PROGRAM javnih potreba u oblasti kulture u Općini Kistanje za 2019.godinu

Na temelju članka  9a. Zakona o  financiranju javnih potreba u kulturi ("Narodne novine",broj 47/09,27/93 i 38/09) i članka 32.Statuta Općine Kistanje ("Narodne novine",broj 8/09., 15/10,4/13,2/18), Općinsko vijeće Općine Kistanje na 9.sjednici, od 04.prosinca 2018.godine, donosi

 

PROGRAM
 javnih potreba u oblasti kulture u Općini Kistanje za 2019.godinu

 

Članak 1.

Ovim Programom javnih potreba u kulturi Općine Kistanje  za 2019. godinu (u daljnjem tekstu: Program) utvrđuju se javne potrebe u kulturi, a koje obuhvaćaju kulturne djelatnosti, programe i manifestacije od interesa za Općinu Kistanje koje provode udruge koje djeluju na području općine Kistanje  ,u okviru slijedećih djelatnosti:

  • Kulturna djelatnost,
  • glazbena djelatnost,
  • kulturno umjetnička društva
  • djelatnost braniteljskih udruga i
  • ostalo

Članak 2.

SVRHA PROGRAMA:Svrha posebnih programa u kulturi jeste uspostava svekolikog kulturnog ozračja na području općine Kistanje , potreba aktivnosti branitelja , provedbom programa, akcija i manifestacija u kulturi od interesa za Općinu Kistanje .

Članak 3.

CILJ PROGRAMA:Cilj programa je zadovoljenje kulturnih potreba stanovnika Općine Kistanje.

Članak 4.

OPIS PROGRAMA:
Ovaj program sastoji se iz slijedećih aktivnosti:
1.Manifestacije u kulturi – djelatnost udruga u kulturi
2.Djelatnost kulturno umjetničkih društava
3.Aktivnosti braniteljskih udruga
4.Pomoć vjerskim zajednicama.

Članak 5.

STRUČNE OSOBE ZA PROVOĐENJE PROGRAMA:
U provedbi ovog programa uključit će se,prema potrebi  :
-ovlaštene osobe /voditelji udruga –provoditelja aktivnosti  u oblasti  u kulture
-druge stručne osobe iz  djelatnosti kulture , angažirane prema potrebi.

Članak 6.

SREDSTVA ZA REALIZACIJU PROGRAMA:
Za  provođenje ovog programa  u proračunu Općine Kistanje osigurano je ukupno 130.000,00 kn , a dodijeliti će se:


Naziv

Plan

Manifestacije u kulturi – djelatnost udruga u kulturi,klape itd.

50.000,00

Kulturno umjetnička društva

20.000,00

Pomoć vjerskim zajednicama (za popravak vjerskih objekata)

250.000,00

Braniteljske udruge

10.000,00

 

Članak 7.

Sredstva za ostvarivanje ovog programa osiguravaju se u Proračunu Općine Kistanje, a raspodijeliti će se u vidu donacija ovisno o likvidnosti Proračuna Općine Kistanje.
Raspodjelu sredstava prema prijedlozima/zahtjevima  provoditelja aktivnosti odobrava općinski načelnik posebnim zaključkom , odnosno potpisom na zahtjev podnositelja zamolbe, a isplata temeljem ugovora o donaciji ,odnosno financiranju programa/aktivnosti.
Ugovor se neće sklapati za pomoći dane vjerskim zajednicama.
Sredstva iz članka 6. ovog Programa, doznačivati će se na žiro račune korisnika.

Članak 8.

Korisnici sredstava iz članka 6. ovog Programa podnose izvještaje o utrošenim sredstvima.

Članak 9.

Ovaj program  stupa na snagu prvi dan nakon objave u «Službenom vjesniku Šibensko-kninske županije», a  primjenjuje se od 01.siječnja 2019.godine.

 

KLASA:021-05/18-01/16
URBROJ:2182/16-01-18-1
Kistanje ,04.prosinca 2018.g.

OPĆINSKO VIJEĆE OPĆINE KISTANJE
PREDSJEDNIK
Marko Sladaković

PROGRAM javnih potreba u sportu Općine Kistanje u 2019.godinu

Na temelju članka 74. i 76.Zakona o športu ("Narodne novine",broj NN 71/06, 150/08, 124/10, 124/11, 86/12.,94/13.,85/15 i 19/16), članka 32.Statuta Općine Kistanje ("Narodne novine",broj 8/09. ,15/10,4/13,2/18), Općinsko vijeće Općine Kistanje na  09.sjednici, od 04.prosinca 2018.godine, donosi

 

PROGRAM
javnih potreba  u  sportu Općine Kistanje  u 2019.godinu

 

Članak 1.

Programom javnih potreba u sportu Općine Kistanje  za 2019. godinu (u daljnjem tekstu:  Program) utvrđuju se aktivnosti, poslovi i djelatnosti u sportu od značenja za Općinu Kistanje.

Sukladno članku 76.stavku 2. Zakona o sportu ("Narodne novine" br. 71/06, 150/08, 124/10, 124/11, 86/12, 94/13, 85/15 i 19/16), predlagatelj programa javnih potreba u sportu je Zajednica sportskih udruga.
Svrha Programa je da se putem programskog cilja sustavno usmjerava razvoj sporta u Općini Kistanje.

Članak 2.
Javne potrebe u sportu za koje se sredstva osiguravaju u Proračunu Općine Kistanje su Zakonom o sportu utvrđeni programi, aktivnosti, poslovi i djelatnosti i to:
-poticanje i promicanje sporta,
-provođenje sportskih aktivnosti djece i mladeži,
-djelovanje sportskih udruga u Općini Kistanje , odnosno Zajednice  sportskih udruga Općine Kistanje,
-sportska priprema, domaća i međunarodna natjecanja te opća i posebna zdravstvena zaštita sportaša,
-sportsko – rekreacijske aktivnosti građana, planiranje, izgradnja, održavanje i korištenje sportskih
objekata ,odnosno igrališta  na području općine,
-obavljanje i drugih poslova i zadataka određenih zakonom, pravilima Hrvatskog olimpijskog odbora i   
Statutom Zajednice sportskih udruga Općine Kistanje.

Članak 3.

Ciljevi Programa koji će se financirati sredstvima Proračuna Općine Kistanje  za 2019. godinu su:
-ulaganje u razvoj mladih sportaša radi stvaranja široke osnove, kao  uvjeta daljnjega napretka,
-poticanje uključivanja u sport što većeg broja građana, osobito   djece i mladeži,
-briga od  o sportskim objektima.

Članak 4.
Za ostvarenje postavljenih programskih ciljeva bitna je:
1. potpora sportskoj mladeži – perspektivnim sportašima,
2. potpora kvalitetnim sportskim klubovima i pojedincima,
3. promidžba sporta u cjelini, što doprinosi uključivanju što većeg broja građana u sportske aktivnosti.

Članak 5.

U Proračunu Općine Kistanje  za 2019. godinu osiguravaju se sredstva za zadovoljavanje javnih potreba u sportu Općine Kistanje  u 2019. godini. Sredstva za provedbu ovog Programa namjenjuju se Zajednici sportskih udruga i to za rad i funkcioniranje Zajednice i za programe klubova koji djeluju unutar Zajednice.

Članak 6.

Za realizaciju ovog Programa Općina Kistanje  će sa Zajednicom sportskih udruga Općine Kistanje, odnosno Zajednice sportskih udruga sa kojom surađuju sportski klubovi s područja općine i Općina Kistanje , zaključiti poseban ugovor kojim će se regulirati međusobna prava, obveze i odgovornosti.

 

Članak 7.

Za financiranje programa i/ili projekata udruga koje djeluju u području sporta, Zajednica sportskih udruga Općine Kistanje raspisuje i provodi natječaj, sklapa ugovore s krajnjim korisnicima – udrugama u sportu te iste dostavlja Općini Kistanje.

U skladu s dostavljenim Ugovorima Općina Kistanje doznačuje sredstva Zajednici sportskih udruga Općine Kistanje , a Zajednica sportskih udruga Općine Kistanje iste doznačuje krajnjim korisnicima – udrugama u sportu.

Sredstva za redovnu djelatnost Zajednice sportskih udruga Općine Kistanje  doznačivat će se na račun Zajednice sportskih udruga prema planu raspodjele sredstva.

O izvršenju programa i utrošku odobrenih sredstava Zajednica sportskih udruga Općine Kistanje podnosi izvješće Općinskom vijeću Općine Kistanje najmanje dva puta godišnje, odnosno u rokovima propisanim Odlukom o izvršenju Proračuna Općine Kistanje.

Udruge u sportu s kojima je Zajednica sportskih udruga Općine Kistanje  zaključila ugovor dužne su izraditi godišnje izvještaje o svom poslovanju, odnosno o namjenskom utrošku korištenih sredstava te iste dostaviti Zajednici sportskih udruga Općine Kistanje, a koja ih dostavlja Općini Kistanje.

Članak 8.
Ovlašćuje se i zadužuje općinski načelnik Općine Kistanje za provedbu ovog Programa bez potrebe bilo kakve daljnje suglasnosti ili odluke Općinskog vijeća Općine Kistanje, neovisno o tome da li iznos planiranih aktivnosti/radova/programa/projekata prelazi iznos najveće pojedinačne vrijednosti imovine, kojom samostalno raspolaže općinski načelnik.

Članak 9.
Za provedbu ovog Programa u Proračunu Općine Kistanje osigurana su sredstva u iznosu od 150.000,00 kuna , za slijedeće pojedinačne namjene:

1.Usluge tekućeg i investicijskog  održavanja objekata za sport
i rekreaciju-igrališta u iznosu od ………………………………………………………100.000,00 kuna
2. Tekuće donacije  u novcu sportskim udrugama………………….…………………..…50.000,00  kuna

Članak 10.

Sredstva se doznačuju temeljem prethodnog zaključka općinskog načelnika, odnosno potpisom načelnika na zahtjev sportskog kluba/društva, te sklopljenog ugovora.

 

Članak 11.
Sredstva iz ovog programa neće se doznačiti udrugama koje nisu uskladile svoje poslovanje i opće akte sa Zakonom o udrugama.

Članak 12.

Ovaj program stupa na snagu prvi dan nakon objave u  «Službenom vjesniku Šibensko-kninske županije», a primjenjuje se od 01.siječnja 2018.godine.

KLASA:021-05/18-01/15
URBROJ:2182/16-01-18-1
Kistanje ,04.prosinca2018.g.
OPĆINSKO VIJEĆE OPĆINE KISTANJE
PREDSJEDNIK
Marko Sladaković

ZAKLJUČAK O PRIJEDLOGU ZA IMENOVANJE SUDACA POROTNIKA OPĆINSKOG SUDA U ŠIBENIKU

Na temelju članka 119. stavka 1. Zakona o sudovima (,,Narodne novine " broj 28/13, 33/15, 82/15, 82/16 i 67/18) i 32.Statuta Općine Kistanje ("Službeni vjesnik Šibensko-kninske županije",broj 8/09, 15/10, 4/13 i 2/18), Općinsko vijeće Općine Kistanje na 04 .sjednici održanoj 09.prosinca 2018.g. donosi


Z A K L J U ČA K
O PRIJEDLOGU ZA IMENOVANJE SUDACA POROTNIKA
OPĆINSKOG SUDA U ŠIBENIKU

 

                                                                          I.
Predlaže se Županijskoj skupštini Šibensko-kninske županije da za suce porotnike Općinskog suda u Šibeniku imenuje:

1. Jovana Milinović, Vujasinovići 73, Ivoševci, 22305 Kistanje
2. Marko Kardum, Kardumi varoš 1A, Nunić, 22305 Kistanje,
3. Momčilo Grčić, Ulica 4. gardijske brigade 59, 23000 Zadar.

II.
Ovaj zaključak stupa na snagu danom donošenja i objavit ć se u "Službenom vjesniku Šibensko-kninske županije".

KLASA: 021-05/18-01/20
URBROJ: 2182/16-01-18-1
Kistanje, 04. prosinca 2018.g.

Općinsko vijeće Općine Kistanje
Predsjednik
Marko Sladaković

ZAKLJUČAK o prihvaćanju Izvješća Mandatne komisije povodom ostavke člana općinskog vijeća Paška Ivanovića

Na temelju članka  80. St.1.Zakona o lokanim izborima (Narodne novine, broj 144/12 i 121/16) i članka 44. Statuta Općine Kistanje ("Službeni vjesnik Šibensko-kninske županije",broj 8/09., 15/10. , 4/13. i 2/18), Općinsko vijeće Općine Kistanje na 9. Sjednici  održanoj dana 04. Prosinca 2018. godine, donosi

ZAKLJUČAK
o prihvaćanju Izvješća Mandatne komisije povodom ostavke člana općinskog vijeća Paška Ivanovića

I.
Prima se na znanje Izvješće Mandatne komisije Općinskog vijeća Općine Kistanje od dana 04. prosinca 2018.godine.
II.
Na temelju izvješća iz točke I. ovog zaključka utvrđuje se da su se ispunili zakonski uvjeti za prestanak obnašanja mandata člana Općinskog vijeća Općine Kistanje Paška Ivanovića dana 17.09.2018.g.
III.
Ovaj Zaključak stupa na snagu danom donošenja,a objavit će se u «Službenom vjesniku Šibensko –kninske županije».

KLASA: 021-05/18-01/14
URBROJ: 2182/16-01-18-2
Kistanje,04.prosinca 2018.

OPĆINSKO VIJEĆE  OPĆINE KISTANJE
PREDSJEDNIK
Marko Sladaković

ZAKLJUČAK o prihvaćanju Izvješća o obavljenoj financijskoj reviziji Općine Kistanje za 2017.g.

Na temelju članka 32. Statuta Općine Kistanje ("Službeni vjesnik Šibensko-kninske županije" broj 8/09.,15/10., 4/13 i 2/18), Općinsko vijeće Općine Kistanje na 9.sjednici,održanoj 04.prosinca 2018.g.,  donijelo je

ZAKLJUČAK
o prihvaćanju Izvješća o obavljenoj financijskoj reviziji Općine Kistanje za 2017.g.

 

Članak 1.

            1. Prihvaća se Izvješće o obavljenoj financijskoj reviziji Općine Kistanje za 2017.g., KLASA:041-01/18-02/10,URBROJ:613-17-18-7 od 14.rujna 2018.g., koje je na temelju odredbi Zakona o državnom uredu za reviziju ("Narodne novine" broj 80/11) donio Državni ured za reviziju , Područni ured Šibenik.

 

Članak 2.


2.Ovaj zaključak  stupa na snagu  danom donošenja , a objavit će se u "Službenom vjesniku Šibensko-kninske županije".

KLASA:041-02/18-01/7
URBROJ:2182/16-01-18-1
Kistanje, 04.prosinca 2018.g.

PREDSJEDNIK OPĆINSKOG VIJEĆA
OPĆINE KISTANJE

Marko Sladaković

PRORAČUN OPĆINE KISTANJE ZA 2019. SA PROJEKCIJAMA PRORAČUNA ZA 2020. I 2021.GODINU

Dokument možete preuzeti OVDJE.

PLANA RAZVOJNIH PROGRAMA Općine Kistanje za 2019.godinu sa projekcijom za 2020. i 2021.godinu

Dokument možete preuzeti OVDJE.

PROGRAM Održavanja komunalne infrastrukture za 2019.g.

Dokument možete preuzeti OVDJE.

ODLUKA o sufinanciranju troškova prijevoza učenika srednjih škola u razdoblju siječanj-srpanj 2019.g.

Na temelju članka 32.Statuta Općine Kistanje ("Službeni vjesnik Šibensko-kninske županije",broj 8/09., 15/10. , 4/13,2/18.), a u vezi sa člankom 141.st.1.točkom 2.Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi ("Narodne novine",broj 87/08.,86/09.,92/10.,105/10.,90/11 , 16/12,86/12 i 126/12.,94/13,152/14), Općinsko vijeće Općine Kistanje na  9.sjednici, od 04.prosinca 2018.g., donosi 

O D L U K U
o sufinanciranju troškova prijevoza učenika srednjih škola u razdoblju siječanj-srpanj  2019.g.

Članak 1.

Ovom Odlukom  utvrđuju se kriteriji i način sufinanciranja troškova javnog prijevoza redovitih učenika srednjih škola s prebivalištem na području  Općine Kistanje  u razdoblju  siječanj-srpanj 2019.godini.

Članak 2.

Pravo na sufinanciranje troškova prijevoza imaju učenici srednjih škola s prebivalištem na području Općine Kistanje koji žive u kućanstvu  koje nije korisnik zajamčene minimalne naknade ili pomoći za uzdržavanje sukladno propisu kojim se uređuje područje socijalne skrbi,   ako  radi redovitog pohađanja nastave  svakodnevno putuju od mjesta stanovanja do  Grada Knina i to  sredstvima  putničkog javnog linijskog prijevoza.

Članak 3.

Sufinanciranje troškova prijevoza utvrđuje se u visini od 25% iznosa cijene mjesečne učeničke karte, za odgovarajuću relaciju na kojoj učenik koristi uslugu javnog prijevoza za vrijeme trajanja nastave i stručne prakse.
Sufinanciranje troškova prijevoza temeljem ove Odluke ostvaruje učenik pri kupnji mjesečne učeničke karte kod javnog prijevoznika uz predočenje potvrde škole o upisanom razredu  u školskoj 2018/2019.g. ,zaključno sa 31.12.2019.g.

Za ovu namjenu u 2019.g.  planirana su sredstva u iznosu od 75.000,00 kuna

Članak 4.

Ovlašćuje se općinski načelnik Općine Kistanje da sa prijevoznikom koji će vršiti predmetni prijevoz sklopit  ugovor o sufinanciranju  troškova prijevoza učenika, kojim će se urediti svi odnosi između prijevoznika i  Općine Kistanje.

Članak 5.

Popis učenika koji ostvaruju pravo na sufinanciranje troškova prijevoza temeljem izdanih potvrda učenicima, Općini Kistanje dostavlja prijevoznik prilikom ispostave mjesečne fakture za sufinanciranje prijevoza.
Korisnik prava na sufinanciranje prijevoza dužan je o svakoj promjeni koja utječe na ostvarivanje tog prava odmah obavijestiti  Općinu Kistanje.

Članak 6.

Ova Odluka stupa na snagu  prvi dan nakon objave u  "Službenom vjesniku Šibensko-kninske županije" , a objavit će se i na oglasnoj ploči Općine Kistanje  i  na internetskoj stranici  www.kistanje.hr  Općine Kistanje, a primjenjuje se  od 01.siječnja 2019.g.
  

KLASA:402-07/18-01/4
URBROJ:2182/16-01-18-1
Kistanje,04.prosinca  2018.g.    

                                             

OPĆINSKO VIJEĆE OPĆINE KISTANJE
PREDSJEDNIK
Marko Sladaković

ODLUKA o izvršenju Proračuna Općine Kistanje za 2019. godinu

Na temelju  članka 14. Zakona o proračunu ("Narodne novine" broj 87/08, 136/12, 15/15) i članka 32. Statuta Općine Kistanje  ("Službeni vjesnik Šibensko-kninske županije",broj 8/09.,15/10. , 4/13 i 2/18), Općinsko vijeće Općine Kistanje , na 9. sjednici, od 04.prosinca 2018.godine, donosi

O D L U K U
o izvršenju Proračuna Općine Kistanje za 2019. godinu

 

I OPĆE ODREDBE

Članak 1.

Ovom  Odlukom uređuje se  struktura prihoda i primitaka, rashoda i izdataka Proračuna Općine Kistanje za 2019. godinu (u daljnjem tekstu: Proračun), njegovo izvršavanje, opseg zaduživanja i jamstava, upravljanje dugom, financijskom i nefinancijskom imovinom, te prava i obveze korisnika proračunskih sredstava, ovlasti Općinskog načelnika u izvršavanju Proračuna, te druga pitanja u svezi s izvršavanjem Proračuna.

Članak 2.

Proračun se sastoji od Općeg i Posebnog dijela i Plana razvojnih programa.
Opći dio Proračuna sastoji se od Računa prihoda i rashoda i Računa financiranja.
U Računu prihoda i rashoda iskazani su prihodi poslovanja i prihodi od prodaje nefinancijske imovine, te rashodi poslovanja i rashodi za nabavu nefinancijske imovine.
U Računu financiranja iskazani su primici od financijske imovine i zaduživanja, te izdaci za financijsku  imovinu i otplatu kredita i zajmova.
Posebni dio Proračuna sastoji se od plana rashoda izdataka iskazanih po vrstama ,raspoređenih u programe koji se sastoje od aktivnosti i projekata.
Plan razvojnih programa sadrži ciljeve i prioritete razvoja povezane s programskom i organizacijskom klasifikacijom proračuna.

II IZVRŠAVANJE PRORAČUNA

Članak 3.

Proračun se izvršava od 01.siječnja do 31.prosinca 2019.g.
O namjeni viška prihoda i pokriću manjka iz prethodne godine odlučuje Općinsko vijeće pri donošenju godišnjeg obračuna proračuna.
Polugodišnji izvještaj o izvršenju Proračuna dostavlja se Općinskom načelniku do 5. rujna tekuće godine.
Općinski načelnik podnosi Općinskom vijeću, na donošenje polugodišnji izvještaj o izvršenju Proračuna do 15. rujna tekuće godine.
Godišnji izvještaj o izvršenju Proračuna dostavlja se Općinskom načelniku do 1. svibnja tekuće godine za prethodnu godinu.
Općinski načelnik podnosi Općinskom vijeću na donošenje godišnji izvještaj o izvršenju Proračuna do 1. lipnja tekuće godine za prethodnu godinu.
Općinski načelnik godišnji obračun Proračuna dostavlja Ministarstvu financija i Državnom uredu za reviziju u roku od 15 dana nakon što ga usvoji Općinsko vijeće.

Stvarna naplata prihoda nije ograničena procjenom u Proračunu.

Članak 4.

Nalogodavac i odgovorna osoba za izvršavanje Proračuna u cjelini je Općinski načelnik.
Odgovornost za izvršavanje Proračuna u smislu odredbe stavka 1. ovog članka podrazumijeva odgovornost za preuzimanje i verifikaciju obveza, izdavanje naloga za plaćanje na teret proračunskih sredstava, te za utvrđivanje prava naplate i izdavanje naloga za naplatu u korist proračunskih sredstava.

Članak 5.

Plaćanje predujma moguće je iznimno, na temelju odluke Općinskog načelnika.

Članak 6.

Za nepredviđene namjene, za koje u Proračunu nisu osigurana sredstva ili za namjene za koje se tijekom godine pokaže da nisu utvrđena dostatna sredstva jer ih pri planiranju nije bilo moguće predvidjeti, te za druge nepredviđene rashode, koristit će se sredstva proračunske zalihe.

O korištenju proračunske zalihe odlučuje Općinski načelnik. O korištenju sredstava proračunske zalihe izvještava se sukladno odredbama Zakona o proračunu.

Proračunska zaliha za 2019. godinu utvrđuje se u iznosu od 10.000 kuna.

Članak 7.

Općinski načelnik može odobriti preraspodjelu sredstava najviše do 5% rashoda i izdataka na proračunskoj stavci koja se umanjuje. Općinski načelnik o preraspodjelama izvještava Općinsko vijeće prilikom podnošenja polugodišnjeg i godišnjeg izvještaja o izvršenju Proračuna.

Članak 8.

Ako se u tijeku proračunske godine zbog nastanka novih obveza za Proračun ili zbog promjena gospodarskih kretanja povećaju rashodi ili izdaci, odnosno smanje prihodi ili primici Proračuna, Općinski načelnik može obustaviti izvršavanje pojedinih rashoda ili izdataka najviše 45 dana. Općinski načelnik donosi privremene mjere obustave. Ako se za vrijeme provođenja mjera privremene obustave izvršavanja Proračuna, Proračun ne može uravnotežiti, Općinski načelnik mora najkasnije u roku od 15 dana prije isteka roka za privremenu obustavu izvršavanja Proračuna predložiti izmjene i dopune Proračuna, kojima se ponovno uravnotežuju prihodi i primici odnosno rashodi i izdaci Proračuna.

Članak 9.

Preuzimanje obveza na teret Proračuna po ugovorima koji zahtijevaju plaćanje u sljedećim godinama odobrava Općinski načelnik.

Članak 10.

Proračunska sredstva koristiti će se samo za namjene koje su određene Proračunom, i to do visine utvrđene u njegovom Posebnom dijelu.

Članak 11.

Aktivnosti i projekti financirani iz sredstava Europske unije, te kapitalni projekti, koji nisu izvršeni do kraja 2018. godine, mogu se prenijeti i izvršavati u 2019. godini, pod uvjetom da su proračunska sredstva, koja su za njihovu provedbu bila osigurana u Proračunu za 2018. godinu, na kraju 2018. godine ostala neizvršena ili izvršena u iznosu manjem od planiranog.

Članak 12.

Samo naplaćeni prihodi u kalendarskoj godini priznaju se kao prihodi Proračuna za 2019. godinu.
Rashodi za koje je nastala obveza u 2019. godini rashodi su Proračuna za 2019. godinu, neovisno o plaćanju.

III PRIHODI PRORAČUNA
Članak 13.

U Proračunu se planiraju svi prihodi koje sukladno pozitivnim propisima ostvaruje Općina.

Članak 14.

Stvarna naplata prihoda nije ograničena procjenom u Proračunu.
Prihodi koji se ostvare iz pomoći, donacija, po posebnim propisima i iz drugih izvora, namjenski su prihodi Proračuna.
Uplaćene, a manje planirane pomoći, donacije, prihodi za posebne namjene i namjenski primici od zaduživanja mogu se izvršavati iznad iznosa utvrđenih u proračunu, a do iznosa uplaćenih sredstava.
Neplanirani, a uplaćeni namjenski prihodi i primici mogu se koristiti prema naknadno utvrđenim aktivnostima ili projektima uz prethodnu suglasnost Općinskog načelnika.
Namjenski prihodi koji ne budu iskorišteni u tekućoj proračunskoj godini prenose se u narednu proračunsku godinu i koriste se za iste namjene za koje su bili utvrđeni planom za tekuću proračunsku godinu.
Sredstva prikupljena komunalnom naknadom, mogu se upotrijebiti i u svrhu održavanja objekata predškolskog, školskog, zdravstvenog i socijalnog sadržaja, za financiranje vatrogastva, financiranje građenja i održavanje javnih građevina sportske i kulturne namjene i poboljšanje energetske učinkovitosti zgrada u vlasništvu Općine.

Članak 15.

Pogrešno ili više uplaćeni prihodi Proračuna, vraćaju se uplatiteljima na teret tih prihoda na temelju dokumentiranog zahtjeva.
Pogrešno ili više uplaćeni prihodi u proračune prethodnih godina vraćaju se uplatiteljima na teret rashoda Proračuna tekuće godine.

IV ISPLATE SREDSTAVA IZ PRORAČUNA

Članak 1
6

Svaki rashod i izdatak iz Proračuna mora se temeljiti na vjerodostojnoj knjigovodstvenoj ispravi kojom
se dokazuje obveza plaćanja.

Općinski načelnik, odnosno osoba na koju je to pravo preneseno, mora prije isplate provjeriti i potvrditi potpisom pravni temelj i visinu obveze koja proizlazi iz knjigovodstvene isprave.
Nalog za isplatu iz Proračuna s oznakom pozicije Proračuna izdaje Općinski načelnik, odnosno osobe na koje je to pravo preneseno.

Članak 17.

Rashodi i izdaci Proračuna koji se financiraju iz namjenskih prihoda i primitaka, izvršavat će se do iznosa naplaćenih prihoda i primitaka za određene namjene, odnosno najviše do iznosa planiranog u posebnom dijelu Proračuna.

Članak 18.

Sredstva za pokroviteljstva, te za aktivnosti i projekte koja se izvršavaju kao subvencije, donacije i pomoći pojedinom korisniku, raspoređuje Općinski načelnik ako krajnji korisnik nije utvrđen u Posebnom dijelu Proračuna, programu javnih potreba ili drugom aktu Općinskog vijeća , putem zaključka , posebnom odlukom ili odgovarajućim ugovorom.

Članak 19.

U slučaju ostvarenja manjeg opsega nenamjenskih prihoda od planiranih, određuje se plaćanje po sljedećim prioritetima: javni dug (anuiteti kredita), plaće, zakonske i ugovorne obaveze, troškovi poslovanja, kapitalne donacije, subvencije i tekuće donacije.

Članak 20.

Zaključivanje pisanog ugovora s udrugama, kao korisnicima proračunskih sredstava, je obavezno bez obzira na iznos donacije.
Zaključivanje pisanog ugovora s ostalim korisnicima proračunskih sredstava obavezno je za sredstva koja se izvršavaju kao subvencije, donacije i pomoći iznad 5.000,00 kuna.
Ugovorima za subvencije, donacije i pomoći koji se zaključuju temeljem natječaja o financiranju javnih potreba utvrdit će se dinamika dodjele sredstava ovisno o visini ukupno odobrenih sredstava.
Ugovorima će se, između ostalog, utvrditi i obveze korisnika proračunskih sredstva za namjensko trošenje sredstava, za pravodobno dostavljanje izvještaja i za realizaciju ugovorenog programa.
Samo izuzetno , mogu se dodijeliti sredstva udrugama  radi provedbe iznenadnih, neplaniranih aktivnosti od značaja za lokalnu zajednicu  i to temeljem posebnog zaključka općinskog načelnika ,o čemu će se sklopiti odgovarajući ugovor.
Zaključivanje pisanog ugovora obavezno je i za sve nabave roba, usluga i ustupanje radova od iznosa za koji je obvezna primjena Zakona o javnoj nabavi.
Sve ugovore potpisuje Općinski načelnik.

Članak 21.

Sredstva za financiranje političkih stranaka zastupljenih u Općinskom vijeću Općine Kistanje, naknade troškova za rad članova Općinskog vijeća i članova radnih tijela Općinskog vijeća, isplaćivat će se temeljem odluka Općinskog vijeća, po nalogu Općinskog načelnika.

Članak 22.

Sredstva raspoređena u razdjel Jedinstvenog upravnog odjela u okviru programa Javna uprava i administracija, a koja se odnose na plaće za redovan rad, ostale rashode za zaposlene i doprinose obračunavat će se i isplaćivati u skladu s odredbama Zakona o plaćama u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (Narodne novine" br.28/10), Odlukom o koeficijentima za obračun plaća službenicima i namještenicima u Jedinstvenom upravnom odjelu Općine Kistanje , Odlukom o osnovici za obračun plaće službenicima i namještenicima u Jedinstvenom upravnom odjelu Općine Kistanje, a za plaće odnosno naknade općinskog načelnika i njegovih zamjenika u skladu s odredbama Zakona o plaćama u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi ("Narodne novine" br.28/10), Odluke plaći i drugim pravima općinskog načelnika i zamjenika općinskog načelnika i Odlukom o visini osnovice za obračun plaće za državne dužnosnike, Pravilnika o radu, te Zakona i Pravilnika o porezu na dohodak.

Članak 23.

Postupak nabave roba, usluga i ustupanje radova, mora se provoditi sukladno Zakonu o javnoj nabavi i drugim propisima koji reguliraju postupak nabave roba, usluga i ustupanja radova.
Postupak  nabave jednostavne vrijednosti  nabave  provest će se temeljem  posebnog  akta  koji donosi općinski načelnik.
Odgovorna osoba za provedbu postupka javne nabave  roba, radova i usluga je općinski načelnik.
U slučaju izuzetne, neplanirane i iznenadne spriječenosti općinskog načelnika, prvi zamjenik općinskog načelnika može na usmeno odobrenje općinskog načelnika pokrenuti postupak nabave bagatelne vrijednosti kada je potrebno nabavu provesti brzo i u što kraćem roku.

 

V UPRAVLJANJE FINANCIJSKOM I NEFINANCIJSKOM IMOVINOM

Članak 24.

Imovinu Općine čine financijska i nefinancijska imovina kojom upravlja Općinski načelnik u skladu s posebnim propisima i Statutom Općine.
Sredstva za osiguranje nefinancijske dugotrajne imovine osigurana su u proračunu općine.

Članak 25.

Ovlašćuje se Općinski načelnik za donošenje odluka o početku postupaka o stjecanju i otuđenju pokretnina i nekretnina.
Nakon provedenog postupka, konačnu odluku o raspolaganju pokretninama i nekretninama iz stavka 1. ovog članka, donosi ovlašteno tijelo Općine ovisno o vrijednosti a sukladno Zakonu o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi ("Narodne novine" broj 33/01, 60/01, 129/05, 109/07, 125/08, 36/09, 150/11, 144/12, 19/13, 137/15).

Članak 26.

Raspoloživim novčanim sredstvima na računu Proračuna upravlja Općinski načelnik.
Raspoloživa novčana sredstva mogu se oročavati kod poslovne banke poštujući načela sigurnosti i likvidnosti.
Odluku o oročavanju donosi Općinski načelnik.
Prihodi od upravljanja raspoloživim novčanim sredstvima prihodi su Proračuna.
Novčana sredstva iz stavka 1. ovoga članka mogu se ulagati samo s povratom do 31. prosinca 2019.godine.

Članak 27.

Instrumente osiguranja plaćanja kojima se na teret proračuna stvaraju obveze potpisuje Općinski načelnik.
Instrumenti osiguranja plaćanja primljeni od pravnih osoba kao sredstvo osiguranja naplate potraživanja ili izvođenja radova i usluga, dostavljaju se Jedinstvenom  upravnom odjelu, koji vodi evidenciju izdanih i primljenih instrumenata osiguranja plaćanja.

Članak 28.

Općinski načelnik može pod uvjetom propisanim zakonom, na zahtjev dužnika, uz primjereno osiguranje i kamate, odgoditi plaćanje ili odobriti obročnu otplatu duga, koji se ne smatraju javnim davanjima, ako se time bitno poboljšavaju mogućnosti otplate duga dužnika, sukladno važećim zakonskim propisima.
Načelnik može donijeti odluku o otpisu potraživanja za dugovanja po pojedenim vrstama prihoda za koje je nastupila apsolutna zastara prava na naplatu kao i u slučajevima kada je dužnik umro, a nije ostavio pokretnina i nekretnina iz kojih se može naplatiti dug kao i u drugim slučajevima kada je nastupila nemogućnost naplate.
Nadležno tijelo općinske uprave može otpisati potraživanja na ime javnih davanja koja se nisu uspjela naplatiti, ako se u stečajnom postupku koji je okončan dug nije uspio naplatiti, ako postoji pravomoćno rješenje o brisanju iz sudskog registra, ako postoji pravomoćno rješenje o sklopljenoj predstečajnoj nagodbi kojim je utvrđeno da se dug otpisuje.

Članak 29.

Ovlašćuje se Općinski načelnik za donošenje odluka o početku postupaka o stjecanju i otuđenju pokretnina i nekretnina.
Nakon provedenog postupka, konačnu odluku o raspolaganju pokretninama i nekretninama iz stavka 1. ovog članka, donosi ovlašteno tijelo Općine ovisno o vrijednosti a sukladno Zakonu o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi te Statuta Općine Kistanje .

VI ZADUŽIVANJE I DAVANJE JAMSTVA
Članak 30.

Općina se može zadužiti i davati suglasnosti i jamstva za zaduživanje sukladno pozitivnim propisima.
Općina se može kratkoročno zadužiti za premošćivanje jaza nastalog zbog različite dinamike priljeva sredstava i dospijeća obveza, najduže na rok od 12 mjeseci, bez mogućnosti daljnjeg reprogramiranja ili zatvaranja postojećih obveza po kratkoročnim kreditima ili zajmovima uzimanjem novih kratkoročnih kredita i zajmova.
Općina se može kratkoročno zadužiti uzimanjem okvirnog kredita kod poslovne banke kod koje ima otvoren žiro račun do iznosa  sukladno zakonu.
Općinski načelnik ovlašten je za postupanje vezano uz kratkoročno zaduživanje uz uvjet iz 2. i 3.ovoga članka.
Općina se može dugoročno zadužiti samo za investiciju koja se financira iz proračuna, a koju potvrdi predstavničko tijelo uz prethodnu suglasnost Vlade.
Ugovor o dugoročnom zaduživanju sklapa načelnik na osnovi donesenog proračuna, uz prethodno mišljenje ministra financija i suglasnost Vlade.
Ukupna godišnja obveza po osnovi zaduživanja može iznositi najviše do 20 % ostvarenih prihoda u godini koja prethodi godini u kojoj se zadužuje, umanjenih za iznose primljenih domaćih i inozemnih pomoći i donacija, za prihode iz posebnih ugovora i po posebnim propisima, te za iznose domaćeg i inozemnog zajma.
U iznos ukupne godišnje obveze uključen je iznos prosječnog godišnjeg anuiteta po kreditima i zajmovima, obveze na osnovi izdanih vrijednosnih papira i danih jamstava i suglasnosti koje se uključuju u opseg zaduživanja iz prethodnih godina, te nepodmirene dospjele obveze iz prethodnih godina.
Otplate glavnica i kamata od zaduživanja i danih jamstava mogu se izvršavati u iznosima iznad planiranih.
Sredstva osigurana u Proračunu za otplatu ugovorenog kredita s pripadajućim kamatama, namijenjenog za izgradnju ili obnovu kapitalnih objekata, imaju u izvršavanju Proračuna prednost pred svim ostalim izdacima.
Općina Kistanje nema ni kratkoročnih,ni dugoročnih zaduženja niti po kojoj osnovi.
Rizici za obveze po danim jamstvima osiguravaju se u Proračunu Općine.

Članak 31.

Pravna osoba u većinskom izravnom ili neizravnom vlasništvu Općine Kistanje ne može se zaduživati (osim kratkoročno kod poslovnih banaka radi otklanjanja nelikvidnosti) bez odluke Općinskog vijeća kojom im se odobrava zaduživanje. Zahtjev za izdavanje suglasnosti za zaduženje i/ili davanje jamstva, podnosi odgovorna osoba pravne osobe.

VII PRIJELAZNE I ZAVRŠNE ODREDBE

Članak 3
2.

Ova Odluka stupa na snagu osmog dana od dana objave u "Službenom vjesniku Šibensko-kninske županije", a
primjenjivati će se od 01. siječnja 2019. godine.

 

KLASA:400-06/18-01/9
URBROJ:2182/16-01-18-1
Kistanje, 04.prosinca2018.g.

 

OPĆINSKO VIJEĆE OPĆINE KISTANJE
Predsjednik
Marko Sladaković