac i zakupnik mogu u svako doba sporazumno raskinuti ugovor o zakupu.

Članak 22.

Zakupodavac će otkazati ugovor o zakupu u svako doba, bez obzira na ugovorne odredbe o trajanju zakupa, ako i poslije pisane opomene zakupodavca zakupnik:
1. ne započne koristiti nekretninu za namjene propisane ovom Odlukom i ugovorom u roku od 60 dana od dana sklapanja ugovora ili je prestane koristiti na vrijeme duže od 60 dana,
2. koristi zakupljenu nekretninu za obavljanje djelatnosti koja nije navedena u ugovoru o zakupu, bez suglasnosti zakupodavca,
3. ne plati zakupninu tri (3) mjeseca uzastopno ili četiri (4) mjeseca tijekom godine,
4. ne postavi privremeni objekt sukladno ovoj Odluci i ugovoru o zakupu,
5. u svim ostalim slučajevima nepridržavanja odredbi ove Odluke i ugovora o zakupu.

Zakupodavac može otkazati ugovor o zakupu i u slučaju potrebe uređenja javne površine i privođenja namjeni određenoj sukladno Prostornom planu. Otkazni rok iznosi 30 dana.

Članak 23.

Iznimno od odredbe članka 10. ove Odluke, za vrijeme održavanja blagdanskih, prigodnih i javnih manifestacija te za postavljanje privremenih objekata za vrijeme održavanja tih manifestacija za postavljanje ugostiteljskih terasa i pokretnih radnji za djelatnost trgovine, može se odobriti privremena upotreba javne površine. Zahtjev za postavljanje privremenih objekata u slučajevima iz stavka 1. ovog članka podnosi se Jedinstvenom upravnom odjelu najkasnije petnaest (15) dana prije održavanja manifestacije. O zahtjevu iz stavka 2. ovog članka odlučuje Općinski načelnik na prijedlog Jedinstvenog upravnog odjela. Ugovor o privremenoj upotrebi javne površine sklapa se u pisanom obliku na rok do 6 mjeseci te ga u ime Općine potpisuje Općinski načelnik.

Članak 24.

Općinski načelnik može odobriti privremenu upotrebu javne površine bez naknade, a u svrhu održavanja akcije zaštite okoliša, humanitarnih, kulturnih i sportskih akcija te za održavanje manifestacija pod pokroviteljstvom Općine Kistanje.

IV. LOKACIJE ZA POSTAVLJANJE PRIVREMENIH OBJEKATA I VISINA ZAKUPNINE

Članak 25.

Visina zakupnine utvrđuje se prema zoni i namjeni za koju se nekretnina daje u zakup. Javne površine i nekretnine koje se daju u zakup razvrstane su u  zone kako slijedi:
I.Kistanje i Đevrske (centar)
II.Varivode,Smrdelje,Kakanj,Ivoševci,Zečevo,Gošić,Krnjeuve,Đevrske (Nožice,Gornje Polje,
Donji Ležaići,Gornji Ležaići i Đevrske selo),
III.Nunić,Parčić,Biovičino Selo,Kolašac i Modrino Selo

Članak 26.

Visina zakupnine utvrđuje se prema namjeni za koju se nekretnina daje u zakup, a iznos zakupnine, u kunama, po m2 određuje se na sljedeći način:


Redni broj

Vrsta privremenog objekta

ZONA

Dnevno/mjesečno

1

2

3

kuna po m2

1

Montažni objekti, kiosci i pokretne radnje

10

6

4

Mjesečno

2

Stalne ugostiteljske terase (od 1. siječnja do 31. prosinca)

8

5

3

Mjesečno

Sezonske ugostiteljske terase (od 1. travnja do 31. listopada)

0,70

0,45

0,25

Dnevno

3

Pokretne i uslužne naprave te štandovi prezentacije proizvoda

5

4

2

Dnevno

4

Naprave za zabavu i zabavni park

0,50

0,40

0,20

Dnevno

5

Površine za blagdanske, prigodne ili javne manifestacije te ostale otvorene površine

1,80

1,00

0,80

Dnevno



















Članak 27.

Početna zakupnina po m2 ne može biti niža od visine zakupnine određene člankom 26. ove Odluke.

IV. NADZOR
Članak 28.

Nadzor nad provođenjem ove Odluke obavlja komunalni redar.

Članak 29.

 U provođenju nadzora komunalni redar ovlašten je:
1. nadzirati primjenu ove Odluke,
2. rješenjem narediti fizičkim i pravnim osobama radnje, ako pregledom utvrdi da se one ne obavljaju ili obavljaju suprotno odredbama ove Odluke,
3. rješenjem naložiti uklanjanje privremenog objekta postavljenog bez odobrenja odnosno suprotno odobrenju nadležnog tijela i odredbama ugovora o zakupu,
4. predložiti pokretanje prekršajnog postupka,
5. naplatiti novčanu kaznu od počinitelja odmah na licu mjesta,
6. poduzimati druge radnje i mjere za koje je ovlašten.

Članak 30.

Komunalni redar rješenjem će naložiti uklanjanje privremenih objekata iz članka 2. ove Odluke:
1. ako je privremeni objekt postavljen suprotno odredbama ove Odluke,
2. ako je privremeni objekt postavljen bez ugovora o zakupu,
3. ako je ugovor o zakupu prestao istekom roka ili otkazom.

 

V. KAZNENE ODREDBE
Članak 31.

 Novčanom kaznom u iznosu od 2.000,00 do 10.000,00 kn kaznit će se za prekršaj pravna osoba ako:
- postavi privremeni objekt suprotno odredbama o visini i površini privremenih objekata (članak 4. Odluke)
- postavom privremenog objekta onemogućava ili bitno narušava osnovnu namjenu nekretnine ili estetski narušava okolinu (članak 5. Odluke)
- postavi privremeni objekt na nekretninu na koju se isti ne smiju postavljati (članak 6. Odluke)
- na postavljeni privremeni objekt nadogradi krovište, nadstrešnicu i slično (članak 7. Odluke)
- postavi ugostiteljsku terasu te popratnu opremu suprotno ovoj Odluci (članak 8. Odluke)
-dodijeljenu nekretninu da u podzakup ili na korištenje drugoj pravnoj ili fizičkoj osobi (članak 19. Odluke)
- u vrijeme održavanja blagdanskih, prigodnih i javnih manifestacija zauzme javnu površinu bez odobrenja ili protivno ugovoru o privremenoj upotrebi javne površine (članak 23. Odluke)
- po isteku odobrenog roka ne vrati zauzetu javnu površinu u prvobitno stanje.

Novčanom kaznom u iznosu od 1.000,00 do 2.000,00 kn kaznit će se odgovorna osoba u pravnoj osobi koja počini prekršaj iz stavka 1. ovog članka.
Novčanom kaznom u iznosu od 1.000,00 do 5.000,00 kn kaznit će se fizička osoba obrtnik i osoba koja obavlja drugu samostalnu djelatnost ako učini prekršaj iz stavka 1. ovog članka.
Novčanom kaznom u iznosu od 300,00 do 2.000,00 kn kaznit će se fizička osoba ako učini prekršaj iz stavka 1. ovog članka.

 

VI. PRIJELAZNE I ZAVRŠNE ODREDBE

Članak 32.

Postojeći ugovori o zakupu nekretnina sklopljeni do stupanja na snagu ove Odluke ostaju na snazi do isteka roka na koji su sklopljeni.

Članak 33.

Danom stupanja na snagu ove Odluke prestaje važiti ranije donesene odluke o davanju u zakup javnih površina.

Članak 34.

Ova Odluka stupa na snagu osmog dana od dana objave u "Službenom vjesniku Šibensko-kninske županije".

KLASA: 944-01/17-01/2
URBROJ: 2182/16-01-17-1
Kistanje, 24.listopada 2017.g.

OPĆINSKO VIJEĆE OPĆINE KISTANJE
Predsjednik
Marko Sladaković

ODLUKA o donošenju Trećih izmjena i dopuna plana razvojnih programa Općine Kistanje za 2017.g.

Na temelju članka 39.Zakona o proračunu ("Narodne novine" broj 87/08,136/12) i članka 32. Statuta Općine Kistanje ("Službeni vjesnik Šibensko-kninske županije" br.08/09,15/10 i 4/13), Općinsko vijeće Općine Kistanje na 3.sjednici,od 24.listopada 2017.godine, donijelo je

 

ODLUKU
o donošenju Trećih izmjena i dopuna  plana razvojnih programa Općine Kistanje za 2017.g.

 

       1.Donose se Treće izmjene i dopune plana razvojnih programa Općine Kistanje za 2017.g. u tekstu koji čini sastavni dio ove Odluke i ovog zapisnika.

  1. Ova Odluka stupa na snagu dan nakon objave u "Službenom vjesniku Šibensko-kninske županije".

 

KLASA:021-05/17-01/20
URBROJ:2182/16-01-17-1
Kistanje, 24.listopada 2017.g.

OPĆINSKO VIJEĆE OPĆINE KISTANJE
PREDSJEDNIK

Marko Sladaković

ODLUKU o donošenju Trećih izmjena i dopuna programa gradnje uređaja i objekata komunalne infrastrukture i komunalnih vodnih građevina na području općine Kistanje u 2017.g.

Na temelju članka 30.st.4. Zakona o komunalnom gospodarstvu (NN br. 36/95., 70/97., 128/99., 57/00., 109/00., 59/01., 26/03. - pročišćeni tekst, 82/04., 110/04., 178/04., 38/09., 79/09, 153/09, 49/11, 84/11, 90/11, 144/12, 94/13.,153/13.,147/14,36/15), članka 101.st.1.,čl. 107. i čl.108.st.1. Zakona o cestama („Narodne novine“ broj 84/11,22/13,54/13,148/13 i 92/14.) ,Odluke o nerazvrstanim cestama Općine Kistanje (Službeni vjesnik Šibensko-kninske županije br.14/2011), članka 32.Statuta Općine Kistanje (Službeni vjesnik Šibensko-kninske županije“ br.8/09.,15/10,4/13), Općinsko vijeće Općine Kistanje na 3.sjednici od 24.listopada 2017.g., donijelo je

ODLUKU
o donošenju Trećih izmjena i dopuna programa gradnje uređaja i objekata komunalne infrastrukture i komunalnih vodnih građevina na području općine Kistanje u 2017.g.

1.Donose se Treće izmjene i dopune programa gradnje uređaja i objekata komunalne infrastrukture i komunalnih vodnih građevina na području općine Kistanje u 2017.g.u tekstu koji čini sastavni dio ove odluke i ovog zapisnika.
2.Ova odluka stupa na snagu dan nakon objave u „Službenom vjesniku Šibensko-kninske županije“.

KLASA:021-05/17-01/21
URBROJ:2182/16-01-17-1
Kistanje, 24.listopada 2017.g.
OPĆINSKO VIJEĆE OPĆINE KISTANJE
PREDSJEDNIK
Marko Sladaković

ODLUKA o donošenju Trećih izmjena i dopuna programa održavanja komunalne na području općine Kistanje u 2017.g.

Na temelju članka 28. stavka 1. Zakona o komunalnom gospodarstvu („Službeni vjesnik Šibensko-kninske županije“,broj 26/03-pročišćeni tekst,82/04, 178/04, 38/09, 79/09, 153/09, 49/11, 84/11, 90/11,144/12,94/13.,153/13.,147/14.,36/15), članka 101.st.1.,čl. 107. i čl.108.st.1. Zakona o cestama („Narodne novine“ broj 84/11,22/13,54/13,148/13 i 92/14.) ,Odluke o nerazvrstanim cestama Općine Kistanje (Službeni vjesnik Šibensko-kninske županije br.14/2011), članka 32.Statuta Općine Kistanje (Službeni vjesnik Šibensko-kninske županije“ br.8/09.,15/10,4/13), Općinsko vijeće Općine Kistanje na 3 .sjednici od 24.listopada 2017.g., donijelo je

ODLUKU
o donošenju Trećih izmjena i dopuna programa održavanja komunalne
na području općine Kistanje u 2017.g.


1.Donose se Treće izmjene i dopune programa održavanja komunalne infrastrukture na području općine Kistanje u 2017.g.u tekstu koji čini sastavni dio ove odluke i ovog zapisnika.
2.Ova odluka stupa na snagu dan nakon objave u „Službenom vjesniku Šibensko-kninske županije“.

KLASA:____________________
URBROJ:2182/16-01-17-1
Kistanje, 24.listopada 2017.g.
OPĆINSKO VIJEĆE OPĆINE KISTANJE
PREDSJEDNIK
Marko Sladaković

ODLUKA o donošenju Trećih izmjena i dopuna proračuna Općine Kistanje za 2017.godinu

Na temleju članka 7.st.3. i članka 39. st.2.Zakona o proračunu („Narodne novine“ broj 87/08 i 15/15) i članka 32.Statuta Općine Kistanje („Službeni vjesnik Šibensko-kninske županije „broj 8/09,15/10. i 4/13),Općinsko vijeće Općine Kistanje na 3.sjednici,od 24.listopada 2017.g.,donosi
 
ODLUKU
o donošenju Trećih izmjena i dopuna proračuna Općine Kistanje za 2017.godinu

1. Donose se Treće izmjene i dopune proračuna Općine Kistanje za 2017.g. u tekstu čini sastavni dio ove Odluke i ovog zapisnika.
2. Ova Odluka stupa na snagu dan nakon objave u „Službenom vjesniku Šibensko-kninske županije“ .

KLASA:021-01/17-01/19
URBROJ:2182/16-01-17-1
Kistanje, 24.listopada 2017.g.
OPĆINSKO VIJEĆE OPĆINE KISTANJE
PREDSJEDNIK
Marko Sladaković

ODLUKA o imenovanju povjerenstva za procjenu šteta od elementarnih nepogoda

Na temelju članka 27.Zakona o zaštiti od elementarnih nepogoda („Narodne novine“ broj 73/97 i 174/04) i članka 32.Statuta Općine Kistanje („Službeni vjesnik Šibensko-kninske županije“,broj 8/09,15/10 i 4/13) Općinsko vijeće Općine Kistanje na 3.sjednici od 24.listopada 2017.g. ,donosi

ODLUKU
o imenovanju povjerenstva za procjenu šteta od elementarnih nepogoda

Članak 1.
U Općinsko povjerenstvo za procjenu šteta od elementarnih nepogoda ,imenuju se:
1.Nikola Lončar, dipl.ing.agr., za predsjednika
2.Mirko Vojnović, str.teh.,za zam.predsjednika
3.Sandra Ardalić,dipl.iur.,za člana
4.Antonija Palić, za člana
5.Marko Kardum, za člana

Članak 2.
Članovi povjerenstva imenuju se na vrijeme od četiri godine.

Članak 3.
Povjerenstvo je dužno procjenu štete od elementarnih nepogoda obaviti odmah ili u najkraćem roku nakon nastanka nepogode, odnosno njezinih prvih posljedica i najkasnije u roku od osam dana podnijeti izvješće o elementarnoj nepogodi županijskom povjerenstvu i nadležnom ministarstvu.
Izvješće ima značenje prvog priopćenja i mora sadržavati podatke o području zahvaćenom nepogodom izraženo u hektarima, imovini, posljedicama za stanovništvo i gospodarstvo te prvoj procjeni štete.

Članak 4.
Članovi povjerenstva imaju pravo na naknadu za svoj rad u povjerenstvu.
Sredstva za rad povjerenstva iz osiguravaju se u proračunu Općine Kistanje .

Članak 5.
Ova odluka stupa na snagu osmog dana od dana objave u „Službenom vjesniku Šibensko-kninske županije“.
Stupanjem na snagu ove odluke prestaje važiti Rješenje o imenovanju članova Općinskog povjerenstva za procjenu šteta od elementarnih nepogoda objavljeno u „Službenom vjesniku Šibensko-kninske županije“ broj 5/15“ .

KLASA:021-05/17-01/17
URBROJ:2182/16-01-17-1
Kistanje,24.listopada 2017.g.
OPĆINSKO VIJEĆE OPĆINE KISTANJE
Predsjednik
Marko Sladaković

ODLUKA O IZMJENAMA ODLUKE O OPĆINSKIM POREZIMA OPĆINE KISTANJE

Temeljem članka 35. Zakona o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (»Narodne novine« broj 33/01, 60/01, 129/05, 109/07, 125/08, 36/09, 150/11, 144/12, 19/13 i 137/15) ,članka 17.Zakona o izmjenama zakona o lokalnim porezima („Narodne novine“ broj 115/16,101/17),te članka 32. Statuta Općine Kistanje (»Službeni vjesnik Šibensko-kninske županije“ broj 8/09,15/10. i 4/13.), Općinsko vijeće Općine Kistanje, na 3. sjednici održanoj 24.listopada 2017. godine donijelo je

ODLUKU
O IZMJENAMA ODLUKE O OPĆINSKIM POREZIMA OPĆINE KISTANJE

Članak 1.

U Odluci o općinskim porezima Općine Kistanje („Službeni vjesnik Šibensko-kninske županije“,broj 5/2017) i („Narodne novine“ ,broj 38/2017), članka 2.briše se .

Članak 2.
Poglavlje VI.“ Porezi na nekretnine“, s člankom 19., briše se.
Članak 3.

U poglavlju VIII.“Prijelazne i završne odredbe“, članak 27. briše se.
Članak 4.

Ova Odluka stupa na snagu osmog dana od objave u „Službenom vjesniku Šibensko-kninske županije“ i u „Narodnim novinama“.

KLASA:410-01/17-01/5
URBROJ:2182/16-01-17-2
Kistanje,24.listopada 2017.g.
OPĆINSKO VIJEĆE OPĆINE KISTANJE
Predsjednik
Marko Sladaković

ODLUKA o načinu raspolaganja, korištenja i upravljanja nekretninama u vlasništvu Općine Kistanje

Na temelju članka 35. stavka 2. Zakona o vlasništvu i drugim stvarnim pravima ("Narodne novine" broj 91/96, 96/98, 137/99, 22/00, 73/00, 129/00, 114/01, 79/06, 141/06, 146/08, 38/09, 153/09, 143/12, 152/14. i 81/15. – pročišćeni tekst), članka 35. točke 2. Zakona o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi ("Narodne novine" broj 33/01, 60/01 – vjerodostojno tumačenje, 106/03, 129/05, 109/07, 125/08, 36/09, 150/11, 144/12. i 19/13. – pročišćeni tekst i 137/15) i članka 32. Statuta Općine Kistanje ("Službeni vjesnik Šibensko-kninske županije" 08/09,15/10,4/13), Općinsko vijeće Općine  Kistanje na  3.sjednici  održanoj 24.listopada 2017.g., donijelo je

ODLUKU
o načinu raspolaganja, korištenja i upravljanja nekretninama
u vlasništvu Općine Kistanje

Članak 1.

Odlukom o načinu raspolaganja, korištenja i upravljanja nekretninama u vlasništvu Općine Kistanje  (u daljnjem tekstu: Odluka) uređuje se nadležnost i postupanje tijela Općine Kistanje (u daljnjem tekstu: Općina) u raspolaganju, korištenju i upravljanju nekretninama u vlasništvu Općine.

Članak 2.

Ova Odluka ne primjenjuje se na:
- zakup poslovnog prostora u vlasništvu Općine, sukladno posebnoj odluci Općinskog vijeća Općine Kistanje (u daljnjem tekstu: Općinsko vijeće) i Zakonu o zakupu  i kupoprodaji poslovnog prostora,
- na davanje u zakup javnih površina i drugih nekretnina u vlasništvu Općine Kistanje  za postavljanje privremenih objekata, sukladno posebnoj  Odluci Općinskog vijeća Općine Kistanje,
- prodaju i davanje u zakup poljoprivrednog zemljišta u vlasništvu Općine, sukladno posebnoj odluci Općinskog vijeća,
- raspolaganje nekretninama kroz postupke dodjele koncesija ili uspostavu odnosa javnoprivatnog partnerstva, koji su regulirani posebnim zakonom.

Članak 3.

Općinsko vijeće Općine Kistanje  raspolaže, koristi i upravljaja nekretninama u vlasništvu Općine, pažnjom dobrog domaćina, poštujući načela zakonitosti, ekonomičnosti i svrsishodnosti, a sve sukladno odredbama zakona koji se odnosi na raspolaganje i upravljanje nekretninama, Statuta Općine Kistanje (u daljnjem tekstu: Statut) i ove Odluke.

Općinsko vijeće nekretninu u vlasništvu Općine, može otuđiti ili njome na drugi način raspolagati samo na osnovi javnog natječaja i uz naknadu utvrđenu po tržišnoj cijeni, ako zakonom  ili ovom Odlukom  nije drugačije određeno.

Članak 4.

O prodaji zemljišta odlučuje Općinsko vijeće posebnom odlukom. Prijedlog Općinskom vijeću o prodaji zemljišta podnosi općinski načelnik.  Odluku o prodaji zemljišta Općinsko vijeće donosi većinom glasova prisutnih članova.

Članak 5.

Izravnom pogodbom, odnosno bez provođenja javnom natječaja, Općinsko vijeće može prodati građevinsko zemljište i ostale nekretnine u vlasništvu Općine u slučajevima određenim zakonom i ovom Odlukom , u  predviđenim slučajevima.

Izravnom pogodbom može se prodati građevinsko zemljište i ostale nekretnine u vlasništvu Općine:
- osobi kojoj je to zemljište potrebno za formiranje neizgrađene građevne čestice u skladu s lokacijskom dozvolom  ili dokumentom prostornog plana, ukoliko površina tog zemljišta ne prelazi 20% površine planirane građevne čestice,
- osobi kojoj je to zemljište potrebno za formiranje izgrađene građevne čestice u skladu s detaljnim  planom uređenja,
- osobi koja je na tom zemljištu izgradila građevinu za stalno stanovanje bez građevinske dozvole ili drugog odgovarajućeg akta, pod uvjetom da je građevina izgrađena u skladu s važećim prostornim  planom, te ako se vlasnik građevine obveže da će ishoditi rješenje o uvjetima građenja ili drugi odgovarajući akt u roku od godine dana od sklapanja kupoprodajnog ugovora,
- u slučaju izgradnje vjerskih objekata, ustanova iz oblasti predškolskog odgoja, školskih ustanova, ustanova iz oblasti kulture i zdravstva, te izgradnje sportskih objekata.

Članak 6.

Raspolaganjem nekretninama smatra se prodaja, razvrgnuće suvlasničke zajednice,davanje i primanje na dar nekretnina, zamjena, zasnivanje stvarnih služnosti ili terete na nekretninama, uspostava prava građenja te najam  odnosno zakup nekretnina.

Korištenjem nekretnina smatra se uporaba i ubiranje plodova ili koristi koju nekretnina u vlasništvu Općine daje, bez prava otuđenja ili opterećenja.

Upravljanjem nekretninama smatra se stjecanje nekretnina i raspolaganje nekretninama.

Članak 7.

Odluku o raspisivanju javnog natječaja za prodaju nekretnina u vlasništvu Općine (u daljnjem tekstu: Odluka o raspisivanju javnog natječaja) donosi Općinsko vijeće sukladno  članku 4.ove Odluke, u okviru ovlasti utvrđenih zakonom  i Statutom Općine Kistanje.

Javni natječaj objavljuje se na oglasnoj ploči i službenoj web stranici Općine, a može se objaviti i u sredstvima javnog priopćavanja.

Rok za dostavu ponuda započinje teći drugi dan od dana objave javnog natječaja.

Članak 8.

Početna cijena nekretnine u vlasništvu Općine je tržišna cijena koja se određuje:
- komparativnom metodom, prema visini tržišne cijene koja se u trenutku raspisivanja javnog natječaja postiže na području na kojem se nalazi nekretnina, te prema površini nekretnine i njenoj namjeni,
- prema procjeni ovlaštenog sudskog vještaka odgovarajuće struke,
- prema podacima Porezne uprave.

Način utvrđivanja početne cijene nekretnine u vlasništvu Općine, određuje nadležno tijelo u Odluci o raspisivanju  natječaja.

Konačna tržišna cijena pojedine nekretnine u vlasništvu Općine je ona najviša cijena koja se postigne u postupku javnog natječaja.

Stručne poslove iz ove Odluke obavlja Jedinstveni upravni odjel Općine  Kistanje (u daljnjem tekstu: Jedinstveni upravni odjel).

Članak 9.

Odluka o raspisivanju javnog natječaja iz članka 7. stavka 1. ove Odluke sadrži:
- naznaku i opis nekretnine,
- početni iznos kupoprodajne cijene,
- namjenu nekretnine,
- iznos jamčevine i način plaćanja jamčevine,
- naznaku o mogućnosti, odnosno vremenu uvida u nekretninu,
- adresu, rok i način dostave ponuda - prijava,
- naznaku kriterija odabira najpovoljnije ponude (najviša ponuđena cijena),
- mjesto i vrijeme otvaranja ponuda.
Odluka iz stavka 1. ovog članka po potrebi može sadržavati i druge elemente kao što su podaci o opremljenosti nekretnine, podaci o namjeni nekretnine i slično.

Članak 10.

Javni natječaj provodi se putem prikupljanja pisanih ponuda, koje se predaju u zatvorenoj omotnici s naznakom "Ponuda za natječaj – prodaja nekretnina – ne otvaraj".

Rok za podnošenje ponuda ne može biti kraći od 8 dana od dana kada započinje teći rok za dostavu ponuda iz članka 7. stavka 3. ove Odluke.

Prilikom zaprimanja pristiglih ponuda, na zatvorenoj omotnici ponude naznačuje se datum i vrijeme zaprimanja.

Otvaranje pristiglih ponuda mora se provesti u roku od 30 dana od dana isteka roka za podnošenje ponuda.

Članak 11.

Odlukom o raspisivanju javnog natječaja ,Općinsko vijeće  imenuju  Povjerenstvo za provođenje javnog natječaja za prodaju nekretnina u vlasništvu Općine (u daljnjem tekstu: Povjerenstvo).

Povjerenstvo se sastoji od 3 člana, od kojih je jedan predsjednik Povjerenstva.

Članak 12.

Povjerenstvo iz članka 11. ove Odluke obavlja slijedeće zadaće:
- priprema tekst javnog natječaja,
- otvara i pregledava pristigle ponude na objavljeni javni natječaj,
- utvrđuje najpovoljnijeg ponuditelja,
- sastavlja zapisnik o svom  radu,
- obavlja i ostale poslove u svezi s provedbom javnog natječaja.

Ponuditelji koji su podnijeli ponude na javni natječaj za prodaju nekretnina imaju prvo prisustvovati otvaranju ponuda osobno ili putem opunomoćenika.

Prije otvaranja pristiglih ponuda, utvrđuje se broj zaprimljenih ponuda, te identitet nazočnih ponuditelja ili njihovih opunomoćenika. Opunomoćenici su dužni predati Povjerenstvu  valjanu  pisanu punomoć potpisanu i ovjerenu od  ovlaštene osobe za zastupanje i predstavljanje pravne osobe ,odnosno ako punomoć daje fizička osoba ,punomoć mora biti ovjerena po javnom bilježniku a u njoj mora jasno pisati za što je punomoć dana.

Po utvrđenju činjenica iz stavka 3. ovog članka, pristupa se otvaranju ponuda prema redoslijedu  zaprimanja ponuda. Utvrđuje se da li su ponude pravovremene i potpune te se čita sadržaj svake valjane ponude.

Nepravovremene i nepotpune ponude Povjerenstvo neće uzeti u razmatranje, već će odmah utvrditi njihovu nevaljanost te napomenu o nevaljanosti unijeti u zapisnik.

Zapisnik o radu Povjerenstva potpisuju prisutni predstavnici ponuditelja i članovi Povjerenstva.

Ukoliko zapisnik o radu Povjerenstva odbije potpisati koji od prisutnih predstavnika ponuditelja ili član Povjerenstva, o istom će se u zapisniku sastaviti bilješka.

Postupak javnog natječaja smatrat će se pravilno proveden ukoliko su zapisnik o radu Povjerenstva potpisala 2 člana Povjerenstva.

Članak 13.

Povjerenstvo razmatra valjane ponude (pravovremene i potpune) usporedbom ponuđenih cijena za kupnju nekretnina te utvrđuje koji je ponuditelj najpovoljniji.

Javni natječaj smatra se valjanim ako je pravovremeno podnesena barem jedna ponuda koja ispunjava sve uvjete iz javnog natječaja i nudi barem početnu cijenu objavljenu u javnom
natječaju.

Ukoliko su dva ili više ponuditelja ponudili istu cijenu za nekretninu koja je predmet prodaje, najpovoljnijom ponudom smatrat će se ona ponuda koja je prva zaprimljena.

Članak 14.

Povjerenstvo Općinskom vijeću dostavlja zapisnik o svojem radu na temelju kojeg  Općinsko vijeće donosi odluku o odabiru najpovoljnijeg ponuditelja, kojem će se prodati nekretnina u vlasništvu Općine.

Članak 15.

Ukoliko na javnom natječaju ne bude zaprimljena niti jedna ponuda, u ponovljenom
postupku prodaje nekretnine u vlasništvu Općine, može se umanjiti početna cijena nekretnine, o čemu odluku donosi Općinsko vijeće.

Članak 16.

Najpovoljnijim ponuditeljem smatra se ponuditelj koji ponudi najvišu cijenu za nekretninu u vlasništvu Općine, pod uvjetom da ispunjava i sve druge uvjete javnog natječaja.

U slučaju da najpovoljniji ponuditelj odustane od zaključenja ugovora ili ne pristupi njegovom zaključenju u roku 30 dana od dana donošenja odluke o odabiru najpovoljnijeg
ponuditelja, gubi pravo na povrat jamčevine.

Općinsko vijeće  može , u slučaju iz stavka 2. ovog članka, donijeti odluku o odabiru slijedećeg najpovoljnijeg ponuditelja koji ispunjava uvjete iz javnog natječaja.

Općinsko vijeće donijet će odluku o poništenju javnog natječaja u slučaju kada se ne izvrši izbor najpovoljnijeg ponuditelja.

Općinsko vijeće  može odustati od prodaje nekretnine u vlasništvu Općine, u svako doba, do potpisivanja ugovora te poništiti javni natječaj.

Članak 17.

Odluka o odabiru najpovoljnijeg ponuditelja, odnosno odluka o poništenju javnog natječaja dostavlja se svim ponuditeljima koji su podnijeli valjanu ponudu.

Općinski načelnik  u ime Općine sklapa  kupoprodajni ugovor s najpovoljnijim ponuditeljem.

Članak 18.

Kupac je dužan kupoprodajnu cijenu platiti jednokratno u roku od 30 dana od dana sklapanja ugovora, osim ako Odlukom o raspisivanju javnog natječaja iz članka 9. ove Odluke
nije drugačije određeno.

U slučaju prekoračenja roka iz stavka 1. ovog članka, kupac duguje uz kupoprodajnu cijenu i pripadajuće zakonske zatezne kamate.
Općinski načelnik, odnosno Općinsko vijeće mogu odobriti obročno plaćanje kupoprodajne cijene, ukoliko se radi o nekretnini veće vrijednosti.

Mogućnost obročne otplate mora biti predviđena u javnom natječaju iz članka 9. ove Odluke.
Kod obročnog plaćanja kupoprodajne cijene, kupac je dužan dostaviti bjanko zadužnicu solemniziranu po javnom bilježniku  ili mjenicu kao sredstvo osiguranja naplate, koja će mu biti vraćena po konačnoj otplati.

U slučaju kašnjenja u plaćanju pojedinog obroka, kod plaćanja slijedećeg obroka zaračunat će se zakonske zatezne kamate.

Općina kao prodavatelj će kupcu iz stavka 1. ovog članka izdati tabularnu ispravu  podobnu za uknjižbu njegova vlasništva u zemljišnu knjigu, tek nakon plaćanja kupoprodajne
cijene u cijelosti u skladu s odredbama kupoprodajnog ugovora.

Članak 19.

Suvlasnička zajednica na nekretninama između Općine i drugih pravnih i fizičkih osoba, razvrgnut će se fizičkom diobom kada je to moguće, odnosno isplatom ili zamjenom u
slučajevima propisanim zakonom i po naknadi utvrđenoj po tržišnoj cijeni.

Suvlasnička zajednica može se razvrgnuti dobrovoljno ili sudskim putem, ako nije drugačije određeno posebnim zakonom.

Članak 20.

Ne smatra se raspolaganjem nekretnine dioba suvlasničke zajednice kada se na jednoj ili više parcela među istim suvlasnicima imovina dijeli formiranjem dvije ili više nekretnina koje
odgovaraju suvlasničkom omjeru suvlasnika u površini i položaju ili vrijednosti sukladno procjeni tržišne vrijednosti ili kada Općina dobiva više od svog suvlasničkog dijela, a bez obveze je plaćanja razlike u vrijednosti dijela koji se dobiva.

Članak 21.

Troškove izrade dokumentacije za provedbu razvrgnuća iz članka 19. ove Odluke snosi Općina, a ukoliko postupak razvrgnuća iniciraju drugi suvlasnici, tada oni snose troškove izrade potrebne dokumentacije.

Članak 22.

Nekretnine u vlasništvu Općine mogu se zamijeniti sa nekretninama u vlasništvu drugih pravnih i fizičkih osoba, kada je to u interesu daljnjeg gospodarskog razvoja ili je od općeg,
javnog, odnosno socijalnog interesa Općine te ako je zakonom ili podzakonskim aktom takvo raspolaganje dopušteno. O zamjeni nekretnina, ovisno o njihovoj tržišnoj vrijednosti odlučuje
Općinsko vijeće, a ugovor sklapa općinski načelnik.

Zamjena nekretnina provodi se putem javnog natječaja uz naknadu razlike u cijeni između nekretnina, a kojima je cijena utvrđena po tržišnoj vrijednosti primjenom odredbama članka 8. ove Odluke.

Članak 23.

Stvarnu služnost na nekretninama u vlasništvu Općine može se osnovati ako je to nužno za odgovarajuće korištenje nekretnine u čiju korist se osniva služnost (povlasna nekretnina) te ako se time bitno ne ugrožava normalno korištenje nekretnine u vlasništvu Općine (poslužna nekretnina).
Za služnost na nekretninama u vlasništvu Općine plaća se puna novčana naknada za sve što će Općina trpjeti i biti oštećena te se njeno osnivanje uvjetuje potpunom isplatom.

O osnivanju prava služnosti te o visini naknade, općinski načelnik i predlagatelj zaključuju ugovor kojim uređuju međusobna prava i obveze.

Članak 24.

Općinsko vijeće može donijeti odluku kojom se odobrava oslobođenje od plaćanja naknade iz članka 23. stavka 2. ove Odluke za osnivanje služnosti na nekretninama u vlasništvu Općine zbog postavljanja uređaja i instalacija koji su od općeg interesa za stanovnike na području Općine.

Članak 25.

Pravo građenja na nekretninama u vlasništvu Općine osniva se ugovorom te se za njega Općini plaća naknada sukladno procjeni njegove tržišne vrijednosti odgovarajućom primjenom odredaba članka 8. ove Odluke.

Odobrenje za osnivanje i uvjete osnivanja prava građenja iz stavka 1. ovog članka utvrđuje Općinsko vijeće posebnom odlukom.

Iznimno, posebnom odlukom Općinskog vijeća, pravo građenja iz stavka 1. ovog članka može se osnovati bez naknade, ukoliko se osniva u korist trgovačkih društava i ustanova u
vlasništvu ili pretežitom vlasništvu Općine.

Članak 26.

Osnivanje založnog prava (hipoteka) na nekretninama u vlasništvu Općine može se dozvoliti ako je to u izravnom interesu Općine, kao i u interesu trgovačkih društava u kojima Općina ima poslovne udjele ili dionice, odnosno u korist ustanova kojima je Općina osnivač.

Članak 27.

Zemljišta u vlasništvu Općine kao i neizgrađeno građevinsko zemljište mogu se dati u zakup fizičkim i pravnim osobama u svrhu privremenog korištenja do privođenja namjeni
određenoj prostorno-planskom dokumentacijom.

Zemljišta iz stavka 1. ovog članka daje se u zakup putem javnog natječaja.

Odluku o raspisivanju javnog natječaja za davanje u zakup neizgrađenog građevinskog zemljišta donosi općinski načelnik.

Odlukom iz stavka 3. ove Odluke određuju uvjeti i postupci natječaja te minimalna početna zakupnina.

Fizičke i pravne osobe kojima je zemljište u vlasništvu Općine dano u zakup, ne mogu dati to zemljište u podzakup.

Članak 28.

Ugovor o zakupu zemljišta iz članka 27. ove Odluke zaključuje se najduže na rok od  pet godina.

Zakupac se uvodi u posjed zakupljenog zemljišta na dan zaključenja ugovora, ukoliko ugovorom o zakupu nije drugačije određeno.

Danom isteka ili raskida ugovora o zakupu, zakupnik je dužan predati Općini u posjed zemljište slobodno od stvari i osoba.

Članak 29.

Općina ima pravo jednostrano raskinuti ugovor o zakupu iz članka 28. ove Odluke prije isteka ugovorenog roka, ukoliko zakupnik ne koristi zemljište u skladu s određenom namjenom  zakupa, u slučaju ne plaćanja ugovorene zakupnine, ako je zakupnik zemljište dao u podzakup te u slučaju privođenja zemljišta namjeni određenoj prostorno-planskom dokumentacijom.

Jednostranim raskidom ugovora o zakupu zakupnik se obvezuje predati Općini u posjed zemljište slobodno od stvari i osoba bez prava na naknadu uloženih sredstava ili naknadu štete.

Članak 30.

Nekretnine u vlasništvu Općine mogu se darovati:
- Republici Hrvatskoj,
- Šibensko-kninskoj županiji,
- pravnim osobama čiji je osnivač Općina,
- fizičkim i pravnim osobama od posebnog interesa za Općinu.

Nekretnine u vlasništvu Općine mogu se darovati  isključivo u svrhu:
- ostvarenja projekata koji su od osobitog značenja za gospodarski razvoj,
- ostvarenja projekata koji su od općeg javnog ili socijalnog interesa, poput izgradnje škola, dječjih vrtića, bolnica, domova zdravlja, ustanova socijalne skrbi, provođenje programa osoba s invaliditetom, izgradnju sportskih objekata, objekata u kulturi, groblja, vjerskih i drugih sličnih projekata,
- kao i u drugim opravdanim slučajevima.

Darovanje i uvijete darovanja iz stavka 1. i 2. ovog članka utvrđuje Općinsko vijeće posebnom odlukom  koju donese natpolovična većina svih članova Općinskog vijeća.

Članak 31.

Postupak darovanja pokreće se zahtjevom pravnih i fizičkih osoba iz članka 30. ove Odluke.

U ugovoru o darovanju, osim obveznog sadržaja ugovora određenog zakonom, unosi se i:
- procjena tržišne vrijednosti,
- namjena za koju se nekretnina daruje,
- zabrana otuđenja darovane nekretnine,
- rok u kojem se namjena za koju se nekretnina daruje mora ostvariti,
- uvjet da će se ugovor raskinuti ukoliko se darovana nekretnina koristi za svrhu za koju nije darovana, odnosno da se svrha za koju je darovana ne ostvari u ugovorenom roku.

Članak 32.

Registar nekretnina Općine (u daljnjem tekstu: Registar) je sveobuhvatna evidencija nekretnina u vlasništvu ili na upravljanju Općine.

Registar se vodi u elektronskom obliku.
U Registar se unose podaci koji se odnose na imovinsko pravno stanje nekretnine te namjenu, vrstu, stanje i funkciju iste.

Članak 33.

Stručne, administrativne i tehničke poslove u vezi provođenja ove Odluke provodi Jedinstveni upravni odjel.

Članak 34.

Danom stupanja na snagu ove Odluke prestaje važiti Odluka o raspolaganju i upravljanju nekretninama u vlasništvu Općine Kistanje objavljena u  "Službenom vjesniku Šibensko-kninske županije" br.19/06 i 12/09.

Članak 35.

Ova Odluka stupa na snagu osmog dana od dana objave u "Službenom  vjesniku Šibensko-kninske županije".

 

KLASA: 940-01/17-01/1
URBROJ: 2182/16-01-17-1
Kistanje, 24..listopada 2017.g.

OPĆINSKO VIJEĆE OPĆINE KISTANJE

PREDSJEDNIK
Marko Sladaković

ODLUKA o prihvaćanju Izvješća općinskog načelnika Općine Kistanje za razdoblje od 01. siječnja 2017.g. do 30.lipnja 2017.g.

Na temelju članka 32. Statuta Općine Kistanje („Službeni vjesnik Šibensko-kninske županije“ broj 8/09.,15/10. i 4/13), Općinsko vijeće Općine Kistanje na 3.sjednici ,održanoj 24.listopada 2017.godine, donosi donijelo je:

ODLUKU
o prihvaćanju Izvješća općinskog načelnika Općine Kistanje za razdoblje od
01. siječnja 2017.g. do 30.lipnja 2017.g.

Članak 1.

Prihvaća se Izvješće općinskog načelnika Općine Kistanje za razdoblje od 01. siječnja 2017.g. do 30.lipnja 2017.godine.

Članak 2.

Ova Odluka stupa na snagu osmog dana od dana objave, a objavit će se u „Službenom vjesniku Šibensko-kninske županije“.

KLASA: 021-05/17-01/__
URBROJ: 2182/16-01-17-1
Kistanje, 24.listopada 2017.g.
OPĆINSKO VIJEĆE OPĆINE KISTANJE
Predsjednik
Marko Sladaković

ODLUKA o prihvaćanju Izvješća općinskog načelnika Općine Kistanje za razdoblje od 01. siječnja 2017.g. do 30.lipnja 2017.g.

Na temelju članka 32. Statuta Općine Kistanje („Službeni vjesnik Šibensko-kninske županije“ broj 8/09.,15/10. i 4/13), Općinsko vijeće Općine Kistanje na 3.sjednici ,održanoj 24.listopada 2017.g., donijelo je:

ODLUKU
o prihvaćanju Izvješća općinskog načelnika Općine Kistanje za razdoblje od
01. siječnja 2017.g. do 30.lipnja 2017.g.


Članak 1.

Prihvaća se Izvješće općinskog načelnika Općine Kistanje za razdoblje od 01. siječnja 2017.g. do 30.lipnja 2017.godine.

Članak 2.

Ova Odluka stupa na snagu osmog dana od dana objave, a objavit će se u „Službenom vjesniku Šibensko-kninske županije“.

KLASA:410-01/17-01/5
URBROJ:2182/16-01-17-1
Kistanje, 24.listopada 2017.g.
OPĆINSKO VIJEĆE OPĆINE KISTANJE
PREDSJEDNIK
Marko Sladaković